Fijne dagen allemaal! Dat er maar weer veel mooie wandelkilometers en plaatjes mogen volgen!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-12-25 09:02
Lizard wat een grijze foto's, door de mist. Wel bijzondere plek met veel geschiedenis, die rots.
Mooie kerstkaart faringo.
Iedereen ook de beste wensen. Ik heb nog geen foto van de kerstshoot maar wel deze om het goed te maken, ook Aivy met een beetje hulp van een foto bewerkingsprogramma.
Fijne feestdagen dagen allemaal!
Goof
Geplaatst: 24-12-25 10:21
Wow, wat een prachtige ochtend! Ik heb er al een boswandeling opzitten voordat ik dalijk weer naar huis ga.
Zo'n groep reeën heet een sprong. Mooi dat je die gespot hebt lizard. In de wintermaanden lopen ze samen
Ik heb heerlijk in het zonnetje gelopen. Had het drukker verwacht maar ben niemand tegen gekomen. Heerlijk genoten. Zelfs nog een inimini beetje ijshaar gevonden.
noordje
Geplaatst: 24-12-25 18:23
Mooie foto's weer!
Heerlijk zo in het zonnetje Goof. En ook je foto's van de hunebedden waren mooi.
Ook weer mooi bij Lizard,jammer van de mist maar geeft ook wel een apart sfeertje
Boedjang met een bende honden op pad
En reeën op de foto,tof.
Gaucho en Faringo ook weer samen op pad geweest Leuk dames
Hier vandaag met oppashondje Jozi en mijn uitlaathondje Senna naar het Heerderstrand gereden!
Senna moest wel achterin. De voorstoel is van Jozi. Beiden de gordel om en gaan haha.
Lekker gespeeld met andere hondjes.
Jozi is tegenwoordig niet meer bang voor vochtige ondergrond. Maar hij is professioneel water jachthond. De golven en waterplanten kijken beter maar goed uit!!!
En na die tijd was hij doodmoe:
Net samen kaasfondue gegeten. En hij wenst jullie ook hele fijne feestdagen!
Bootsiebob
Geplaatst: 24-12-25 20:58
Wat genieten van al jullie prachtige foto’s!
Ook vanuit Beieren waar het vandaag gesneeuwd heeft, hele fijne Kerstdagen!
Kan jullie vertellen toch nog ook namens Aivy de beste kerstwensen wensen
boedjang
Geplaatst: 24-12-25 23:21
Oh SusanH shoot is goed gelukt Lizard prachtig die reeën sprong Bootsiebob in Beieren mooi ook MarlindeRooz haha de voorstoel werd echt niet afgestaan zie ik Goof weer op naar huis Ik vandaag nog gewerkt, toen snel eten opgehaald en naar schoonmoeder gebracht en later met de kids die kant op.was bijzonder om kerst samen te vieren .zonder verder details maar als gezin hebben wij dit minstens 7 jaar niet kunnen doen. Mooiste kado dus.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-12-25 07:26
Boedjang wat mooi. Heel fijn dat jullie allemaal samen waren.
boedjang
Geplaatst: 25-12-25 07:54
SusanH schreef:
Boedjang wat mooi. Heel fijn dat jullie allemaal samen waren.
gaucho
Geplaatst: 25-12-25 08:41
Dat klinkt fijn
Hier hebben we vandaag de familie van beide kanten op bezoek, brunch met 20 en diner met 18, buiten een rondje met de hond wordt het weinig wandelen vandaag denk ik. Nu ff scones bakken.
Athelas
Geplaatst: 25-12-25 08:51
Wat fijn boedjang! Bootsiebob, leuk sneeuw! MarlindeRooz ook lekker gewandeld met de hond. SusanH, lekker zonnig en leuk dat ijshaar. Mooie foto's lizard. Goof, prachtige foto's Eelmo, mooie zonsopkomst Shaddy ook fijn gewandeld. Faringo & gaucho, gezellig samen gewandeld. Mooi zonnetje BeFunny, prachtige omgeving!
Ik ben in Nederland voor de kerstvakantie. Zondag lekker gewandeld:
Wat fijn dat jullie allemaal samen waren boedjang.
Veel plezier gaucho met alle familie vandaag.
Gezellig Athelas de kerst in Nederland. Mooie foto's van de wandeling.
Ik ga vanmiddag naar m'n vader. Gaan samen gourmetten. Misschien dat ik nog een klein rondje ga wandelen maar die koude harde wind houdt me tegen. Morgen ga ik naar een vriendin in Oudkarspel. Cadeautjes uitpakken, misschien even wandelen en uit eten. Zaterdag weer richting huis.