Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

7 uur voor gezeten, en nu is de bovenkant en het oor nog niet af helaas. Mijn huid pakte zo onwijs slecht, met de donkerste zwarte tint moest hij er soms wel 5 keer opnieuw overheen..

Blacky schreef:Mijn nieuwe tattoo!7 uur voor gezeten, en nu is de bovenkant en het oor nog niet af helaas. Mijn huid pakte zo onwijs slecht, met de donkerste zwarte tint moest hij er soms wel 5 keer opnieuw overheen..
![]()
[ [url=m/JJXv8s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijnkant van mijn arm was het grootste stuk om te doen aan een stuk, loopt ook nog wat door.
[ [url=m/j33EJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de neus ook nog wat aan de zijkant/binnenkant arm.
[ [url=m/Eti2X7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blacky schreef:Mijn nieuwe tattoo!7 uur voor gezeten, en nu is de bovenkant en het oor nog niet af helaas. Mijn huid pakte zo onwijs slecht, met de donkerste zwarte tint moest hij er soms wel 5 keer opnieuw overheen..
![]()
[ [url=m/JJXv8s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijnkant van mijn arm was het grootste stuk om te doen aan een stuk, loopt ook nog wat door.
[ [url=m/j33EJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de neus ook nog wat aan de zijkant/binnenkant arm.
[ [url=m/Eti2X7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die ga je voelen gok ik

Snollygoster schreef:Ik heb een vraagje ivm portretten. Ik zou als volgende graag een portret van mijn hond laten zetten, heb al een artiest op het oog, en zou deze graag aan de binnenzijde van mijn bovenarm laten zetten. Nu ben ik alleen bang dat een tekening met zoveel details met de jaren erg gaat vervagen, en zeker op mijn arm. Zijn hier nog mensen met portretten?

Het gedichtje is gezet in het handschrift van mijn vader, heel persoonlijk dus
Het gedichtje is eigenlijk Nederlands, maar ik heb hem weten te vertalen op een manier dat het nog steeds rijmt. De tekst is:
)