Dilan, proficiat met je rit! Ziet er uit alsof het een heerlijke dag was, mooi weertje ook. Zul je ook wel wat calorien verbruikt hebben.
Ik ben ook weer thuis en nood aan weer controle over mijn eten.
Heel leuk zo bij familie enzo, maar vind het toch oprecht heerlijk om te weten wat ik eet en te kunnen koken. Was me ook teveel zoet enzo (krijg je als avondeten taart, tja, dan heb je honger en ga je niet iets anders maken/halen).
Dus heel gezond was het niet. Heb me zondag gewogen, zat weer aan 69 maar wel net periode van de maand op dat moment. We hebben nu een appartement en in juni verhuizen dus vanaf nu heb ik meer controle over eten, ook wanneer ik bij mijn vriend ben. Ben ik wel erg blij om. Dan is het maar af en toe dat het eens ongezonder is in plaats van meteen een of twee weken aan een stuk.
Interessante discussie hier wel, ga ze niet opnieuw oprakelen. Maar snap het wel. Boeiend toch, daarom zijn we hier, om meningen te kunnen uitwisselen en ervaringen te delen. Sommigen hebben nood aan een eerder positieve input omdat ze zichzelf in het negatieve trekken, terwijl anderen nood hebben aan eerder restricties en op fouten gewezen worden. Beetje uitvissen wat voor jezelf werkt. Ik moet bv echt zeggen tegen mezelf: ah geeft niet, morgen weer beter. Anders ga ik de dieperik in en geef het op. Terwijl je natuurlijk ook jezelf niet moet toelaten alle slechte dingen te eten of je niet in te zetten voor je doel. Tis een balans zoeken denk ik.
Ik heb twee weken weinig vezels gehad en dat merk ik meteen. Darmen zijn helemaal in de war.
Vandaag wel gaan hardlopen een rondje.
Lijstje:
o: thee, twee bruine broodjes met kaas en een gekookt eitje.
T: koffie met een paar (4) kleine paaseitjes
L: bruin broodje met kaas
A: vis steak met frietjes, warme groenten en tartaar saus
B: half uur hardlopen, opruimen en in de tuin bezig zijn
Nog niet heel gezond dus, ben nog bij moeder thuis. Vanaf donderdag maak ik zelf terug eten. Kijk er al naar uit.