Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 19:29

Ai ja dat maakt het lastig :(:)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 21:51

Lijkt wel op die bejaarde man die per ongeluk in de Ronde van Vlaanderen terecht was gekomen. Zit die te rijden, komen er ineens hele kuddes wielrenners voorbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:34

Berdien schreef:
‘NIET GILLEN’ sputterde moeders door naar hamburger heen, terwijl mijn trommelvliezen een trieste dood stierven. Ah, de McDo tijdens etenstijd _O- Volgende keer toch maar bammetjes van huis mee :=

Edit: oh nee, nu zit er eentje vlak naast me. En deze gilde net al heel hard. Dolle pret dit :')

Je hebt ook de McDrive he, heb je geen last van trommelvliesschade :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:00

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:36

_O- Perfect dit (met dank aan eerder genoemd linkje)
Afbeelding

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:41

Oohh...ik moest even boodschappen halen. Was het kinderspitsuur, blijkbaar :roll: Begon al bij de winkelwagentjes.

Kind 1: "Papa, ik wil ook een wagentje!"
Papa: "Ehh...jullie moeten maar even delen, papa heeft maar 1 muntje"
Kind 2: "Maar ik wil zelluf!"
Kind 1: "Ik wil niet delen!"
Kind 2: "Wèèèèèèhhhh"

Vervolgens in elk gangpad over minstens 1 kind struikelen dat op de grond zit te spelen en overal om me heen oma's die rare stemmetjes opzetten omdat de kleinkinderen mee zijn.

Echt, die kinderen zijn soms vervelend, afijn, het zijn kinderen...maar ik stoor me eigenlijk meer aan de (groot)ouders die niet meer als volwassenen kunnen praten en geen 'ik' zijn, maar 'papa/mama'. 8)7

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:56

Relaxed schreef:
Berdien schreef:
‘NIET GILLEN’ sputterde moeders door naar hamburger heen, terwijl mijn trommelvliezen een trieste dood stierven. Ah, de McDo tijdens etenstijd _O- Volgende keer toch maar bammetjes van huis mee :=

Edit: oh nee, nu zit er eentje vlak naast me. En deze gilde net al heel hard. Dolle pret dit :')

Je hebt ook de McDrive he, heb je geen last van trommelvliesschade :')

Klopt! Maar om nou op een kokende parkeerplaats het risico te lopen dat ik mn auto onder de saus smeer.. Mwah. Dan maar even bloedende trommelvliezen :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:07

Gister stond ik op een braderie toen er een gezin langs kwam. Papa, mama, kinderwagen, en een ventje van een jaar of 2/3....
Ventje was het kennelijk zat, want ineen draaide hij om, riep: “ik ga NU naar huis!”, en rende hard weg _O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:16

Vind ik altijd zo hilarisch. Op de wandeling vorig weekend de dochter van mijn vriendin ook. Draait zich om en loopt weg want ze wou naar huis. We waten op het einde. Had haar nog gezegd om te laten lopen maar helaas :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:19

Kesje schreef:
Echt, die kinderen zijn soms vervelend, afijn, het zijn kinderen...maar ik stoor me eigenlijk meer aan de (groot)ouders die niet meer als volwassenen kunnen praten en geen 'ik' zijn, maar 'papa/mama'. 8)7

Hou op schei uit!
Mijn vader doet dit nog steeds en ik ben 23 :')
Heb hem er al zó vaak op aangesproken want ik irriteer me er kapot aan, maar hij blijft het doen :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:35

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:26

Oh jee, ik keek het filmpje en hoorde in huis ineens een bonk en een kat roepen. Al in paniek naar binnen want alles staat hier open en dacht dat er mss een buurtkat was binnengelopen. Stond mijn tel nog verbonden met de luidspreker boven .

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:32

Schuur_ schreef:
Oh jee, ik keek het filmpje en hoorde in huis ineens een bonk en een kat roepen. Al in paniek naar binnen want alles staat hier open en dacht dat er mss een buurtkat was binnengelopen. Stond mijn tel nog verbonden met de luidspreker boven .

:') :') O jee, dat zal wel schrikken zijn geweest

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 15:38

MarlindeRooz schreef:
"You need to watch your language"

Dat kind moet in een kofferbak opgesloten worden en ergens in de middle of nowhere gedumpt worden. Uitsterven moeten dat soort gedrochten...

Nou inderdaad, in de dierentuin past hij ook wel....wat moet je anders met zo'n kind zeg!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 15:43

Uhuh, zeker in combi met de killerkat van vorige week en 2 honden die in huis wel verdedigend zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:49

Hier gister ri supermarkt. Een vader met koter in zn armen... krijsen op standje maximaal.... ik wil iiiiijjjjjjjjsjjeeeeeeeeeee. Hij wist niet hoe vlot die door moest lopen naar huis met chago hoofd. Loopt er een man langs: niet op de kop houden he :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:22

Eigenlijk niet OK dit. Maar toch wel grappig. :')
Afbeelding

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 01:25

:D :')

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:32

Ah geweldig dit soort topics .

Vriendlief was er van overtuigd dat ik op een dag zwanger zou zijn maar daar is hij sinds gister toch minder zeker van.

Vrienden kwamen eten met dochter die in de drukke en wil alles hebben fase is. :Y)

En hij heeft zich gister toch zo erg lopen ergeren aan die stuiterbal en vooral het opletten dat ze zich niet verbrand en niet in de vijver valt. Dus toch zijn kinderen ineens minder leuk. (hij was vooral blij dat alles nog heel was toen ze weg waren, gezien mijn vriend heel erg op zen spullen gesteld is.)

Daar kwam mijn ik zei toch dat het lastige vervelende energiezuipende monsters waren. :o

Ik blijf het ook zo verschrikkelijk vinden dat bijna iedereen vind dat kinderen bij het leven Horen..

Ik wil zelf gewoon die verantwoordelijkheid niet en ik wil mijn vrijheid niet opgeven. (mijn nekharen gaan der echt overeind staan als ik derbij nadenk)

Wel heb ik veel respect voor die vriendin met der dochter ik vind het best een lief kind (zegt iemand die der totaal niet van houd O:) ) maar moet er niet aan denken om zelf zoiets rond te hebben lopen.

Spoiler:
en vooral ook die onzin met je bent pas 20 straks als je 30 bent zullen je eierstokken wel rammellen :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:56

Mijn eierstokken rammelde niet met 20.... nu met 30+ rammelen ze wel... of iemand ze AUB zo snel mogelijk kan afsluiten voor er zo'n parasiet binnen groeit :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:12

Een kindje hier verderop is afgelopen weekeinde net 1 jaar geworden. Wat stond er in de tuin (en voortuin): Gigantisch springkussen, soort mini draaimolentje en een suikerspinkraam. Hele rits buurtkinderen met ouders liepen tot laat in de avond met hoedjes op en verkleed in polonaise door te tuin :')
Waarom? :? Dat kind krijgt er echt niets van mee hoor :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:17

Cayenne schreef:
Een kindje hier verderop is afgelopen weekeinde net 1 jaar geworden. Wat stond er in de tuin (en voortuin): Gigantisch springkussen, soort mini draaimolentje en een suikerspinkraam. Hele rits buurtkinderen met ouders liepen tot laat in de avond met hoedjes op en verkleed in polonaise door te tuin :')
Waarom? :? Dat kind krijgt er echt niets van mee hoor :')

Klinkt als die wilden zelf gewoon een excuus voor een feestje _O-

Oja en geld verbranden

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:19

Maak je borst maar nat voor de komende 10 jaar... :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:32

Ik ga zometeen een verjaardagscadeautje brengen naar de dochter van vrienden van me. Kan niet wachten om dat kleine gezichtje blij te zien worden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:35

Vjestagirl schreef:
Ik ga zometeen een verjaardagscadeautje brengen naar de dochter van vrienden van me. Kan niet wachten om dat kleine gezichtje blij te zien worden.

Is het een herrie makend speelgoed? _O-