Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:‘NIET GILLEN’ sputterde moeders door naar hamburger heen, terwijl mijn trommelvliezen een trieste dood stierven. Ah, de McDo tijdens etenstijdVolgende keer toch maar bammetjes van huis mee
Edit: oh nee, nu zit er eentje vlak naast me. En deze gilde net al heel hard. Dolle pret dit
Relaxed schreef:Berdien schreef:‘NIET GILLEN’ sputterde moeders door naar hamburger heen, terwijl mijn trommelvliezen een trieste dood stierven. Ah, de McDo tijdens etenstijdVolgende keer toch maar bammetjes van huis mee
Edit: oh nee, nu zit er eentje vlak naast me. En deze gilde net al heel hard. Dolle pret dit
Je hebt ook de McDrive he, heb je geen last van trommelvliesschade
Kesje schreef:Echt, die kinderen zijn soms vervelend, afijn, het zijn kinderen...maar ik stoor me eigenlijk meer aan de (groot)ouders die niet meer als volwassenen kunnen praten en geen 'ik' zijn, maar 'papa/mama'.
Cayenne schreef:Een kindje hier verderop is afgelopen weekeinde net 1 jaar geworden. Wat stond er in de tuin (en voortuin): Gigantisch springkussen, soort mini draaimolentje en een suikerspinkraam. Hele rits buurtkinderen met ouders liepen tot laat in de avond met hoedjes op en verkleed in polonaise door te tuin![]()
Waarom?Dat kind krijgt er echt niets van mee hoor