Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Estribo schreef:Het wordt ook met PMU gezet toch? Dus dat vervaagt uiteindelijk altijd weer. Ik ben nu toch best benieuwd hoe het er dan bij jou uit ziet (maar ik snap ook dat je niet persé een foto op het internet wil plaatsen).
Kan met PMU inkt inderdaad en dan vervaagt het helemaal. Maar bij mij zijn ze met normale inkt gezet iig.
Ik heb een foto in m'n profiel, maar deze is van deze week (niet m'n beste foto trouwens haha):Spoiler:
[ [url=m/LLDnqD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Estribo schreef:Het wordt ook met PMU gezet toch? Dus dat vervaagt uiteindelijk altijd weer. Ik ben nu toch best benieuwd hoe het er dan bij jou uit ziet (maar ik snap ook dat je niet persé een foto op het internet wil plaatsen).
Kan met PMU inkt inderdaad en dan vervaagt het helemaal. Maar bij mij zijn ze met normale inkt gezet iig.
Ik heb een foto in m'n profiel, maar deze is van deze week (niet m'n beste foto trouwens haha):Spoiler:
[ [url=m/LLDnqD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tytonidae schreef:Drop ajb even je hair routine
Nature93 schreef:Mag ik hier een beetje mee praten? Ik vind het prachtig wat je met goede make-up kan! Toch kom ik vaak niet verder dan mascara, wat oogschaduw en een keer wat lipstick. Laatst had ik wat meer gebruikt, een eyeliner! Heel leuk allemaal, alleen in de loop van de dag zag ik eruit als een doorgelekte panda. Er bleef niks van over. Dus mijn eerste vraag is:wat is goede kwalitatieve make up? Wat gewoon goed blijft zitten. Ik ga normaal gewoon naar het Kruidvat voor de goedkopere merken. Maar misschien moet ik eens verder kijken?
Estribo schreef:Tuurlijk Nature93! Gezellig
Gebruik je een basis onder je eyeliner? Een poeder oid? Mijn ervaring is dat eyeliner of oogpotlood dan beter hecht itt wanneer je het direct op de ooglid aanbrengt.
Nature93 schreef:Estribo schreef:Tuurlijk Nature93! Gezellig
Gebruik je een basis onder je eyeliner? Een poeder oid? Mijn ervaring is dat eyeliner of oogpotlood dan beter hecht itt wanneer je het direct op de ooglid aanbrengt.
Ik heb een hele goedkope oogpotlood wat ik direct op de huid gebruik.
Ook oogschaduw zit na verloop van tijd niet meer goed.
c_alsemgeest schreef:Oh ik zou nog even een update geven over de nieuwe CT foundation die ze nu helemaal in mijn kleur hebben.
CT was normaal net iets te licht in de koele tonen voor mij dus mengde ik het met een hele donkere koele toon. Want dat er tussenin hebben de meeste merken niet, tot nu toe alleen Fenty in mijn "winterkleur"
Maar goed, de nieuwe beautiful skin foundation had nog 1 tint donkerder in de koele toon...
Hydraterende foundation, geschikt voor droge huid... zou het?
En ja, ik ben er helemaal fan van. Hij is wel echt heel dewy, dus als je een gecombineerde of vette huid hebt is hij denk ik niet passend. Maar voor mijn woestijn vlakte is het prima
Blijft ook heel mooi zitten de hele dag. Je moet wel opletten dat je het heel dun op brengt, dan is het net je eigen huid. Want anders wordt het wel dik, het is namelijk best een dikke vloeistof.
Op de huid lijkt hij heel erg op die radiant van Nars, maar die is dan veel dunner. En voor mij niet in de goede toon/diepte natuurlijk