Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een heerlijk fris gezicht

En Calypso staat echt prachtig! En over dat te vrouwelijk zijn: gewoon doen!! Zodra jij je mond opent hebben ze meteen door dat jij prima weet waar je het over hebt. Als ik ergens van hou is het mensen ongelijk bewijzen mbt negatieve/incorrecte aannames over mij. 
Marrit13 schreef:Inmiddels zelf ook wat meer spullen gekocht en de iets duurdere dingen werken gewoon beter. Vooral kwasten merk ik enorm verschil in! Ook de Colourpop heeft zn intrede gedaan... Bedankt Shizzel, de aanstichster van het kwaad
Sorry not sorry.
Vind dit je mooiste look.Jodie_ schreef:Welkom mensen en leg je pinpas maar vast achter slot en grendel want het is echt huilen als je eenmaal in dit topic zit. Verslaving alom. Ik had bijvoorbeeld gister besloten om in ieder geval tot november niks meer te kopen, en toen kreeg ik een mailtje dat een lipstick die ik wilde weer in stock was dus nou oké alleen die nog dan. Toen was het vanaf €50 gratis verzending, dus logischerwijs heb ik voor €50 aan make-up besteld.Verdorie.

Heb nu dus de Naked 3 gebruikt icm de Alice palette, maar baal nu stiekem dat ik The Balm niet heb gepakt. Vond het ook al zo anders werken dan voorheen als ik roze deed.
Was nog zo vroeg (5u sochtends
) dat ik er niet bij heb nagedacht. Wel lekker glittereyeliner op mijn ooglid net boven de eyeliner en bij mijn onderste wimperrand gedaan, want glitter.
Ik ben trouwens heel tevreden over de vorm van mijn wenkbrauwen. Klein probleem: alleen als ik mijn pony NIET in m'n gezicht heb. Ik merk dat als ik mijn pony weer heb, ze veel te groot zijn voor de kleine ruimte die er over blijft. Uiteraard. 'T zou ook eens makkelijk zijn.
Foto's ook in ander licht gemaakt want het was buiten dus nog pikzwart dus geen daglicht aanwezig op m'n vaste plekje.
Ik blijf het knap vinden hoe mensen roze kunnen gebruiken zonder huilogen te krijgen.
) 

Veel plezier vandaag!
)
! Helemaal niet grauw

(sorry, emotionele tijd van de maand
) Resistance schreef:Ik heb vandaag voor het eerst contour geprobeerd!![]()
Dit vandaag gekocht:
[ [url=m/WLfsdG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resultaat:
[ [url=m/84Gl6V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er nog niet echt goed in.iemand tips? Dit was ook de eerste keer dat ik foundation gebruikte. Foto btw niet echt goede kwaliteit.
Zonder is het zo ter verschil:
[ [url=m/iEiGeE.jpg]Afbeelding[/url] ]