[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:37

Ik heb zelfs met de tattoo op Mn bovenrug niets speciaals gedaan met mijn shampoo laten wegspoelen dus op je voet zou ik me er geen zorgen over maken. Die zalf is er vooral om het voor jou gemakkelijker te maken dus als het jeukt of trekkerig voelt gewoon even insmeren. Niet al te vaak en elke keer gewoon een dun laagje, anders smeer je hem dicht en dat is niet de bedoeling

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 02:04

:wave:

In februari mn 3de tat laten zetten, superblij mee :+:
Vond het wel reuzespannend, want de eerste 2 keer was het binnen 10-15 minuten gezet en dit is er nu ook 1 met kleur en groter. Maar de pijn is me alleszins meegevallen, 1 stukje voelde juist erg lekker alsof ze me aan het kietelen was :+

Heb nog plannen voor iig 1 op mn linkerpols in de toekomst, maar wil ergens ook nog steeds mn pony's ergens in laten verwerken en ik ben een hele mooie tegengekomen met een paardenhoofd en een dromenvanger.
Supergaaf, alleen waar??

Mn schouderbladen en het midden van mn rug zijn bezet en als ik eerlijk ben wil ik liever niets op mn armen/ benen, evt enkel maar dan valt zo'n paard/ dromenvanger al snel in het niet.
En mn ribben of sternum zie ik ook niet zitten vooral omdat mijn lichaamsvorm er niet naar is.

Tattoo's zijn voor mezelf en het liefst wil ik ze onder mn kleding hebben, hoewel degene die ik op mn pols wil (en daarom ook bewust mn linkerpols) wel sneller zal opvallen natuurlijk.

Maar goed, ik heb voor mezelf doelen gesteld en als 'beloning' mag ik dus van mezelf een tat. En aangezien ik er nu 2 in 1 jaar tijd heb laten zetten wacht ik nu eerst even.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 08:21

Er komen weer mooie tattoos voorbij!

Over 1,5 week mag ik ook weer naar Marsha :), heb er nu al zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 13:37

Aghhh ik begin jeuk te voelen, zal hij dan ook binnenkort beginnen met vervellen? Ik moet mezelf echt goed in de gaten houden, omdat ik er bang voor ben dat ik er onbewust aan ga krabben. :=

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 13:54

Zo, mijn mail om mijn tattoo voor de eerste keer te laten bijwerken is ook de deur uit..
Alhoewel ik de mail ergens in januari wilde sturen.. Oops, beetje vergeten.

Edit: Laat maar xD Der postvak is vol..

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 14:06

Ik zit echt te twijfelen waar ik mijn tekst tatto wil laten zetten.
of op mijn arm/pols waar de andere tattoo ook zit, of op de andere arm, of bij mn sleutelbeen
vereiste is dat ik hem zelf moet kunnen zien dus rug/schouder vallen af.

been vind ik niet zo mooi denk ik. argh lastig.
sleutelbeen trekt mij nu het meest denk ik

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 14:43

Eloya schreef:
Ik zit echt te twijfelen waar ik mijn tekst tatto wil laten zetten.
of op mijn arm/pols waar de andere tattoo ook zit, of op de andere arm, of bij mn sleutelbeen
vereiste is dat ik hem zelf moet kunnen zien dus rug/schouder vallen af.

been vind ik niet zo mooi denk ik. argh lastig.
sleutelbeen trekt mij nu het meest denk ik

En onder je bh bandje (je ribben?) dat is ook mooi, kan je hem zelf zien en ook een beetje bedekken.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:08

daar heb ik mijn postuur niet voor mee vind ik, en ik ben bezig met afvallen en heb al veel stretch marks. in dat gebied ook, anders was het idd wel mooi geweest.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:45

zijkant van je voet? Zijkant onderarm, onder de elleboog
Sleutelbeen is erg mooi, wel een plaats die altijd in het zicht is of waar je tattoo half zichtbaar is door kleding dat net even wat anders valt

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:06

Wauw, hele toffe tattoo's op de vorige pagina!

Ik heb even een paar vraagjes.
Er is laatst een tattooshop (die hier ook veel genoemd wordt) geopend in een 2e stad, ik dacht Eindhoven. Ik ben alleen de naam kwijt van die shop.

Mijn andere vraag gaat over de tattoo die ik al heb en een uitbreiding ervan. Ik zou namelijk graag willen kijken of mijn huidige tattoo (tekst) iets bijgewerkt kan worden, zodat er weer overal even dikke lijnen gezet kunnen worden (deze zijn wat uitgelopen namelijk). Daarnaast zou ik heel graag deze tattoo laten uitbreiden met een gladiolen takje. Maar hoe pak ik zoiets aan? Stuur ik dan een foto van mijn huidige tattoo met de vraag of ze deze kunnen bijwerken en uitbreiden met een bloem? Helpen zij mij dan met hoe de bloem het beste geplaatst kan worden/getekend kan worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:13

Je bedoelt Blackbear denk ik :)
En nee, dat is niet zo heel gebruikelijk. Heb je uberhaupt contact gehad met de shop waar je hem hebt laten zetten om de lijnen bij te laten werken? Ik ken bijna geen artists die zomaar het werk van anderen gaan aanpassen of verbeteren, behalve als het gaat om een coverup oid. Mocht je dat nog niet gedaan hebben zou ik eigenlijk echt even een mailtje de deur uit sturen naar de oorspronkelijke om te vragen wat zij er eventueel nog aan kunnen doen. Voor een gladiolentakje kan je dan wel weer makkelijk naar een andere artist.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:21

Ja Blackbear, dankje!
Ik heb toen geen contact meer opgenomen met die shop. Het was mijn eerste tattoo en het resultaat is gewoon niet zoals ik het graag gezien had, dus het voelde gewoon niet meer zo goed om daar terug te gaan. Maar misschien moet ik het toch maar gewoon eens mailen om te kijken wat zij ervan zeggen..

Het is vooral dat ik bij hun gewoon een klein beetje mijn vertrouwen kwijt ben. Maar zoals jij het zegt snap ik inderdaad ook wel weer dat een andere artist daar niks aan gaat verbeteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:22

Blackbear is toch alleen verhuisd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:28

Jullie als experts weten dit vast...

Ik heb 2 namen op mijn pols en Ik vind ze niet mooi.

Nu wil ik ze dus weg. Kan ik ze dan beter weg laten laseren en daarna wat anders laten zetten of een cover up?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:41

Dat ligt eraan... Bij helemaal weglaseren zul je altijd een litteken blijven zien. Beetje afhankelijk van je huidtype, hoe diep is de tattoo gezet etc. Coveren is niet altijd mogelijk, ook weer afhankelijk van hoe groot het is, wat je erover wilt etc. Vaak is een combi wel mogelijk, dus dmv laser iets op laten lichten zodat het wat makkelijker gecoverd kan worden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:43

Van laseren zie je niets. Vriendin van me eentje weg laten halen en daar zie je helemaal niets van.

Zal eens contact opnemen met Blackbear hierover.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 23:55

Zoals ik schrijf, zal per persoon en huidtype ook verschillen.. Ik ken mensen met weinig litteken maar ook mensen die flinke littekens hadden. Maar bij een goede shop kunnen ze daar vast advies over geven/

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 09:05

Heb je een foto van de namen? :)

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 09:24

Als de namen heel groot zijn is coveren misschien niet mooi. Ligt er ook aan wat je wilt natuurlijk... een cover is vaak natuurlijk vrij donker en als je dat ook niet mooi vindt dan lijkt me laseren een betere optie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:37

Het ligt heel erg aan hoe donker de tattoos zijn. Als ze erg donker zijn is een paar lasersessies en dan coveren het best, dan hoeft de cover minder donker. Maar ook dan zal je rekening moeten blijven houden met het oorspronkelijke ontwerp.

Volledig laseren kan goed uitpakken maar vooral met zwart blijf je vaak wel iets zien van de oorspronkelijke tattoo. Daarbuiten is het enorm pijnlijk voor zover ik weet. Pijnlijker dan een tattoo laten zetten.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 21:38

En dan mag je een tattoo *\o/*

Eindelijk heb ik het durven vragen en het mag!

Nu komt het grote avontuur
Ik wil graag de tekst Strong & positive op de zijkant van mijn voet. Welke tattooshop omgeving Eindhoven raden jullie aan voor zo een soort tattoo? En hoe zit het met schoenen en lopen etc?
En hebben jullie verder nog tips?
Alvast bedankt :D

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 08:42

LisannePruts schreef:

Ik wil graag de tekst Strong & positive op de zijkant van mijn voet. Welke tattooshop omgeving Eindhoven raden jullie aan voor zo een soort tattoo? En hoe zit het met schoenen en lopen etc?

In de begin post van het topic staat heel veel nuttige info en voor de rest het topic even doorlezen. Schoenen aan was met de tattoo op mijn voet geen doen, dus heb die tijd veel op slippers gelopen. Succes

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:25

Spelt schreef:
LisannePruts schreef:

In de begin post van het topic staat heel veel nuttige info en voor de rest het topic even doorlezen. Schoenen aan was met de tattoo op mijn voet geen doen, dus heb die tijd veel op slippers gelopen. Succes

Had het inderdaad al even doorgelezen :D
Waarschijnlijk wordt het Dragon tattoo. Na hoelang kon je weer schoenen dragen?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:39

Is dit serieus een dingetje of niet? Mijn tattoo is niet helemaal strak namelijk.

Afbeelding
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:50

Hoe kan hij van een foto beoordelen hoe je huid is? :')