Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Gianti, misschien dan kijken naar een BB cream? En een andere kwast kan ook verschil maken (bijv een stipling kwast ipv buffer kwast/beautyblender).
Mineral foundation kan ook best snel cakey en heftige dekking geven (tenminste die ik gebruikt heb). Met poederfoundation heb ik geen ervaring.
Yanou, dan zou ik in jouw geval kijken naar Naked 1 palette. Past denk ik mooiste.
Gianti schreef:linoleum schreef:Gianti, misschien dan kijken naar een BB cream? En een andere kwast kan ook verschil maken (bijv een stipling kwast ipv buffer kwast/beautyblender).
Mineral foundation kan ook best snel cakey en heftige dekking geven (tenminste die ik gebruikt heb). Met poederfoundation heb ik geen ervaring.
Yanou, dan zou ik in jouw geval kijken naar Naked 1 palette. Past denk ik mooiste.
@eulogy: ik heb nu van chanel Perfection lumière velvet. toch wel erg goede en fijnste in aanbrengen met vingers. ben ook zeker niet ontevreden erover.
BB cream vind ik helemaal niets.... sla ik geel van uit, of oranje...
@mavelle: heel dom, maar ben alleen high end foundations gewend, dus ben toch wel erg bang dat drug store me verkeerd bevalt. en laat me liever full face opmaken, dat ik het een dagje 'op' kan proberen, voordat ik het koop
de urban decay powder foundation wil ik eens proberen denk ik
pantuf schreef:Mooie looks
Zodra ik foundation op heb, heb ik continu kriebels.
En ik doe echt heel weinig.
Ik ga je filmpjes ook volgen elke!
En iedereen roept dat ze je eerste klant zijn als je een workshop gaat doen.....
Als je daarvoor wil oefenen wil ik wel proefkonijn zijn hoor hahahaha
elkee schreef:Voor de mensen die in de buurt van Uden wonen. Woensdag gaat de v&d open voor uitverkoop. Wij verkopen daar Sleek, en dat gaat mega in de aanbieding. Zeker het ritje waard
Mooie look, maar echt arabisch vind ik het niet. Eerder gewoon een super mooie draagbare look!
Ik zal het morgen eens proberen, dat arabische! Leuk.