Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flups schreef:Ik vind sommige lijstjes een beetje kaal eigenlijkwerken jullie met calorieën of eten jullie gewoon naar ''wat goed voelt''?
Doen jullie allemaal ook aan sport of zijn jullie op een andere manier bezig met bewegen?
Samblabla schreef:Dus ik verbrand minder dan ik denk? Nou lekker dan. Ik dacht al dat ik weinig deed verbranden maar nu zakt me serieus de moed in de schoenen.
Kayleigh_ schreef:Naaaaaaaaah dat is net zoiets als naar de prutsmutsen gaan om te knuffelen! Als je dan toch gaat, lekker genieten
Wij doen hier altijd broodjes bestellen op vrijdag. Dus ik neem lekker een broodje gezond!Kijk er enorm naar uit!
Heb ook blondies en brownies gebakken. Voor vanmiddag een stukje blondie gereserveerd. Vanavond eet ik kokossoep met brocolli en noedels. Ben zeer benieuwd!
En vanavond word ik denk ik dronken met mijn date
Stral schreef:Kayleigh: ik weet niet met welke reden je last hebt van je rug, of wat je doet van oefeningen, maar vaak helpt het heel hard om je buikspieren te trainen. Je buikspieren helpen dan om je zwakkere rug te ontlasten!
Ik zou weer MFP moeten gaan gebruiken om weer wat strenger te doen, zie het alleen niet zitten om dat nu te doen (heb nogal veel alcohol-uitstapjes deze en volgende week), ga proberen mijn gezond verstand erbij te houden en dan daarna de riem weer aan te trekken...
En maandag eindelijk nog eens sportschool ingepland ook!
Vanavond weer rijden, in de hoop dat de rugpijn het hier ook goed toelaat. Vervelend!
IMANDRA schreef:Stral schreef:Kayleigh: ik weet niet met welke reden je last hebt van je rug, of wat je doet van oefeningen, maar vaak helpt het heel hard om je buikspieren te trainen. Je buikspieren helpen dan om je zwakkere rug te ontlasten!
Ik zou weer MFP moeten gaan gebruiken om weer wat strenger te doen, zie het alleen niet zitten om dat nu te doen (heb nogal veel alcohol-uitstapjes deze en volgende week), ga proberen mijn gezond verstand erbij te houden en dan daarna de riem weer aan te trekken...
En maandag eindelijk nog eens sportschool ingepland ook!
Vanavond weer rijden, in de hoop dat de rugpijn het hier ook goed toelaat. Vervelend!
Daar moet je ook mee oppassen he, als je alleen je buikspieren doet en niet je rug is dat ook absoluut niet goed voor je houding heb ik gehoord. Dan ga je ietwat 'krom' lopen Ofzo? Fitness Trainer van m'n vriend heeft zoiets ooit uitgelegd.