Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:46

Janinevv schreef:
Oh zo bedoelde je het.

Ik denk dat omdat ik het niet gewend ben lange nagels, sommigen komen net over de vinger toppen heen ik sloop daardoor sneller komkommers en krijg er sneller stukken onder.

In de kas zijn handschoenen niet toegestaan vanwege virussen dat kan in de handschoen blijven zitten.

Mijn nagels voelen nu anders ook erg gevoelig kan het ook komen ik hoorde jullie het hebben over dat het nagelbed ook kan groeien?

Zoals al 30x aangegeven zijn je handen gevoelig door het erop eraf erop eraf erop eraf en zo maar door en toen ze het al zo zwaar hadden heb je het er wederom op gedaan en wil je het er nu wéér afhalen. Ik zou zoals LM zegt echt gewoon kort gaan vijlen, je maakt heel je nagels kapot.

Is het misschien een idee om een keer iets met het advies te doen wat je hier krijgt? Je krijgt van zoveel kanten hulp maar doet alsnog je eigen ding maar achteraf wel weer klagen...

Beetje jammer imo, helemaal omdat iedereen zo behulpzaam bij je is :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:04

Shenavallie schreef:
Erg leuk, _San87_! Zulke variaties droeg ik een paar jaar geleden ook. Tegenwoordig draag ik wat eenvoudiger uitvoeringen, maar het is wel weer leuk om het op te pakken. Nog even een paar weekjes met korte/kale nagels uitzingen en dan kan ik er weer op losgaan! :D

Thanks! Vind t ook wel tof, ben sowieso fan van groen :D.

Ik denk dat ik over een tijdje ook weer rustige uitvoeringen pak, of gewoon helemaal één kleur, maar ga nu gewoon even lekker los :P.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:28

Ik geef je groot gelijk! :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 17:35

Shenavallie schreef:
Erg leuk, _San87_! Zulke variaties droeg ik een paar jaar geleden ook. Tegenwoordig draag ik wat eenvoudiger uitvoeringen, maar het is wel weer leuk om het op te pakken. Nog even een paar weekjes met korte/kale nagels uitzingen en dan kan ik er weer op losgaan! :D

Ik vind het ook zo leuk en heb altijd zoveel wilde ideeen enzo maar dan na 2 dagen ben ik t spuugzat en wil ik neutraal :')

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:08

Leuk gelakt San! Vind het ook hele leuke kleuren.

Mijn nagels zijn al een tijdje heel kort en naturel, heb met mijn vriend het vissen weer opgepakt en korte nagels zijn dan gewoon handiger.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:38

_Friemel schreef:
Janinevv schreef:
Oh zo bedoelde je het.

Ik denk dat omdat ik het niet gewend ben lange nagels, sommigen komen net over de vinger toppen heen ik sloop daardoor sneller komkommers en krijg er sneller stukken onder.

In de kas zijn handschoenen niet toegestaan vanwege virussen dat kan in de handschoen blijven zitten.

Mijn nagels voelen nu anders ook erg gevoelig kan het ook komen ik hoorde jullie het hebben over dat het nagelbed ook kan groeien?

Zoals al 30x aangegeven zijn je handen gevoelig door het erop eraf erop eraf erop eraf en zo maar door en toen ze het al zo zwaar hadden heb je het er wederom op gedaan en wil je het er nu wéér afhalen. Ik zou zoals LM zegt echt gewoon kort gaan vijlen, je maakt heel je nagels kapot.

Is het misschien een idee om een keer iets met het advies te doen wat je hier krijgt? Je krijgt van zoveel kanten hulp maar doet alsnog je eigen ding maar achteraf wel weer klagen...

Beetje jammer imo, helemaal omdat iedereen zo behulpzaam bij je is :)

Ik laat het er voor nu wel even op zitten.
En ik bedoel het niet stom dat ik niets met jullie advies wil doen, komt misschien zo over maar dat was niet de insteek.

Als jullie aan mij ergeren dan houd ik wel op met praten in het topic ..

Cinnepin

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:41

Ohnee joh, je mag gewoon mee praten hoor. Het is meer dat mensen je van te voren al vertellen wat er kan gebeuren als je iets doet...en je het dan toch doet en dan komt klagen..terwijl je het dus al had kunnen weten ;)

Ik zou het idd gewoon ff laten zitten, niet pulken..gewoon even niets :)

Tevens zou ik wel even wachten nog om het bij anderen te doen ( vriendinnen ) voor dat je het volledig onder de knie hebt, voor je onbedoeld ook hun nagels kapot maakt.

Maar wel gewoon blijven komen hoor :)

En neem het advies aan om eens naar een ervaren persoon te gaan die weet waar zij mee bezig is. Ik denk dat dat voor jou zeker goed is, gezien je je nagels echt aan gort helpt zo....al dan niet ook van je vriendinnen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:52

Nee gewoon mee blijven kletsen.
Het werd denk ik wat grover gezegd omdat het de eerste keren niet tot je door drong en je het tegenovergestelde van de adviezen deed :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:53

Cinnepin schreef:
Ohnee joh, je mag gewoon mee praten hoor. Het is meer dat mensen je van te voren al vertellen wat er kan gebeuren als je iets doet...en je het dan toch doet en dan komt klagen..terwijl je het dus al had kunnen weten ;)

Tevens zou ik wel even wachten nog om het bij anderen te doen ( vriendinnen ) voor dat je het volledig onder de knie hebt, voor je onbedoeld ook hun nagels kapot maakt.

En neem het advies aan om eens naar een ervaren persoon te gaan die weet waar zij mee bezig is. Ik denk dat dat voor jou zeker goed is, gezien je je nagels echt aan gort helpt zo....al dan niet ook van je vriendinnen

Ik wil graag na de zomer naar een professioneel, hier zit alles al vol heb al rond gemaild.

Ja sorry dat is mijn eigenwijze houding en dan denk ik achteraf oliebol ze hadden toch gelijk en had ik nou maar geluisterd. En dan zit ik nu met tsjaa lange nagels. Domme oliebol.. :(

Ik heb de techniek al iets meer door omdat ik altijd even aan randjes check of ze vast zitten eerst lag het echt boven op en haalde je zonder gemartel het er zo als een pleister/sticker af en het zit nu echt vast.

Ik zou vrijdag een vriendin doen maar dat laat ik dan nu maar even zitten.

Mijn nagels groeien echt al kool zodra de gellak er af mag gaan me nagels eerst korter.

Mijn rechter duim nagel is alleen al
helaas beschadigd boven aan. Kan/moet ik deze verwijderen ivb infecties anders laat ik hem er ook mooi nog opzitten :)
Afbeelding

C_alsmemgeest
Klopt excuses daar voor ben soms echt dom en eigenwijs en ja jullie hebben veel goeie tips en ik moet ze nu maar eens gaan opvolgen en niet meer tegenovergestelde doen :o
Laatst bijgewerkt door Janinevv op 16-08-17 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:53

Kan me helemaal aansluiten bij Cinnepin. Of zoals ik ooit iemand eens heb horen zeggen: "Het leven is te kort om te leren van je eigen fouten". Ik blijf dat een mooie quote vinden! :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:54

Janinevv schreef:
Cinnepin schreef:

Ik wil graag na de zomer naar een professioneel, hier zit alles al vol heb al rond gemaild.

Ja sorry dat is mijn eigenwijze houding en dan denk ik achteraf oliebol ze hadden toch gelijk en had ik nou maar geluisterd. En dan zit ik nu met tsjaa lange nagels. Domme oliebol.. :(

Ik heb de techniek al iets meer door omdat ik altijd even aan randjes check of ze vast zitten eerst lag het echt boven op en haalde je zonder gemartel het er zo als een pleister/sticker af en het zit nu echt vast.

Ik zou vrijdag een vriendin doen maar dat laat ik dan nu maar even zitten.

Mijn nagels groeien echt al kool zodra de gellak er af mag gaan me nagels eerst korter.

Mijn rechter duim nagel is alleen al
helaas beschadigd boven aan. Kan/moet ik deze verwijderen ivb infecties anders laat ik hem er ook mooi nog opzitten :)
[ [url=m/n4l3cV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je zou dit met een sanding block (white block) kunnen 'bufferen'. Dan is de overgang van de chip glad en gaat het niet snel verder afbrokkelen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:55

Bedankt voor de tip!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:01

Janinevv schreef:
Bedankt voor de tip!

niemand toevallig die mij kan helpen in de buurt van overijssel/zwolle ? :o

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:03

En we hebben het allemaal moeten leren. ik was in het begin ook erg enthousiast en heb ik ook gevoelige nagels gehad hoor. Denk wel meerdere van ons. Gewoon ff laten rusten idd.
En goed dat je na de zomer toch even naar een ervaren persoon kan :j

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:04

Jaa denk dat het ook was hoor cinnepin, te enthousiast en dan kan ik een beetje doordraaien want & ik heb lange nagels voor het eerst en ik ben gek op nagellak en ik vind gellakken ook nu erg leuk om te doen en die combi jaa dat ging gewoon niet zo goed.

Heb nog geen echte plek waar ik heen kan gaan maar over twee weken wil ik toch graag even bellen of ik bij iemand langs kan :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:07

Janinevv schreef:
Jaa denk dat het ook was hoor cinnepin, te enthousiast en dan kan ik een beetje doordraaien want & ik heb lange nagels voor het eerst en ik ben gek op nagellak en ik vind gellakken ook nu erg leuk om te doen en die combi jaa dat ging gewoon niet zo goed.

Heb nog geen echte plek waar ik heen kan gaan maar over twee weken wil ik toch graag even bellen of ik bij iemand langs kan :)

Heel goed!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:08

Ja alleen vind zo'n professioneel iemand dat dan niet raar?
En hoe moet ik zo iets verwachten en hebben jullie dat wel eens mee gemaakt ?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:11

Ik heb gegoogeld en wat mail rond gestuurd. Zo kwam ik bij iemand terecht die les geeft en heb ik dus prive les gehad. In Arnhem.
( 20 mins met de trein hier vandaan ). Ik nam een model mee en daar mocht ik het bij aanbrengen.
En daarna veel oefenen...mijn moeder was mijn oefen project, zus, vriendinnen etc :) maar toen had ik wel eerst de cursus gevolgd :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:12

Aah oke, nouja wie weet kan ik ook vragen als ik zo iets niet kan vinden of zij me uit gebreid wil vertellen hoe en wat ze precies doet tips en trics?

Want zo iets heb ik ook gezocht maar kon niks vinden wat daar op lijkt wat jij beschrijft cinnepin.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:14

ik heb vooral gegoogeld op gellak cursus, opleding, workshop etc etc

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:15

Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden,
misschien ook niet goed gekeken.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:18

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:21

Kijkt zoiemand niet raar... Dat ligt eraan. Wees eerlijk. Als jij 1x bij mij komt, me de oren van het hoofd vraagt, en ik zie je binnen een maand adverteren, ja, dan zou ik me genaaid voelen

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:23

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:24