door velletjes en korstjes ziet een tattoo er ook even niet mooi uit. Had ik ook bij de mijne. Rustig laten genezen, dan pas kun je zien of het bijgewerkt moet worden of niet.
Ik heb 1 tatt nu een paar jaar staan en ben bezig met het ontwerp voor de 2e. Polynesian feather, heb alleen mn eerste tekening digitaal, ben heb op dit moment aan het "fine-tunen":
Tevens heb ik ook gelijk even een vraag, als ik met mijn tattoo lang in de zon zit, wordt deze helemaal bol en gaat "op de huid liggen." Meer mensen die dat hebben? Ik smeer er altijd factor 50 op.
Mooi Linn, denk alleen wel dat je m redelijk groot moet hebben, wil je de details mooi houden. Anders gaat het snel in elkaar overlopen.
Ik denk dat Tiffani daar ook last van gaat krijgen. De huid is daar dun en ik heb weinig tatoeages gezien die mooi blijven op de pols, laat staan met dit soort tatoeages waarvan de lijnen heel dicht op elkaar zitten. Ben er bang voor...
Die van mij gaat bij warmte ook wel eens op de huid liggen idd. Meestal zijn het enkel bepaalde delen.
Meestal gaat hij met warm weer opzetten als hij wat te diep is gezet. En als ze erg diep zijn gezet gaan ze ook nog eens jeuken
BarbaLala
Geplaatst: 15-07-15 10:21
Mooie veer, inderdaad een die groot gezet moet worden ivm dichtlopen. Ik heb al 2 tattoos (klein, 2 regels text) en ben nu bezig met de derde, een underboob. Gister afspraak gehad om de maten te nemen en het ontwerp door te spreken, volgende week is de tekening klaar en volgende maand wordt 'ie gezet. Kan echt niet wachten, wil deze al zo lang.
Begin nu te vervellen! voor mijn gevoel al best snel.... Tot heden nog steeds erg tevreden over de kokosolie. Enige nadeel ik word een wandelend koekje voor mn pup hahaha die wil het maar al te graag even komen poetsen
Raja
Geplaatst: 15-07-15 10:44
Ik huppel ook weer eens binnen
Vorig jaar november in Australiƫ mn 2e tattoo laten zetten door de neef van mijn vriend. Hij heeft zijn eigen shop in Lauceston op Tasmaniƫ.
En mijn vriend heeft ook een kleintje laten zetten
Die veer vind ik erg mooi trouwens
Ik zou zelf misschien nog wel meer tattoo's willen... Maar dat gaan een aantal mensen in mijn omgeving niet tof vinden
Anoniem
Geplaatst: 15-07-15 10:45
Ik vind die van jou heel leuk, maar wat is die van je vriend slordig gezet zeg. Jammer hoor! Waarom gaat je omgeving het niet leuk vinden? Gewoon ergens zetten waar je het niet direct ziet
Raja
Geplaatst: 15-07-15 10:46
Slordig?? Ik vind hem zeker niet slordig gezet! De letters horen op die manier...
Laatst bijgewerkt door Raja op 15-07-15 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooie tattoo Raja! Hoezo vind jij die slordig gezet Joolien? Ik zie er zo geen foutjes in... Of kijk ik er over heen? :p
Nessa
Geplaatst: 15-07-15 10:53
Dank je wel jurdy.
Opgezette tattoo niet gehad. En toch van het weekend hele dag buiten geweest en de tattoo's niet bedekt. Wel goed ingesmeerd met factor 50.
Raja die van je vriend vind ik ook niet mooi.
En als jij een tattoo wil is dat toch jouw keuze. Immers jouw lijf. Als je er geen problemen mee krijgt op je werk
Mijn vriend was er ook niet helemaal fan van dat ik een tattoo liet zetten. Nu vind ie ze allebei toch wel heel erg mooi. Maar hij laat me gewoon mijn gang gaan. Mijn lijf.
linnnh
Geplaatst: 15-07-15 10:57
Ik vind die van jou idd ook heel mooi, maar die van je vriend vind ik verschrikkelijk! Kwestie van smaak natuurlijk.
Anoniem
Geplaatst: 15-07-15 10:58
Ik vind m rommelig, de lijnen zijn niet netjes, de leeuwen, ik weet dat het origineel ook niet heel mooi is, maar ik vind de leeuwen uit verhouding en niet strak gezet. Ook zijn ze ongelijk. De banners zijn niet mooi in verhouding en in de ronding te vlak.