Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:32

Jolien87 schreef:
Als ik die berekening naga voor mezelf kom ik op het volgende uit:
BMR=1475 x 1.55 - 500 = 1786.25 wat ik mag eten. Aangezien er nog wel flink wat kilo's af mogen.
Ik ben 1.65 m en weeg 73 kg.
Maar het viel me echt reuze mee hoeveel ik eigenlijk mag eten. Ik mikte altijd op 1600 maar dat wordt bij deze dus opgeschroefd. :)

Ik ook rond de 1600, mijn formule komt alleen op 1450 uit dat ik mag :7

MissBonny

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:41

Lastig zeg... Maar misschien moet je je ook niet te veel vast pinnen op zo'n formule ;)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:42

Nadir schreef:
Maar dat lijkt mij ook erg kort? :?

Mij ook... maar je hebt daar 6 levels van, dus ik kreeg er een beetje het idee van shred/ripped bij...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:44

Toch maar weer eens een kcal-lijstje gemaakt en kom uit op ruim 1900.
Dat is alleen wel inclusief 2 bananen, 2 sinaasappels en 2 appels. Dat mag dus ook wel wat minder. :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:06

Kcal opschroeven werkt echt :j

Heb het ook gedaan, en ben sindsdien zo'n 2 kg (traag) afgevallen. In het begin wist ik niet wat te eten, en nu moet ik me elke dag inhouden :=

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:07

Vandaag 2 x level 1 achter elkaar gedaan. Na de eerste keer had ik het gevoel niks gedaan te hebben, dus *hop* nog een keer. Alleen de 2e keer pushups heb ik vervangen door buttkicks. Ik haat pushups :x

ElineS schreef:
Zo, shred er weer op. Ik wilde niet. Ik had hem halverwege uitgeklikt, ik kon niet meer... Ik ging zitten op mijn bureaustoel en dacht, dit kan echt niet hoor, doorgaan! Dus weer aangezet.. Wel volbracht dus, met een kleine pauze van 2 minuten :') Level 1, dag 5 dus :)

Goed gedaan! *\o/*

Bhriseis schreef:
Kcal opschroeven werkt echt :j

Heb het ook gedaan, en ben sindsdien zo'n 2 kg (traag) afgevallen. In het begin wist ik niet wat te eten, en nu moet ik me elke dag inhouden :=

Een vriendin van mij is met een dieet bezig waarbij ze min 6 bruine boterhammen per dag moet eten, met daarnaast nog normaal avondeten, yoghurt, fruit etc. Ze komt van allerlei dieten af waarbij je juist niks mocht eten, dus ze was heel bang dat ze aan zou komen: maar ze valt juist af! 5kg in 4 weken al. De theorie hierachter is dat je de stofwisseling júist aan het werk zet. Door weinig te eten wordt die 'lui'. Ze gaat binnenkort ook beginnen met Shred, leek mij een ideale combinatie.
Laatst bijgewerkt door Bijinn op 20-03-13 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:09

Nou, heb dag 2 van de shred overleefd. :')
Ook even gemeten.
Straks ga ik de smoothie met staafmixer proberen. :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:25

Ik zal wel iets verkeerd doen, maar ik vind level 2 van Ripped in 30 echt geen reet aan. Sowieso kan ik sommige van die ingewikkelde bewegingen niet en ik heb gewoon niks gezweet.
Morgen ga ik dus maar level 3 doen, kijken of die leuker is :Y)

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:27

Ik moet nog shredden, maar heb heel de dag gerend en ben eigenljk kapot. Wil gewoon even de hon uitlatenen naar mn bed :o
Heb al bedacht dat ik morgen dan maar 2x moet shredden. Sochtends en eind vd middag/avond.
Maar op dit moment vind k alles best als k maar naar mn bed mag :=

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:03

Ik heb het ook even uitgerekend en ik mag 2006 eten! En dan heb ik die 500 er zelfs al afgehaald. Ik zit nu volgens voedingscentrum op 1600. Zal ik dan toch nog ene paar stukjes chocolade nemen en een sinaasappel :P? En best positief. Hoewel ik nu dus helemaal plantaardig eet is het enige wat ik tekort kom, kcal :+ en vit b12. IJzer en eiwitten is meer dan oké.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:03

Vruchten waar veel ("gezonde") calorieën in zitten zijn: bananen, druiven en appels. Ook een handje noten tikt best veel aan. Mocht je er dus vaker tegenaan lopen dat je aan het eind van de dag nog niet voldoende calorieën hebt gehad, zorg dan dat je dergelijke dingen in huis hebt zodat je het aantal calorieën nog kan opschroeven zonder dat je, je er schuldig over hoeft te voelen. En inderdaad zoals je zelf ook al aangeeft: een stukje pure chocola op een dag kan prima. :j

Dag 4 van Ripped week 3 ging alweer een stuk beter. Zelfs de standing push-ups heb ik beide sets volgehouden. Weliswaar in een iets lager tempo, maar het is nog altijd iets.
De table tops gaan het volgens mij echt nooit worden, dus heb in plaats daarvan maar 'squat & press' gedaan met 3kg. Ook bij het achterover rollen lijk ik meer op een stervende olifant, dus in plaats daarvan heb ik lekker bicycle crunches gedaan, aangezien mijn buikspieren wel wat meer aan het werk mogen deze week.
Maar het belangrijkste vind ik nog de cardio-oefeningen aangezien ik de vetverbranding momenteel mijn grootste prioriteit is. Gelukkig kan ik die allemaal wel meedoen. Al met al dus toch weer lekker bezig geweest met hier en daar een aanpassing.
In een moedige bui kon ik het toch niet laten om weer direct naar een volgende workout te grijpen, maar daar werd ik direct weer op afgestraft. Waarom kan ik nou niet gewoon genoegen nemen met één workout tegelijk? -O-

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:16

vandaag van level 3 dag 2, ik mis echt de motivatie en de tijd enzo de laatste tijd. maar nu ga ik weer keihard er tegenaan!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:28

Over calorieën gesproken:
http://m.9gag.com/gag/6845456

Ik vind Little Britain geweldig en kon het dus ook niet laten om deze hier te plaatsen toen ik hem tegenkwam. :')

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:42

Bij de eetmeter van de voedingswijzer moet je trouwens wel een beetje oppassen met de porties. Nawegen is soms best verstandig. Zij geven bijvoorbeeld 150 gram aan voor een bakje yoghurt, maar mijn schaaltjes thuis zijn toch echt wel een stukje groter :j Eerder 200 gram. Nu maakt dat met magere yoghurt niet zoveel uit, maar met iets als slagroomvla is dat natuurlijk wel een behoorlijk verschil :+

Ik heb nu een paar keer de cardio kickbox gedaan. Veel meer cardio en bijna geen kracht / spier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die wel erg leuk vind. Impact is denk ik wel minder. Ik dacht dat ik hem niet zou kunnen bijbenen maar dat valt dus 100% mee. Voor mensen die afentoe een afwisseling op de plancks willen is het zeker een aanrader :j
http://www.youtube.com/watch?v=kDwdturFDJs

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:39

Is het erg als je de ene keer s avonds shred, dan s ochtends, s middags enz?

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:04

Zijn er nog mensen geinteresseerd in de foto's van voor en na de shred?
Ik ben van 68,8 kilo naar 65,2 kilo gegaan: BLIJ MEE!

En de foto's spreken ook voor zich :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:07

Absoluut geinteresseerd!
:j

Je bent dus door de shred heen, wat ga je nu doen?

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:07

Stond gisteren voor de eerste keer ripped te doen, dat was wel weer ff toveren met ledematen zeg... En niet echt vermoeiend :=
Ik heb een halve 6w6p er achteraan gedaan :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:12

Ben ook benieuwd naar de resultaten van 6w6p!
En naar de buns and thighs, heeft iemand die al afgerond? Dat wordt mijn volgende missie.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:12

Motiverende foto's zijn altijd goed haha!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:14

Begin: 68,8 kilo en absoluut geen zin om een foto te maken hahaha
http://www1.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Dus vandaar de slechte kwaliteit en de flateuze houding hahaha

Dag 15
http://www1.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg
Dag 30
http://www5.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Dag 15
http://www2.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg
Dag 30
http://www3.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Dag 15
http://www3.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg
Dag 30
http://www4.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Sorry dat het verschillende setjes zijn, daar had ik even niet over nagedacht. Maar goed, ik ben super tevreden, ik wil nog wat navel blubbertjes weg hebben en mn love handels en dan vooral die op mn rug, dus waar je nieren zitten zeg maar, daar wil ik nog wat ripped worden :j Eigenlijk voornamelijk dus vet verbranden.

Ik vind mezelf na 3 stoppen met roken pogingen en uiteindelijk 5 maanden rook vrij te zijn weer bikini PROOF :o

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:19

Afbeelding

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:34

Knappe resultaten!

Maarre: ik zit nu over de helft bij Killer Buns, 't is echt een leuke work out met zware krachttraining. Je hupst minder heen en weer maar de hartslag gaat vooral de hoogte in van de spieroefeningen. Ik zie echt al resultaat aan mijn knieën, dijen, cellulitis en kont, en ik zit pas aan dag 7 vandaag geloof ik (kan ook 6 zijn) van level 2. Je doet 10 dagen elk level, maar je hoeft t maar 5 a 6 x / week te doen van Jillian. Je verbrandt er volgens internet zo'n 400 kcal mee, geen idee of dat klopt maar nadien ben ik altijd uitgehongerd

Wanneer op de dag je shred maakt niets uit, maar ik voelde wel als ik op dag 1 het 's avonds deed en op dag 2 's ochtends dat mijn lichaam nog niet volledig hersteld was en ik het zwaarder had

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:43

Wauw, looking good Kel!! :j

Bhriseis: hoelang (in minuten) duurt killer Buns? Doe je het naast Shred of is het een vervolg op?
Verder, heb je wat nodig? Dumbels etc?

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:54

Wauw Kel! Wat een mooi resultaat :)