[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cass1991

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 12:54

ik had net gewoon een typfout gemaakt, ik zei dat ik 4,5 kg eraf had maar dat is al 5kg! ben begonnen op 86,5 en weeg nu dus 81,5!

dais: ik heb dus ook onwijs slecht gegeten van de week mede door koninginnedag, was ook niet thuis dus dan eet je wat de pot schaft. van het weekend maar niet zondigen, maarja als ik zo misselijk blijft kan ik dat toch niet!

ik meet ook mijn omtrek, vooral buik(over me navel), billen(dikste gedeelte) en onder mijn borsten! en merk vooral aan mijn broeken dat het nu al goed gaat! riem moet ook al een gaatje strakker :)

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:00

Goedzo Cass1991!

Ik meet ook wel eens, maar zie er helemaal niks af gaan

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:05

Goed zo Cass! Ik ga denk ook maar eens beginnen met meten. :j

Nu naar de stad voor een nieuwe broek, want ze laten me spontaan allemaal tegelijk in de steek..

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:16

Fijn cass! Wel balen van je voet!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:17

Naoom_ schreef:
Goed zo Cass! Ik ga denk ook maar eens beginnen met meten. :j

Nu naar de stad voor een nieuwe broek, want ze laten me spontaan allemaal tegelijk in de steek..

Ah dat word een scheiding.. ;(

Mijn fysio zei dat ik voor de training met mijn knie mijn sportbroek maar moet aan doen, denk dat ik ook maar een nieuwe koop, deze zit een beetje eh.. raar :P

Cassandra, goed bezig meid! :D

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 14:58

Ja gelukkig heb ik een nieuwe gevonden die wel de ring aan wilt nemen. :o
+ 2 superleuke shirtjes whoehoe happyy!

@madeira Sportbroeken van de h&m of bristol vind ik altijd fijn :=
Zijn ook niet zo duur.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:09

Ik was laatst bij de H&M, broeken en truitjes voor te sporten, allemaal rond de 10-20 euro.
en bij de bristol heb ik ooit van die joggingsbroeken gehaald 2 voor 7,- ofzo! (en ze slapen ook heerlijk!)

Wat gaat iedereen vanavond eten? Ik ben weer eens toos inspiratieloos -O-

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:10

Ik laatst bij de H&M nog een leuke groene broek gekocht, zit echt lekker..

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:22

Ik ga rijst, thaise groenten met een rode curry en valess vleesvervanger eten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:25

cass1991 schreef:
hier doe ik even niet meer mee! erg misselijk en veel overgeven door mijn antibiotica kuurtje! hoop dat het snel over is!

Ik wou precies hetzelfde gaan posten -O- Was net lekker op weg, en zit nou aan de antibiotica omdat ik al 4 weken aan het hoesten en allerlei andere nare praktijken ben. Voel me er echt even niet lekker van, dus hopen dat het maandag weer over is, dan ga ik verder met sporten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:27

Aleeneh schreef:
Heb je tips? Ik ben verder wel gewend aan voor mezelf zorgen en koken dus dat is op zich geen issue :) Heb nog niet per se een plan van aanpak nee maar zit wel me in te lezen en dingen te overwegen, maar alle tips zijn heel welkom.

(ik ben 21, 1,65m en weeg 75, btw, mocht dat uitmaken. Wil minstens 10 kwijt als dat lukt.)

Ik ben sinds februari uit huis en ik kan je alvast waarschuwen.. Bij mij heeft het gelijk gestaan aan 5 kilo aankomen. Natuurlijk kan je makkelijker voor jezelf koken en dus zelf bepalen wat je eet, maar zelf bepalen wat je eet houdt ook in dat je snel makkelijk gaat denken en even snel noodles eet of patatjes haalt ipv een goede maaltijd. Daarbuiten moet je de stress die verhuizen, en dan vooral als je voor het eerst op jezelf gaat wonen, niet onderschatten :n Ik ging uit stress gewoon heel veel eten. Nou moet ik daar wel bij zeggen dat mijn vaste vriend 1 februari ook nog eens voor een half jaar naar het buitenland is vertrokken, samen met die verhuizing veroorzaakte dat wel veel stress.

Waar ga je naartoe verhuizen als ik vragen mag?

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:29

Smerige troep die antibiotica. Beterschap voor jullie dames!

Wollie, wij eten hier kip met groente en mie :)

Naoom, goed geslaagd dus :j

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:30

Emmaa_ schreef:
Aleeneh schreef:
Heb je tips? Ik ben verder wel gewend aan voor mezelf zorgen en koken dus dat is op zich geen issue :) Heb nog niet per se een plan van aanpak nee maar zit wel me in te lezen en dingen te overwegen, maar alle tips zijn heel welkom.

(ik ben 21, 1,65m en weeg 75, btw, mocht dat uitmaken. Wil minstens 10 kwijt als dat lukt.)

Ik ben sinds februari uit huis en ik kan je alvast waarschuwen.. Bij mij heeft het gelijk gestaan aan 5 kilo aankomen. Natuurlijk kan je makkelijker voor jezelf koken en dus zelf bepalen wat je eet, maar zelf bepalen wat je eet houdt ook in dat je snel makkelijk gaat denken en even snel noodles eet of patatjes haalt ipv een goede maaltijd. Daarbuiten moet je de stress die verhuizen, en dan vooral als je voor het eerst op jezelf gaat wonen, niet onderschatten :n Ik ging uit stress gewoon heel veel eten. Nou moet ik daar wel bij zeggen dat mijn vaste vriend 1 februari ook nog eens voor een half jaar naar het buitenland is vertrokken, samen met die verhuizing veroorzaakte dat wel veel stress. [\quote]

:j uhhu! Had ik ook last van!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:30

Qua sportbroeken heb ik eigenlijk altijd die van de H&M, zelfde met shirtjes. Die blijven echt heerlijk droog en je word dus niet zo plakkerig in zo'n warme sportschool op een lekkere dag. De Primark heeft hetzelfde principe maar dan 20 euro goedkoper, dus dat is ook de moeite waard om even naar te kijken :j

Sorry voor mijn vervelende manier van bijlezen trouwens, mijn computer doet een beetje raar :P

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:32

Voor degene die overgeven van de antibiotica. Bel je arts even daarover.
Door het overgeven kan het zijn dat je te weinig van de antibiotica binnen krijgt en daardoor de bacterie niet goed aangepakt wordt en in een extreem geval resistent raakt.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:32

mehh quote verkl**t -O-

Klinkt lekker Dais en Dora!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:33

Katja schreef:
Voor degene die overgeven van de antibiotica. Bel je arts even daarover.
Door het overgeven kan het zijn dat je te weinig van de antibiotica binnen krijgt en daardoor de bacterie niet goed aangepakt wordt en in een extreem geval resistent raakt.

Ik hoef er gelukkig niet van over te geven, maar ik ben wel constant heeeel misselijk. Mijn moeder had een lekker broodje voor me gemaakt als ontbijt maar ik hoefde er maar aan te ruiken of ik kreeg alweer kotsneigingen. Ik zit naast mijn antibiotica ook nog aan de codeïne dus het zou best kunnen dat ik gewoon even moet uitzieken

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:37

emma: wat vervelend he! ik heb ontstoken teen en heb er echt goed last van, dokter vond het er ook erg onrustig uitzien vandaar dat kuurtje. Heb zelf nog nooit eerder antibiotica hoeven nemen dus wist ook niet hoe ik erop zou reageren. nog steeds misselijk, gelukkig niet meer overgegeven!
heb vannacht 2 keer overgegeven(niet grote hoeveelheden)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:39

Ik word veel blijer van het meten dan van de weegschaal :=

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:41

Degenen die aan de antibiotica zitten: beterschap!!

Wollie, die van de bristol zitten inderdaad heerlijk haha, idd lekker voor het slapen! :)
Wij eten rauwe andijvie of spaghetti.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:42

Mooi toch! Uiteindelijk zien mensen hoe je eruit ziet en niet hoeveel je weegt.

Ik heb een spijkerbroek aan waarvan ik gedacht had dat ik daar over een maand een keer in zou kunnen. Valt dus alles mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:49

Ik ga vandaag lekkere pasta maken met cherrytomaatjes, hamblokjes, philadelphia, pesto en champignons :) Niet super gezond ofzo maar ik moet echt wat meer koolhydraten gaan eten

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:50

Ik weet nog niet wat we eten

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:52

Ik wilde eigenlijk chipjes maken in de oven, en dan salade en stukje vlees erbij, maar nou bedenk ik me net dat ik geen vlees heb uitgelegd en dat ik wel nog mini loempiatjes heb die ook in de oven kunnen

maar dat is natuurlijk niet heel erg gezond..... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 16:01

Zo lang ze in de oven gaan en niet in de frituur valt het best mee toch? Avondeten is voor mij altijd een maaltijd waar ik niet heel erg op wil besparen omdat ik al niet heel veel eet.