Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruth1995 schreef:Toevallig kwam ik dit topic net tegen, heb even wat pagina's door gelezen en gekeken er er staan erg gave exemplaren tussen moet ik zeggen!
Ik zelf ben van plan dit (nieuwe) jaar mijn eerste tattoo te laten zetten. Ik ben er nog niet helemaal bij welke artist ik hem wil laten zetten heb de laatste tijd wat site's van artists bekeken maar met name in Gelderland. Zelf woon ik in Arnhem en kom ik elke (school)dag langs Paradigm, deze shop trekt elke keer weer mijn aandacht zo ook hun plaatjes op de site. L'extremiste weet ik niet zo veel van af, vrienden van me zeggen dat ze wel goed zijn maar wat minder vriendelijk (kan ook aan de artist liggen waar het bij is gezet). Wel vind ik ook hun gallery op de site erg interessant.
Ik wil zeer waarschijnlijk tekst laten zetten op mijn heup(?) iets boven de plaats waar je broekrand/riem zit zeg maar. In het kort staat de tekst voor mijn creativiteit en voor mijn persoonlijkheid. De lengte van de tekst had ik me bedacht tussen de 10 en 20 cm lang. En ik wil dat de tattoo in mijn eigen handschrift gezet word, een soort van schets. Ik snap dat ik mijn ontwerp met de artist zelf zou moeten bespreken ivm het zetten etc.
Nu wilde ik vragen of jullie tips voor mij hebben, zowel voor mijn ontwerp (bijvoorbeeld do's en don'ts) als voor de shop wie jullie zouden aanbevelen (ik vind het geen probleem om te reizen).
Je kunt me een PB sturen voor mijn hele verhaal/idee achter de tattoo, ik wil het liever niet zo openlijk maken aangezien het verhaal erachter erg persoonlijk is.
Edit: Misschien klinkt het allemaal een beetje vaag, mijn excuses hiervoor.
NatassJa schreef:Myryana schreef:Dat bestaat uit allemaal puntjes
Zoals mijn chestpiece:
[ Afbeelding ]
Alleen deze komt dus op mijn dijbeen, er staan 2 sessies van 2,5 uur gepland.. dus ben benieuwd hoe het gaat worden. Dit keer wordt het met machine gedaan ipv handpoke, dat lijkt me ook erg interessant.
Nick Cave & Kylie Minogue?
Slina schreef:Maar dat is ook mijn schuld aangezien mijn been steeds trilde.
Slina schreef:Wie weet, weet toevallig iemand dit. Ik heb een ooievaarsbeet op mijn onderrug. (Geboortevlek) Die wil ik camoufleren met een tattoo. Maar weet geen eens of dat kan.. Tattooist was ook niet duidelijk.
Kipzel schreef:Onzin
Hier hoort een goede tattoo artist mee om te gaan.
Denkt aan thtuisprikkersdocu: "Ja maar zíj bewoog!"
Ja dat kan.. Ik ken een geval van een vrouw met een wijnvlek over meer dan de helft van haar gezicht, die ze hebben 'gecamoufleerd' met een tattoo.. Inkt in dezelfde kleur als haar huid dus. Zie je (bijna) niks meer van.
Kipzel schreef:Slina schreef:Wie weet, weet toevallig iemand dit. Ik heb een ooievaarsbeet op mijn onderrug. (Geboortevlek) Die wil ik camoufleren met een tattoo. Maar weet geen eens of dat kan.. Tattooist was ook niet duidelijk.
Ja dat kan.. Ik ken een geval van een vrouw met een wijnvlek over meer dan de helft van haar gezicht, die ze hebben 'gecamoufleerd' met een tattoo.. Inkt in dezelfde kleur als haar huid dus. Zie je (bijna) niks meer van.