Suus___ schreef:Mooi zo! Ik heb t alsnog in een la, ben als de dood dat t smelt oid door de zon..
Ik ook

Drunksheep schreef:Ja, die nieuwe verpakking van de MAC Mineralize Skinfinish is prachtig!
En geen creditcard hier dus. Ouders ook niet
Ik heb zeer bewust geen creditcard. Het is voor mij simpelweg niet veilig om iets te kunnen bestellen en dan later pas de rekening van de creditcard te krijgen

Dominique_96 schreef:Trouwens [naam], waar haal jij van die truien die net over je billen vallen? Wil ook zoiets eigenlijk
Uhm, H&M, Forever 21, ga zo maar door. Gewoon een beetje de standaard winkels en dan goed zoeken. Wat ook wel eens helpt is truien die al vrij lang zijn in de aller grootste maat te kopen, dan heb je echt zo'n "ik verdrink hierin" trui. Heerlijk

Suus___ schreef:Oe deijs
Iemand ervaring met strawberrynet?
Ik heb ook wel eens op het punt gestaan daar wat te bestellen, maar las er erg slechte reviews over. Niet eens gemengd zoals bij HQHair, maar gewoon echt heel veel hele slechte reviews
Barbabientje schreef:Ja daar was ik al over aan het denken, maar dacht misschien heb ik over een makeupwinkel gedacht die jullie wel kennen
Volgens mij heeft Maybelline het hele schap omgegooid en hebben ze nu alle oude producten vervangen door de Fit Me producten. Misschien dat je daar eens kan kijken of je iets soortgelijks kan vinden.
Deep Damson, wauw wat een kleurtje

Suus___ schreef:
Ik zit te kijken naar een visagie opleiding.. Dat is echt m'n droombaan maar bewust van weinig banen dus dan uiteindelijk vooral voor mezelf.. Is een duur grapje..
Het is inderdaad vrij duur, die opleiding.. Maar als je het een beetje goed speelt kan je echt wel goud geld verdienen in die business hoor! YouTube kanaaltje opzetten, geld innen... Kijk maar naar Nikkietutorials!
Gianti schreef:en vervolgens wel willen dat je ze opmaakt voor het uitgaan
Precies dat

Drunksheep schreef:
Wow, ik had niet verwacht dat ik dat een vet kleurtje zou vinden maar vind hem toch wel echt heel cool staan

Rienepien_ schreef:Hoi!
Altijd al een stille meelezer geweest, maar ik zit op het moment met een 'probleem' en aangezien jullie van alles op de hoogte lijken te zijn, hoop ik dat ik er met jullie hulp aan kan komen!
Ik heb een ontzettend lichte huid, waardoor het uitzoeken van foundation voor mij een hel is. Ik ben ooit eens naar de Ici Paris geweest voor hulp bij het kiezen van een geschikte foundation, maar uiteindelijk kwam ik thuis met een foundation die zeker 2 tinten te donker was en me 45 euro heeft gekost. Daarom houd ik het tegenwoordig bij de goedkopere merken, maar dit heeft als nadeel dat écht lichte kleuren vaak niet beschikbaar zijn.
Na lang zoeken ben ik uitgekomen bij de Max Factor Infinity foundation, voornamelijk door de lichte tint. Wat ik ook heel fijn vind aan deze foundation, is dat hij niet afgeeft en het glimmen kan beperken (vette huid). Echter, de foundation heeft een roze ondertoon en oxideert, wat ik niet mooi vind. Daarom merk ik dat ik toch weer een beetje ga mengen met andere foundations, maar dit maakt hem vaak weer iets te donker. Mijn zoektocht naar de meest geschikte foundation voor mijn huid is dus nog niet ten einde...
Nu mijn vraag! Ik heb het internet goed afgezocht en hoorde overal goede verhalen over de True Match foundation van L'oreal. De kleuren N1, W1 en C1 zouden perfect zijn voor lichte huidjes. Ik zou graag de kleur N1 (neutraal) willen proberen, maar deze is niet beschikbaar in Nederland... Op Bol.com (die vaak uitgebreider is in kleuren dan bijvoorbeeld het Kruidvat) is enkel C1 te koop en ik wil juist niets met een koele en dus roze ondertoon. Is er iemand die weet waar ik de N1 kan kopen? Online mag ook, maar dan wel ergens waar het betrouwbaar is. Of weet iemand eventueel een andere foundation die een match kan zijn met mijn huid? Alvast bedankt!
Als je naar de MAC pro store gaat (is dubbel zo duur als de True Match, maar goed) kan je super lichte kleuren laten aanmeten

Deijs schreef:Is Laguna echt zo geweldig als dat er wordt beweerd?
Hij staat iig bij mij net zo hoog op m'n verlanglijstje als Hoola van Benefit, schijnt echt super fijn te zijn om mee te contouren!
Loose schreef:Fijn dat je hem dan alsnog hebt Suus!
Heb geen ervaring met Laguna, heb genoeg bronzers.![]()
Haha idd zoveel geld voor een feest vind ik ook altijd zonde! Maarja als je dan eenmaal bezig bent en een paar borreltjes op hebt denk je daar anders over.![]()
Idd 2 staartjes en dan echt zo'n hele zwarte waterlijn, of een hele felle kleur oogschaduw met een veel te grote wing.
Ik denk idd gelijk aan een hele grote wing en rode lippenstift, en een (of twee) hele hoge paardenstaart(en)!
En dat herken ik... Ik denk altijd dat ik maar een paar biertjes ga drinken met uitgaan, maar uiteindelijk ga ik lichtelijk bezopen naar huis omdat ik toch maar een paar borreltjes meer wil

linoleum schreef:Haha dat lukt mij echt niet, gaat aardig geld door aan stappen en feestjes. Gelukkig nog genoeg geld voor beide.
De twee staartjes had ik ook al bedacht. En dan blauwe oogschaduw en roze lippen. Lekker fout.
Nog iemand foundation aanraders? Ik heb redelijk vette huid en wat oneffenheden, medium tot volledige dekking het fijnste. Prijs maakt me niet zoveel uit.
De studio fix van MAC schijnt heel fijn te zijn, die is olie vrij