Wel super fijn dat hij straks zijn eigen stekje heeft.
MM als je moet bent is rust ook gewoon heel belangrijk en goed voor je! Als je dan toch gaat sporten en zeker iets wat je nog niet gewend bent, liggen blessures echt op de loer.
Het is wel rustig in het topic. Hoor nog net geen echo.
Ik was gister ook echt moe en mijn benen voelde zwaar. Ben heel kort even gaan lopen om te proberen mijn benen ietsjes los te werken. 3.33km
Na 1,5 km dacht ik echt, ik ga naar huis maar toch een extra loepje gedaan en na 2.5km begon het eindelijk fijn te voelen en kwam de spierpijn los. Toen ook meteen naar huis gegaan. Vanmorgen een spinningles gegeven (is 45min ipv een uur dat scheelt) en zo nog even lopen. Heb eigenlijk tempoblokken op de planning staan maar denk dat ik gewoon even lekker relaxed ga lopen. Daar heb ik nou echt zin in met dit prachtige weer.

Verder vooral rustig gelopen. Op de atletiek minder rustig, het tempo gaat langzaam omhoog. 
maar ik vond het echt heerlijk. Niet de beste foto's maar toch een beetje sfeer:

. Ik was gewoon onwijs aan het genieten van de prachtige natuur en van het feit dat dit nu gewoon mogelijk is. Vorig jaar liep ik mijn 2de halve marathon ooit en tot januari dit jaar, bleef dat ook zo. En nu ga ik op een vrije zondag, in mijn eentje (want dat was ook wel een ding voor mij met lange afstanden) gewoon 22km lopen