Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Je schrijft: “heeft echt niets met cokegebruik te maken hoor”. Of slaat die zin op je eigen man? (Waarvan je overigens ook nooit 100% zeker weet of hij niet gebruikt)
However; ík vind de signalen eerder op drugsgebruik lijken dan op stress.
Brainless schreef:996981 schreef:Je schrijft: “heeft echt niets met cokegebruik te maken hoor”. Of slaat die zin op je eigen man? (Waarvan je overigens ook nooit 100% zeker weet of hij niet gebruikt)
Ik weet 100% zeker dat mijn man niet gebruikt.
En ik weet hoe coke- en heroïnegebruik er uit ziet.
bigone schreef:Long-covid bvb is meestal niet aan te tonen op welke scan dan ook. Want het betekend niet dat je longen kapot zijn, wat veel mensen denken.
corinep schreef:Als het fysiek is is het toch aantoonbaar op scans oid? Zolang daar geen bewijs van is ga ik er vanuit dat de waarheid in het midden kan liggen.
Ik vind kotssmilies heel asociaal als reactie op iemand die gewoon een mening geeft.
996981 schreef:Mijn vriend heeft ook verlies van reuk en smaak gehad na zijn besmetting. Hij zegt dat het veel levenskwaliteit neemt. Gelukkig is het bijna altijd maar tijdelijk. Net als de meeste andere restverschijnselen. Het is uiterst vervelend, maar niet het einde
996981 schreef:Mijn vriend heeft ook verlies van reuk en smaak gehad na zijn besmetting. Hij zegt dat het veel levenskwaliteit neemt. Gelukkig is het bijna altijd maar tijdelijk. Net als de meeste andere restverschijnselen. Het is uiterst vervelend, maar niet het einde
Daphara schreef:996981 schreef:Mijn vriend heeft ook verlies van reuk en smaak gehad na zijn besmetting. Hij zegt dat het veel levenskwaliteit neemt. Gelukkig is het bijna altijd maar tijdelijk. Net als de meeste andere restverschijnselen. Het is uiterst vervelend, maar niet het einde
Parosmie is wel een stapje verder dan alleen reuk en smaakverlies en als het na 4 weken tot 4 maanden nog niet beter is, zoals bij mensen als Brainless en ik, dan is de kans dus dat het niet meer (binnen afzienbare tijd) normaal wordt, zo is gebleken uit patiënten van de eerste golf.
Er zijn veel meer mensen met blijvende klachten aan het reukvermogen dan men denkt. Zo’n 10% van de Corona patiënten die smaak en reuk verlies hadden bij hun besmetting, hebben na 4 maand nog steeds geen normaal reukvermogen. Bij 30% van die groep mensen gaat het om Parosmie.
Persoonlijk zou ik liever geen of minder geur en smaak hebben dan deze vervormde geur en smaak. Het is erg beroerd als je letterlijk misselijk wordt van even knuffelen met je partner, omdat je de natuurlijke lichaamsgeur van een ander niet kunt verdragen.
En er is niets dat er aan gedaan kan worden.
ruitje schreef:Grappig wel trouwens dat dezelfde mensen die Willem Engel 10 pagina's terug nog aan het diagnostiseren waren nu over een ander heenvallen omdat iemand van drugsgebruik beticht word. Ironisch.
Joh weet je, het zou mij niet kunnen boeien, of Willem Engel nou narcist is of dat de Jonge in zijn vrije tijd een hele tafel vol coke snuift. Wat mij boeit zijn iemands acties, iemands werk.
En dan zou ik in nog geen 100 jaar de baan van de Jonge willen, wat een vreselijk ondankbare baan
ruitje schreef:Grappig wel trouwens dat dezelfde mensen die Willem Engel 10 pagina's terug nog aan het diagnostiseren waren nu over een ander heenvallen omdat iemand van drugsgebruik beticht word. Ironisch.
Joh weet je, het zou mij niet kunnen boeien, of Willem Engel nou narcist is of dat de Jonge in zijn vrije tijd een hele tafel vol coke snuift. Wat mij boeit zijn iemands acties, iemands werk.
En dan zou ik in nog geen 100 jaar de baan van de Jonge willen, wat een vreselijk ondankbare baan
Cer schreef:Werd Baudet niet beticht van drugsgebruik?
(overigens ook door symptomen te benoemen waarvan ik denk 'oh joh? dus zo ziet een coke gebruiker eruit...? wie had dat gedacht..)
Dimphyl schreef:Cer schreef:Werd Baudet niet beticht van drugsgebruik?
(overigens ook door symptomen te benoemen waarvan ik denk 'oh joh? dus zo ziet een coke gebruiker eruit...? wie had dat gedacht..)
Jep, maar met video's en foto's zat aan 'bewijs' van precious minister snuifje de jonge, moeten onze moraalridders over elkaar heen buitelen om het te ontkennen. Dat thierry zou gebruiken, past natuurlijk wel in hun straatje.
Brainless schreef:996981 schreef:Je schrijft: “heeft echt niets met cokegebruik te maken hoor”. Of slaat die zin op je eigen man? (Waarvan je overigens ook nooit 100% zeker weet of hij niet gebruikt)
Ik weet 100% zeker dat mijn man niet gebruikt.
En ik weet hoe coke- en heroïnegebruik er uit ziet.
Cer schreef:996981 schreef:Wie zegt dat die video’s als “bewijs” dienen?
Dimphyl... dat staat er toch..