Ja naja het is goed gekomen gelukkig. Bij mij zag je verder ook helemmaal niets het voelde alleen iets warmer en pijnlijker als de rest van mn sleeve en pas na 5 dagen kwamen die gele korsten erop.
Snollygoster
Geplaatst: 17-03-19 18:52
Ik heb een vraagje ivm portretten. Ik zou als volgende graag een portret van mijn hond laten zetten, heb al een artiest op het oog, en zou deze graag aan de binnenzijde van mijn bovenarm laten zetten. Nu ben ik alleen bang dat een tekening met zoveel details met de jaren erg gaat vervagen, en zeker op mijn arm. Zijn hier nog mensen met portretten?
Heb zelf geen portret maar kan je wel aanraden ontzettend goed te zoeken naar een artiest die daar het beste in is want je ziet zo veel mislukte crap voorbij komen op dat gebied!
Ik heb een portret van mijn paard op mijn onderarm. Ziet er nog perfect uit, is bijna een jaar oud. Wel meer illustratief (ook gedetailleerd hoor, maar ook geen realisme zeg maar).
Ja ik twijfel nog tussen illustratief of realisme... Achja, heb nog wel even, mijn spaarpotje is langzaam maar zeker terug aan het vullen voor de volgende
Bij welke artiest zou je gaan? Als je graag blackwork illustrative ziet kan ik Tessa Von enorm aanraden.
Anoniem
Geplaatst: 18-03-19 11:21
Iemand bij Blackbear doet toch realistische portretten? Die vond ik er altijd wel mooi uit zien, maar geen idee hoe dat vervaagt met de tijd... Mijn relalistische rozen zien er nog steeds goed uit, maar das ook wel wat anders natuurlijk
Ik ben van België, dus zou een Belgische artiest zijn Hier in de buurt heb ik mijn ook op twee artiesten, Point Black en Eveline Maes. Kim van Point Black is heel bekend voor zijn portretten en heeft momenteel dus ook een wachttijd van 2 jaar. Eveline daarentegen lijkt mij nog redelijk onbekend (ken wel mensen die bij haar geweest zijn), maar zet echt ontzettend goeie dierportretten
Hah zie net dat een kennis van mij bij Point Black een tattoo heeft laten zetten door Michelle. Die vond ik echt gaaf gelukt! (De half corgi/half hondenschedel met gewei)
Eveline ziet er ook goed uit Realisme is niet zo mijn ding persoonlijk, maar ze zijn netjes gezet.
Yasmine
Geplaatst: 18-03-19 12:47
Heb je al naar Cheyo Winter gekeken? Die is nu ook guest artist bij Feralis als ik me niet vergis, en zij doet veel dieren.
3 uurtjes denk ik ong. Is niet zon grote maar wel veel kleur. Ik krijg mn eigen zonsondergang foto nu op mn rug in de vorm van een hart. Hij is echt super schattig het voorbeeld en ik zit wel lekker.. had het pijnlijker verwacht door de plek maar doet helemaal geen zeer tot nu toe.