Scheelt misschien wel dat ik nog dagelijks een stukje jog, 3-4x per week een uur a anderhalf uur paardrij en 1-2x wat krachttraining doe
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Als ik dan lees wat sommige weg kauwen op een dag, dat red ik echt nooit.
IMANDRA schreef:Rienn schreef:Als ik dan lees wat sommige weg kauwen op een dag, dat red ik echt nooit.
Waarschijnlijk bedoel je het niet zo maar bij mij valt zo’n opmerking best verkeerd: iedereen heeft hier een ander lichaam en dus andere behoeftes, dus het is niet dat sommige superveel eten (in relatie tot hun energiebehoefte).
Hier drukke week achter de rug, morgen thuis werken! Hebben een soort pressure-cooker en dat is stiekem toch best intens en vermoeiend. Qua eten was het in t weekend nogal slecht maar heb ik de dagen erna wel wat balanst, maar verwacht niet te zijn afgevallen zaterdag. Ach, volgende week weer een week!
Komend weekend alleen wel luxe paasbrunch met de hele familie dus dat zal wel wat meer zijn weer
Lijstje vandaag:
T: mueslireep & klein taartje (jarige op t werk)
M: 75gr kibbeling met ~15ml vissaus, 2 sneetjes brood met (1) ei en mayonaise & (2) pesto spread met kipfilet
A: spaghetti aglio a olio
Dilan93 schreef:Ach anderzijds verbaasd het mij weer met hoe weinig sommigen door kunnenis idd per lichaam verschillend
Ik krijg best wel eens naar mijn hoofd 'jij kan echt alles eten zonder dik te worden zeg!'
Euh nee, dat kan ik niet, helaasmaar ik kan idd wel redelijk veel eten zonder dat ik daar van aan kom, al is het vaak ook veel volumevoedsel
Rienn schreef:Wauw... maar ondertussen wordt er wel de ene na de andere opmerking gemaakt over de gene die weinig eten in vergelijking met wat andere eten. Daarnaast was het grappig bedoelt, maar ik ben totaal niet grappig
__Sannne schreef:Komt niet door jouw reactie hoor, het viel mij al langer op. Ik kan het alleen niet zo goed verwoorden, daarom dat ik er niet verder op in ga.
Ik tel drinken alleen mee als er meer dan 10 kcal per glas in zitten.
gribaldi schreef:Hoeveel kcal eet jij eigenlijk Rien? Als ik dan zie wat je afgelopen vrijdag gegeten hebt denk ik, dat is niet veel zeker niet met hoeveel je beweegt.
Maar goed weet ook niet precies wat je doel is