Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:55

Ze dachten zaterdag grappig te zijn om een baby bij mij op schoot te leggen. Mijn blik zei gelukkig genoeg :D

Daarentegen wel een hele poos een frans bulldogje op schoot gehad, was in slaap gevallen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:37

Mijn vader kon me met 1 boze blik het zwijgen opleggen als ik als kind weer eens iets aan het uitvreten was of toch net iets te ver over de grenzen wilde gaan.
Blijkbaar heb ik die blik geërfd _O-

Ben daar ook wel trots op :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:46

Ik schijn resting bitch face te hebben en dus standaard een gezicht te trekken alsof ik een bloedbad wil gaan aanrichten :') Terwijl ik bvb gewoon zit te dagdromen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:49

Dat ook ja! Krijg zooooo vaak de vraag of opmerking "zeg, zo boos?" omdat ik zit te dagdromen bijvoorbeeld.
Helpt wel uitstekend om lekker rustig verder te kunnen dromen zonder gestoord te worden natuurlijk.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:53

Jaaa ik ook :D
‘Ben je boos? Ben je moe? Voel je je niet goed?’ etc

Nee mensen, zo zit mijn gezicht gewoon lekker :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:58

Hahaha, best herkenbaar.
Laatst portretfoto's laten maken, zegt de fotograaf: 'Je mag best lachen hoor!'
Uhh, dit IS mijn lachgezicht :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:12

Ik heb volgens mij over het algemeen wel een vrij vriendelijk/open gezicht (mensen gaan ook rustig tegen me staan ouwehoeren enzo), maar als er een koter irritant in de buurt aan het doen is, kan ik toch behoorlijk moordzuchtig kijken :+ Die blik is over het algemeen (op korte afstand) ook zeer effectief :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:16

Cayenne schreef:
Hahaha, best herkenbaar.
Laatst portretfoto's laten maken, zegt de fotograaf: 'Je mag best lachen hoor!'
Uhh, dit IS mijn lachgezicht :')

Vroeger als ik mijn proefje had gereden, de jury die vroeg of ik het wel leuk vond :')
Zo zit mijn gezicht het lekkerst! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:18

Idem hier.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 23:47

Oh ik uitte ook verbaal dat hij dat niet mocht doen en dat ik niet wilde dat hij eraan zat. Gewoon zonder emotie te tonen van 't boeit mij niet al gil je het hele dorp bij elkaar'. Ik laat jou lekker achter bij je moeder doeiiiii.

Ik heb ook een alles verhullende uitdrukking op mn gezicht inderdaad alleen had dat kind er schijt aan.
Als zn moeder hem corrigeerde was het lieflijk op een kinderstemmetje. Als ze wat forser uithaalde qua stemgebruik, kwam het pruillipje al weer opzetten.
Dan haalde die al adem om te brullen. Vreselijk. Motgenmiddag weer.. Hopelijk moet ie tot laat naar kinderopvang.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:30

Ik zag een tijdje terug eens foto's van mezelf tijdens een proef. Mijn God, wat een bakkes := Kan echt geloven dat mensen denken dat ik dik tegen mijn zin op mijn paard zit :+
ik ben tijdens een proef echter heel geconcentreerd en ben me dan echt niet van mijn gezichtsuitdrukking bewust.

Hoe sommige mensen het doen om een hele proef stralend glimlachend de wereld in te kijken en dan bewust richting jury, mij een raadsel.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:02

Varekaj, heel herkenbaar :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:05

Hier in de buurt is het avondvierdaagse. Er blijkt nog iets ergers te zijn dan kinderen, namelijk hun ouders :=
Kids keken nog wel waar ze liepen, maar ik had met gemak 5 volwassenen kunnen aanrijden. Gelukkig reed ik niet hard (ging ook niet) en heeft mijn auto een rem. Ik heb niet eens getoeterd :')

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:23

Varekaj schreef:
Ik zag een tijdje terug eens foto's van mezelf tijdens een proef. Mijn God, wat een bakkes := Kan echt geloven dat mensen denken dat ik dik tegen mijn zin op mijn paard zit :+
ik ben tijdens een proef echter heel geconcentreerd en ben me dan echt niet van mijn gezichtsuitdrukking bewust.

Hoe sommige mensen het doen om een hele proef stralend glimlachend de wereld in te kijken en dan bewust richting jury, mij een raadsel.

Oeh, ik kon dat ook niet. Als ik naar GP ruiters kijk tijdens hun proef zitten die ook niet breed lachend op hun paard. Dat zie je pas na het groeten of hoogstens tijdens het allerlaatste stukje richting de jury bij C.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:01

Ik vind a walk in the park al een hele belevenis als er kinderen aanwezig zijn :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:20

Hilli schreef:
Gelukkig reed ik niet hard (ging ook niet) en heeft mijn auto een rem. Ik heb niet eens getoeterd :')

Fout! Jij reed dus daar waar de avondvierdaagse langskwam. Dat ze je niet meteen gelyncht hebben zeg. Zo kijken die begeleidouders er in ieder geval wel altijd bij.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:49

In de meeste gevallen was alleen de rug van de begeleidende ouders zichtbaar. Daar zaten geen ogen in :)) anders zou je zo maar eens gelijk kunnen hebben! :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:55

Hilli schreef:
Hier in de buurt is het avondvierdaagse. Er blijkt nog iets ergers te zijn dan kinderen, namelijk hun ouders :=
Kids keken nog wel waar ze liepen, maar ik had met gemak 5 volwassenen kunnen aanrijden. Gelukkig reed ik niet hard (ging ook niet) en heeft mijn auto een rem. Ik heb niet eens getoeterd :')

Ik dacht eerst, waarom staan daar geen verkeersregelaars dan? Maar aan de andere kant, het is niet getimed toch? Dan kunnen ze toch zeker wel stoppen als ze geen voorrang hebben :o

Ik ben wel eens per ongeluk op de looproute van een hardloopwedstrijd gekomen, dat was erg vervelend en gelukkig kon ik er snel weer af _O- Ik schrok me dood haha

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:59

Hier hadden verkeersregelaars niks aan kunnen veranderen. Smalle weg, ik de ene kant op, avond4daagse de andere. Als je daar twee aan twee loopt -wat best veel kids ook deden- kun je er met de auto wel langs.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:17

‘NIET GILLEN’ sputterde moeders door naar hamburger heen, terwijl mijn trommelvliezen een trieste dood stierven. Ah, de McDo tijdens etenstijd _O- Volgende keer toch maar bammetjes van huis mee :=

Edit: oh nee, nu zit er eentje vlak naast me. En deze gilde net al heel hard. Dolle pret dit :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:41

Feest :')

Nee Hilli wat ik bedoelde is dat er dan eigenlijk een verkeersregelaar aan het begin van de weg je een omweg kan aanduiden waar je niemand tegenkomt :j maar goed ik weet niet of dat mogelijk was daar.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:49

Wij waren laatst aangepast trainen met hardloop groep en t was fiets evenement of wandel.. ze konden kiezen.
Op t fietspad waren we niet veilig , omdat we door ouders en kids aangereden werden , omdat ze blijkbaar niet t fietspad wilden delen. En op stoep konden we ook niet want ze namen hele stoep in beslag.
We trainen altijd op de weg, maar om weg te komen moesten we er toch echt door

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 19:15

Ik snap je Margrathea, maar dat kan daar niet.