[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:21

Mondy schreef:
Staat je mooi :j

Vandaag voor t eerst mn make-up met alles erop en eraan gedaan. Voor de 1e keer niet heel ontevreden.[ [url=m/0oTnnq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn gezicht lijkt donkerder dan mijn hals maar dat is gelukkig niet :)

Erg mooi Mondy! Dit staat je super zo! Zou alleen wel graag een foto bij t raam willen zien oid met natuurlijk licht :D

Marrit dat oranje staat je echt zó gaaf <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:13

Eight schreef:
Meiden mijn telefoon is kapot geweest dus het was teveel om bij te lezen!

Paar dingen die ik tegenkwam met doorscrollen, Joolien wat zie je er goed uit! Echt je mooiste look tot nu toe :j soms kom ik je tegen in andere topics over minder fijne zaken en dan is het heerlijk om je hier zo te zien stralen, you go :)

Shiz ik vind die laatste look echt super met de warme kleuren! En power of makeup, op blote billen gezichtje na zie je er nog steeds gewoon kei goed uit :D

Ik heb besloten dat ik mijn ogen ga laten laseren, omdat ik een bril echt met tegenzin draag. Morgen bellen ze voor een afspraak :D kan ik die ooglooks ook eindelijk weer eens rocken

Superlief, dank je wel. En dat heb ik met jou ook, je hebt zo'n stralend gezicht. :D *\o/*
En spannend met je ogen zeg!

Mooie looks Marrit en Mondy. Marrit, je kunt dat oranje goed hebben!

Vandaag voor t eerst gewerkt met de real technique spons, oh wat fijn werkt dat zeg. Had m zaterdag bij de Etos gekocht voor €6.- :D Helaas moest ik nogal haasten, dus kon niet met mn morphe palette spelen -O-

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:39

Even hele algemene bijlees: Joolien, wat een prachtige look en wat heb je toch een bijzonder gezicht- heel mooi en sprekend.

Shiz - gewoon dat stralende wat je hebt, zit er bij jou zowel met als zonder make up in! Wauw.
Zelfde geldt voor Fenrir, jullie hebben gewoon hele expressieve gezichten, wordt door de make-up alleen maar meer naar voren gebracht :)

Marrit, heel tof dat oranje bij je oogkleur! Knalt lekker!

Mondy, fietfiew, goed zeg!

En ben het met het grootste deel van de posters hier eens - make up is ook gewoon een kunstvorm, dus daar zal je complimenten over blijven krijgen als het goed uitgevoerd is.

Ik ga graag zonder make up de deur uit, en ook gerust zonder make up naar m'n werk of zelfs een feestje.
Maar als ik tijd en zin heb vind ik het gewoon leuk om te doen, en voel me gewoon een kick-ass-woman met goede lippenstift! :D

Wat ik wel een beetje treurig aan mezelf vind, als op en top feminist (Friem, I hear ya!!), is dat ik naar m'n werk echt uit kijk. Op conferenties ook.. Het is gewoon zo dat je in de natuurwetenschappen met make-up als blonde vrouw snel als 'dom blondje' wordt gezien. Dat ik gewoon wetenschapper ben en mijn wiskundige modellen net zo goed zijn als die van m'n mannelijke collega's moet ik dan eerst bewijzen. M'n collega's weten het inmiddels en op werk ga ik ook lekker mt lippenstift en de kleding waarin ik me goed voel.
Maar op een conferentie let ik er dus bewust op dat ik niet heel vrouwelijk over kom en weinig/geen make-up draag. Wat ik eigenlijk zo STOM van mezelf vind! Herkent iemand dit? Sorry voor de gefrustreerde rant.. ;)

Oh en hierbij nog de zondag full face, puur voor het plezier van mij en de kat :D

Eyeliner in metallic donker groen van kiko, mua eyeshadow palette, en CP calypso op de lippen. Shiz, jouw schuld, die CP obsessie! :P

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:45

@Dirnl, ik zou juist full-face makeup op doen als je naar een conferentie moet. Lekker choqueren ipv overtuigen :D moet je alleen wel opletten dat je niet even later de nerds van je af moet slaan :')

En bedankt voor het compliment trouwens :D
En mamamiesje ook nog :D ;) Ik hoef iig niet te contouren :')

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:50

Dames.

mag ik jullie iets vragen? zijn er hier dames bekend met de Urban Decay all nighter foundation? Ik heb deze in 2 kleuren afgelopen week in Dubai gekocht. Maar nu heb ik ze beide al een paar keer aangebracht en telkens lijkt het alsof er een soort van ''lucht bolletjes'' onder komen op bepaalde plekken, ik weet niet heel goed hoe ik het uit moet leggen, maar hij verdeeld niet altijd even goed. ik breng mijn foundation aan met een zoeva kwast. Nu heb ik daar ook zon ei gekocht, zou deze foundation enkel daar mee fijn aan zijn te brengen ofzo? dat ik meer moet deppen zeg maar? Ik vind het echt heel jammer want de kleur lijkt wel goed en hij dekt dus op bepaalde plekken echt heel goed en blijft mooi mat. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en heb toch al tig foundations geprobeerd....

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:54

Dankjewel voor de complimenten :o
Zal eens een foto met daglicht maken vandaag.
Dirndl: staat je super... en wat heb jij een sprankelend gezicht !! Vrolijke uitstraling <3

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:53

Zo ook weer bij gelezen!

Marrit: oranje staat je mooi!

Shizzle: zowel met als zonder makeup blijf je een sprekend gezicht hebben! Je hebt zo'n mooie glimlach.

Fenrir: agh je bent zo knap, je ziet echt weinig verschil met of zonder makeup.

Dridnl(ofzoiets :') ) mooie look!! Wat een vrolijk gezicht heb je toch!

Algemene over makeup en mannen en whatever: gewoon woen wat je niet laten kan. Wil jij elke dag full face en mag je vent je niet zonder zien dan doe je dat, wil je af en toe full face dan geen probleem. Draag je nooit makeup suit yourself! Jij moet met jezelf zo kunnen leven en niet andere :)

En mijn look van gisteren:
Afbeelding

Afbeelding

Met mijn toodfaces chocolate palette <3. En nepwimpers van de kiko die echt niet fijn zitten :(

Lipstick en bronzer heb ik naderhand opgedaan alleen was het te donker om nog een foto te kunnen maken.maar ben voor viva glam III gegaan van Mac

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:59

Jouw ogen Blingh :wow: :9

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:30

Ik zit op m'n werk (en heb éven rust aan m'n harses want t grut is aan het eten :') ), maar hier in ieder geval een foto van mn dagelijkse artikelen:Afbeelding
Alles van de HEMA :+ behalve de cc Cream,die is via de Douglas.
Die lippenstiftpotloden zijn wel fijn :j Kleurt lekker (deze is mat) en met een lippotlood eronder blijft ie goed zitten.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:37

Dat morphe palette is echt prachtig <3

Mooie looks komen er ook voorbij! Joolien, welke kleur van true match gebruik jij?

Ik ben erachter gekomen dat ik toch geen roze ondertoon heb :+ Maar budget foundation met gele ondertoon is al best snel te donker voor mijn gevoel. Iemand nog aanraders voor foundation met een gele ondertoon en lichte huid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:50

Ikwashier schreef:

Mooie looks komen er ook voorbij! Joolien, welke kleur van true match gebruik jij?

Ik ben erachter gekomen dat ik toch geen roze ondertoon heb :+ Maar budget foundation met gele ondertoon is al best snel te donker voor mijn gevoel. Iemand nog aanraders voor foundation met een gele ondertoon en lichte huid?

Ik heb ivory rose maar die is nog te licht, dus gebruik ik nun vanilla rose. Allebei wel met roze ondertoon.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:53

Ikwashier schreef:

Ja de healthy mix foundation in kleur 51 :j van Bourjois paris

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:12

Shizz is onze Urban Decay queen, die weet zo goed als alles ervan, dus ook de foundation!

Mooie looks weer. Iedereen is echt aan het groeien met make up (skillz en voorraad haha).

MamaMiesje, doe jij iets met kinderen qua werk?
Waarschuwing, nu je lid bent van onze make up sekte, zal die voorraad groter en duurder worden haha!!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:28

_Friemel schreef:
T is niet mijn mascara, alle credit gaan naar Jodie 8-) die hem zelf ook weer gebruikt omdat de charlotte tilbury poedersuiker was en ik gelijk had, toch Jodie?

HAHA dat ja :') het is een mooi cirkeltje geworden. Om mascara. Dusssss.

Welkom mensen en leg je pinpas maar vast achter slot en grendel want het is echt huilen als je eenmaal in dit topic zit. Verslaving alom. Ik had bijvoorbeeld gister besloten om in ieder geval tot november niks meer te kopen, en toen kreeg ik een mailtje dat een lipstick die ik wilde weer in stock was dus nou oké alleen die nog dan. Toen was het vanaf €50 gratis verzending, dus logischerwijs heb ik voor €50 aan make-up besteld. :') Verdorie.

Heb niet alles bijgelegen - sorry lakse troela ben ik, maar Dirndl even reageren want dat gevoel komt me zo bekend voor! Niet echt een vergelijkbare setting maar heb een tijdje met (ex-)gedetineerden gewerkt en daar wilde ik ook op de een of andere manier niet te vrouwelijk overkomen, dan roepen ze maar dingen was het vaak en ik wilde juist dat ze me niet op zo'n manier zagen, terwijl het eigenlijk compleet nergens op slaat. Ten eerste ben je een vrouw en reageren de meeste mannen daar op, of je nou make-up ophebt of niet haha, en daarnaast voelde ik me juist een stuk zekerder en lekkerder in m'n vel als ik een beetje opgedirkt was. Knop omgezet en vervolgens lekker in jurkjes en op hakken naar de PI hoor :j dus gewoon lekker doen! En niet stom om voelen!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:43

Ik ben ook (door mee te lezen hier) verslaafd geraakt :') Ineens 5 MAC lippenstiften en 2 van GC :') In Milaan afgelopen zomer losgegaan haha. Mooie looks komen er weer voorbij!

Marrit oranje staat mooi bij je kleur ogen!
Mondy hele mooie look, heel netjes
Dirndl mooie open blik heb jij!
Blingh die wimpers <3

En die half-makeup foto's, heerlijk _/-\o_

Bedankt ook dames met de tips over mn wenkbrauwen, ga eens proberen wat je zei Suus. Zal morgen ook even een kale foto maken van mn wenkbrauwen haha.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 16:31

Je hebt groot gelijk Jodie, juist als je lekker in je vel zit kom je veel beter en serieuzer over vind ik :j

Mijn wenkbrauwen zitten weer mooi in model, niet meer te donker of te dik *\o/* morgen ga ik proberen weer een mooie ooglook te maken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:00

Payday dus het Nude Dude palette is mijn kant op. <<) Mee even de NYX Jumbo pencil in Milk meebesteld die Shiz zo fijn vindt. Ben benieuwd!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:07

Idd wat je zegt jodie. Heb een tijd gewerkt bij Hitachi een bedrijf waar echt alleen maar mannen werken behalve op de HR functies ofcourse maar die stonden ook wel te kijken toen ik daar voor het eerst binnenkwam :') Waren ze niet gewend om een jonge meid in hun team te hebben, maar hartstikke leuke collega's en werd goed opgenomen in het team.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:47

velvetblack schreef:
Waarschuwing, nu je lid bent van onze make up sekte, zal die voorraad groter en duurder worden haha!!

Ik doe al 20 jaar "iets met kinderen" in het basisonderwijs :D
Bedankt voor je waarschuwing; ik was er al bang voor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:03

MamaMiesje schreef:
velvetblack schreef:

Ik doe al 20 jaar "iets met kinderen" in het basisonderwijs :D
Bedankt voor je waarschuwing; ik was er al bang voor :')

Haha en Mies, als je begeleiding wil bij het shoppen, dan bied ik me vrijwillig aan :D :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:40

Ik heb op mn mindere dagen ook nooit de fut mijzelf op te maken, mn leidinggevende ziet dan ook meteen dat ik een mindere dag heb :')

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:50

Oja Rose Ivory heb ik nog liggen, nog niet weer geprobeerd maar ik had laatste de lichtste CC cream van de Hema op (roze ondertoon) en schrok van mijn lijken gezicht :') En dan te bedenken dat ik die vorige winter zonder moeite droeg.

Thanks Eight!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:53

Ikwashier schreef:
Oja Rose Ivory heb ik nog liggen, nog niet weer geprobeerd maar ik had laatste de lichtste CC cream van de Hema op (roze ondertoon) en schrok van mijn lijken gezicht :') En dan te bedenken dat ik die vorige winter zonder moeite droeg.

Thanks Eight!

Ja ik vind m nu nog niet helemaal perfect, ik kan m wel zo prepareren dat het uiteindelijk toonbaar is. Maar vanilla is nog beter :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 00:20

Afbeelding
Toch ff plaatje geschoten vandaag. Niksnie "mooimaakfiltertje" :oo Ja dames, ik ben 41 :')
Hey, maar dat zijn lachrimpels he? :P Heurt d'r bie :D
Wat ik wel lastig vind; gauw grauw onder m'n ogen, onregelmatige teint en die poriën :roll:

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 00:24

Je hebt toch ook geen filter nodig als je zo'n knappe vrouw bent :D