Bij m'n ouders eet ik ook vaak kipfilet, erg lekker

Ik ga binnenkort de supermarkt eens goed doorzoeken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Hebben jullie voorkeur voor een light zuivelspread qua merk en kcal?
Lijkt me wel iets, ik doe nu kipfilet op m'n brood maar iets erbij is wel lekker.
Annikoe schreef:IMANDRA schreef:Hebben jullie voorkeur voor een light zuivelspread qua merk en kcal?
Lijkt me wel iets, ik doe nu kipfilet op m'n brood maar iets erbij is wel lekker.
Ik heb van de appie altijd zuivelspread bieslook light van hun eigen merk. Doe ik altijd op mijn crackers met kipfilet omdat het anders te droog is![]()
Ik heb vandaag voor het eerst van iemand te horen gekregen dat ik eruit zag alsof ik ben afgevallen
Eske_B schreef:Hebben mensen tips voor betaalbaar, mager broodbeleg? Andere eis is dat het lang houdbaar is of binnen een week op kan (ga in de weekenden naar m'n ouders).
Ik heb nu pindakaas, 30+ kaas, leverworst en jam in huis. Ik zat te denken aan kipfilet of zuivelspread. Maar veel verder gaat m'n inspiratie nietHoning zou ook nog kunnen.
En m'n vriend kwam met de tip om kwark te eten ipv Griekse yoghurt.
Annikoe schreef:Hoeveel snacks eten jullie wanneer jullie frietjes eten? Ik normaal gesproken altijd 2, maar ik kreeg op de sportschool op mijn flikker dat dat véél te ongezond en veel te vet is.. Nou eet ik dit maar 1x in de 2 weken, dus ik vond het zelf wel meevallen maar goedVandaag maar eentje dus.
Emmaa_ schreef:Ligt eraan hoe veel honger heb en hoe veel patat ik eet. Als ik zin heb in een groter bord patat eet ik maar 1 snack (of helemaal geen) en als ik niet zo veel zin heb in patat eet ik 2 snacks en dan een paar frietjes. Ben het er wel mee eens dat het echt veel is hoor, je slaat er echt van achterover hoe veel kcal er in de gemiddelde gefrituurde snack zit. Goed alternatief is misschien een airfryer kopen en je snacks thuis klaarmaken.