[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:14

Ik kijk Ink Master niet, dus geen idee. Ik spreek uit mijn ervaring omdat het wel vaak gedaan wordt en uitvaartcentra vaak gevraagd wordt om vingerafdrukken te nemen hiervoor. Deze zijn erg sterk vergroot en is het niet de bedoeling om het klein te gebruiken vanwege de details.
Als het op ware grootte gezet wordt, ja dan kan ik me voorstellen dat dat erg lastig is.
Je kunt bijvoorbeeld ook een deel van de vingerafdruk uitvergroot gebruiken.

Ik zou vooral kiezen wat je zelf wilt, want het gaat niet om de vingerafdruk zelf, maar om een aandenken aan je dierbare. En wat voor jou symbool staat voor diegene kun je alleen zelf bepalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 14:44

Hij zit er op *\o/* Ik had me zo druk gemaakt, maar stiekem viel het wel mee haha.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:34

Fotoooo!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:36

Kelpla schreef:
Hallo,

even meelezer hier :). we hebben vorige week te horen gekregen dat mijn moeder haar laatste levensfase ingaat. Nu lijkt het mij erg mooi om haar vingerafdruk op mijn pols te zetten. Hebben jullie hier ervaring mee? De do en don'ts?

Mijn broer is heel onverwacht overleden. Was gehandicapt, dus geen handschrift van en ook weinig ontwikkelde handen/vingers. Mijn zoon zou samen een tattoo zetten, maar het is hem helaas niet gegund. Er was politie in huis ( er kwam van alles op 112 af ) en die agent raadde aan om vingerafdrukken te vragen.
Deze zijn genomen en niet erg groot of duidelijk, maar het schijnt best vaak gebruikt te worden. Je kan er ook sieraden van laten maken bijv, maar ook tattoo's.
Onze zoon twijfelt of het mooi wordt en het gaat laten zetten, maar het gaat vooral om het idee erachter ook.
Ik zou het ontwerp laten maken en bespreken. Nu je moeder nog leeft, kun je nog iets als een handtekening of iets geschreven vragen misschien?? Dan heb je nog keus. Maar maak de vingerafdrukken wel, dan heb je ze in ieder geval.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:50

Gisteren eindelijk weer op de pijnbank gelegen *\o/*
Ik had het er beduidend lastiger meer als vorige keer. De kat en hond staan op mijn enkel, en op mijn andere enkel heb ik ook al een tattoo, maar dus toch pijnlijker als vorige keer.
En mijn zoontje zijn tattoo staat op mijn pols, daar had ik ook ferm last van. Gelukkig is dat snel vergeten eens dat we klaar waren.
Ben er zo trots op, zeker op die op mijn pols, ik ben er ZO onwijs blij mee <3

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:53

Gaaf hoor! Vooral de eerste vind ik echt prachtig. De tweede is minder mijn ding maar kan me voorstellen dat die een prachtige emotionele waarde heeft.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:02

Ooh die eerste is gaaf!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:07

Heel mooi hierboven, vooral die kat en de hond die kleuren!

Het is een beetje lastig om foto's van mezelf te maken op die plek, plus dat mijn telefoon niet een al te beste camera heeft, maar dit is het resultaat:

Afbeelding
Net na het zetten.

Afbeelding
Gisteravond.

Echt een superfijne shop is Blackbear!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:19

@Xanthippe waaauwie die eerste! <3

@Linda, zo die is echt echt heel erg gaaf zeg!

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:49

Mooie plaatjes hierboven!!!

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:21

OMGG Xanthippe!! Die hond en kat vind ik echt super gaaf!! <3 <3 <3 <3 <3

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:02

Thx allemaal! :o

Ik moet wel toegeven dat ik die van die kat en hond zo op internet heb gevonden, en de kleuren er zelf heb "opgeplakt" (of beter, heb laten "opplakken"). Ik wou een eerbetoon aan én mijn katten én mijn eerste eigen hond, maar kon zelf niet op een goeie combinatie komen. En van deze was ik meteen zo verkocht, dat ik niet getwijfeld heb, ondanks dat het geen eigen ontwerp was.

Dylan betekent "zeegod, zoon van de golven" en daarom dat het anker er ook in verwerkt is. Ik heb zelf een jarenlange ervaring met boten en zeilen, mijn vader en broer (tevens ook de peter) zijn ook totaal gebeten door de botenmicrobe, dus voor mij de ideale combinatie.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:05

goldenarrow schreef:
Gillbo schreef:
Ben benieuwd hoe die van jou er nu uitziet Arrow. Het was een paars vrouwen gezicht toch?

Die heb ik bij The Ink Society gezet. Bij Blackbear heb ik bergen en rozen laten zetten :) Zal later wel even een foto van mijn arm maken.

Ik zou nog een foto maken, beetje laat, maar hier is ie alsnog :P

Afbeelding

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:07

Gaaf goldenarrow! Niet mijn stijl, maar ik vind hem er wel gaaf uitzien zo. Mooie plek ook! Heb je die met de bergen en rozen ook al laten zien?? (Heb een tijd t forum ontstipt omdat ik dan alleen maar meer meer meer wil haha, nu zwanger dus kan het toch niet :+ )

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:10

Heb alleen een foto laten zien toen hij net gezet was. Zo is hij nu hij genezen is:

Afbeelding

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:12

Oh wauw die is super gaaf!!! Echt een mooi ontwerp.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:35

Wauw goldenarrow die bergen en rozen zijn prachtig! <3

Hoe komt het dat er in die tattoo met de vrouw zo'n stukje zwart is dat er wat dikker opligt, als ik vragen mag? Ik zat ernaar te kijken was het juist was.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:37

goldenarrow schreef:
Ik zou nog een foto maken, beetje laat, maar hier is ie alsnog :P

[ [url=m/i8Zh9a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ingekleurde donkere stuk links onder, is dat wel helemaal comfortabel? Trekt het niet ofzo?

Het ziet er namelijk niet helemaal "oké" uit...

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:39

Het trekt niet, maar dat stukje is helaas te diep gezet waardoor er wat littekenweefsel is ontstaan. Dat is dat verdikte wat je ziet.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:51

Heel knap die tattoo's hierboven!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 18:40

Ik kom me even melden, want ik heb net mijn eerste tattoo laten zetten :D

Afbeelding

Ben er onwijs blij mee!
Nu alleen even een vraag, ik heb zalf mee gekregen voor 2x per dag te smeren, maar hoe lang na het zetten smeren jullie de tattoo al in? En kan ik vanavond gewoon al douchen? Ik heb ook unicura zeep gehaald (die balans versie).

Ik heb het topic net al even doorgelezen, maar het was me nog niet helemaal duidelijk.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 18:42

Gewoon goed vet houden, als dat betekent meer dan 2 keer smeren gewoon doen. Douchen wel, maar let even op dat er geen andere zeep overheen gaat (spoel je haar even recht onder de kop uit en draai je been iets weg). Wassen (deppen) met unicura en daarna weer met Bepanthen :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 18:48

Schattig!

Ik was na een paar uur altijd even met Unicura (zachtjes inwrijven en afspoelen). Dan met een schone handdoek droogdeppen en een laagje bepanthen erop.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 19:43

Bedankt voor jullie snelle antwoorden :D top!
Dan ga ik zo even douchen met unicura en hem dan insmeren.
Ben er zo blij mee <3.

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:32

Nog een foto van mijn tattoo.
Ben er nog steeds zo gelukkig mee! Het valt me zo mee allemaal. Heb er nog helemaal geen last van gehad. Over 4 weken heb ik weer een afspraak om te kijken of er nog iets bijgewerkt moet worden.
Afbeelding