Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samblabla schreef:Oww, nee ik ga niet zoveel uitgeven aan een hartslag hotloge. Dan maar zonder. Het is ook niet zo dat elke calorie elke dag tel. Het is meer zodat ik voldoening kan halen uit het behaalde aantal calorieen die ik gesport heb.
IMANDRA schreef:Nadine heeft zo'n Polar horloge icm hartslagmeter waarmee ze heel tevreden is, maar die is wel rond de 180.
Zag van fitbit ook leuke, maar die zijn ook redelijk aan de prijs (en daar zit de hartslagmeter op de pols dus minder accuraat dan zon band, maar hoor er ook goede dingen over).
Maar ik sport niet zo veel dat ik echt een hartslagmeter nodig heb dus zou het zo niet weten. Misschien even googlen?
@Rose, nogmaals, die zijn niet zo precies en maken ook maar een grove schatting. Zo'n buikband werkt volgens mij nog altijd t best.
_xrose schreef:Ik denk dan gewoon dat het, het beste is om je gewoon als je kcal doel te houden en te bedenken dat het sporten inderdaad mooi is mee genomen. Het belangrijkste is denk ik, dat je niet denkt dat je 500 kcal aan chocola naar binnen kan werken omdat je er 500 kcal af hebt gesport. Buiten dan is sporten natuurlijk altijd goed.
Heb er even wat over opgezocht en er staat dus ook op internet dat veel horloges het ook niet goed aan geven. Het ene horloge geeft 200 kcal meer aan dan het andere.