Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
limagirl schreef:Hey ik heb even een vraag:
Kwam net op YouTube een hairdye tutorial tegen. In de clip werd haarverf van het merk punky colour (paarse kleur) gebruikt. Ik vond het effect heel mooi en blijkbaar hoef je voor die kleuring je haar niet te bleken (meisje in de clip had bruin haar en het eindresultaat was echt paars, dus niet alleen een paarse gloed). Zelf wil ik ook heel graag mijn haar paars verven, maar ik mag geen bleek gebruiken van mijn moeder omdat dat heel slecht is voor je haar. Weet iemand van jullie of en waar punky colour in Nederland te koop is? Online mag ook. Of weet iemand anders een mooie paarse haarkleuring waarvoor je je haar niet hoeft te bleken?
limagirl schreef:Kapper zou opzich wel een optie kunnen zijn, alleen nogal duur. En mijn haarverf betaal ik zelf. Heb momenteel ook geen bijbaantje (wel op zoek) maar heb dus nu geen inkomsten. Verder is m'n haar door het verven wel wat droger geworden, maar met arganolie een een haarmasker (voor droog en gekleurd haar) valt het wel mee volgens mij. Verder heb ik heel dik haar (maakt dat nog iets uit voor bleken?) En was ik mijn haar maar 1 of 2 keer in de week. Thuis bleken of ontkleuren ben ik iig zeker niet van plan.
daisssx schreef:Mirthe, ik vind dipdye eigenlijk nooit mooi worden, en met jouw kleur haar wordt het vooral lastig.
Als ik jou was zou ik kijken naar balayage, kan ook met een opvallende kleur maar de techniek is vele malen mooier.
[ [url=m/SBPe3q.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rNlx5w.png]Afbeelding[/url] ]
Edit: fotos als voorbeeld
paardjeroos schreef:Yasmijntje schreef:Onderkant van je haar ziet er nog wel redelijk dood uit.. Maar fijn dat het weer mooi is geworden!
Ja klopt, al die verf hielp ook niet echt mee...gelukkig is er al een stuk af!