Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:26

Ik heb geld gekregen van mijn ouders en nu wil ik wat nieuws kopen. Maar het is volgende week dorpsfeest en dat gaat me ook paar honderd kosten ben ik bang :')

Nu we het daarover hebben. Wat is perfecte make-up en haar voor bij een roodwit cheerleaderpakje?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:29

Dat doe ik echt niet, koop ik liever makeup van :=
Twee staartjes is t eerste wat in me opkomt haha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:31

Suus___ schreef:
Dat doe ik echt niet, koop ik liever makeup van :=
Twee staartjes is t eerste wat in me opkomt haha

Me too :') Ik ga eigenlijk nooit/vrijwel nooit uit, ik rook niet, ik drink niet :') hotsjee dat geld gaat naar makeup enzo :')
Mijn pony is al oud dus daar rijd ik niet op dus ik hoef vrijwel niets voor hem te kopen(behalve voor de lol af en toe een nieuwe deken of halster)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:31

Fijn dat je hem dan alsnog hebt Suus! :)
Heb geen ervaring met Laguna, heb genoeg bronzers. := :P

Haha idd zoveel geld voor een feest vind ik ook altijd zonde! Maarja als je dan eenmaal bezig bent en een paar borreltjes op hebt denk je daar anders over. :')
Idd 2 staartjes en dan echt zo'n hele zwarte waterlijn, of een hele felle kleur oogschaduw met een veel te grote wing. :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:33

Haha dat lukt mij echt niet, gaat aardig geld door aan stappen en feestjes. Gelukkig nog genoeg geld voor beide.

De twee staartjes had ik ook al bedacht. En dan blauwe oogschaduw en roze lippen. Lekker fout.

Nog iemand foundation aanraders? Ik heb redelijk vette huid en wat oneffenheden, medium tot volledige dekking het fijnste. Prijs maakt me niet zoveel uit.
Laatst bijgewerkt door linoleum op 20-08-14 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:33

oeh ja _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:40

Dior forever foundation is heel fijn :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:46

Jullie zijn weer op dreef :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:46

Ik heb in januari een nieuwbouwhuis gekocht, men wat een kosten brengt dat met zich mee. Sindsdien bijna niks meer gekocht aan cosmetica. Komt wel weer als ik een afzuigkap heb en lampen aan het plafond. :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:47

Ik zou echt Chanel Perfection Lumière Velvet even proberen. Echt zoooooooooooo'n fijne foundation. <3 Helaas is de kleur die ik heb (B20) op het moment wat te licht voor me, dus draag ik nu een andere foundation maar als die donkerdere foundation op is komt er een donkerdere Perfection Lumière Velvet voor in de plaats. :) Hij ziet er supernatuurlijk uit en bij mij is afpoederen niet nodig, als je over je gezicht heengaat na het aanbrengen dan voelt je gezicht superzacht aan en alsof ie al is afgepoederd. Dus als je dan een vette huid hebt zou je misschien nog de vette zones af kunnen poederen.
Ik heb ook Sheer Glow foundation van NARS waar iedereen altijd zo enthousiast over is maar ik vind die van Chanel echt beter. Het is die foundation in een zwarte verpakking. [/einde lofzang :+ ]

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:53

Allebei eens even opgezocht op internet. Die Chanel heb ik al vaker naar gekeken. Maar bij beide staat dat lichte tot medium dekking is. Dat word proberen in de winkel, kijken wat ik van vind.

Maar vind fijner om naar winkel te gaan met beetje idee dan dat ze elk merk kan kiezen. Om een of andere reden komen ze dan altijd met goedkoper merk, terwijl ik dan graag high end wil :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:07

Nelleke, ik heb ook een eigen woning (appartement) en dat kost idd bakken met geld (ik betaal alleen al 300 euro servicekosten := ). En nu moet ik een nieuwe cv/combiketel van bijna 2000 euro dus eigenlijk kan het er ook niet af. Maar denk ik ach, die 30 of 50 euro, wat maakt dat nou uit :+
*had ik maar een geldboompje* :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:10

Ik woon nu bijna 10 jaar op mezelf al hoor, maar eerder altijd huurwoningen gehad. Dit jaar voor het eerst een woning gekocht. Viel toch wel een klein beetje tegen qua kosten… :+

Ik denk ook steeds: ach 30 of 50 euro kan er nog wel af. De afzuigkap die bij onze keuken 'hoort' kost 1.500,- en dat is daarmee de laatste grote uitgaven voorlopig (maargoed, die schuiven we dus steeds voor ons uit :') )

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:32

Ik woon nog heerlijk bij mijn ouders :')

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:45

Ik woon nu sinds 1,5 jaar ook op mijzelf maar pffff was wel even wennen hoor in het begin. Thuis lang leve de lol en kocht enorm veel. Nu idd veel uitgaven aan het huis dus kan ook niet elke maand bakken aan makeup kopen helaas! :') Maar het is het waard :D ;)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:00

Ik woon samen. Als ik wat minder shopte kon ik veel meer sparen O:). Moet nu wel echt meer sparen want we willen ook een huis kopen. Even kijken of we dan een geldboom kunnen planten....

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:02

Als ik samen zou wonen zou ik ineens een bak geld overhouden :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:35

Ik heb jaar samengewoond. Nu weer bij mijn ouders helaas. Geld wat toen naar hypotheek ed ging, gaat nu grotendeels naar spaarrekening. Kan er gelukkig altijd voor zorgen dat ik geld heb voor leuke dingen :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:24

Je M∙A∙C bestelling is verzonden‏

<3 yay! Deep Damson, Embark en Craving lipstick

Ik hoop echt dat die lipstick mooi is! ik wou hem eigenlijk annuleren :')

Edit: Overigens ook maar opnieuw een lipstickhouder besteld(die zelfs nog goedkoper was)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:46

Alle lipsticks van Kelly Osbourne zijn er weer behalve Kelly Yum-Yum :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:51

mijn bestelling is ook verzonden <3

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:56

Rienepien_, huh je zegt eerst dat je wel online wilt kopen en later dat je niet via Amazon wilt bestellen omdat dat te veel moeite is en je de kleur niet kunt bekijken? Als je online een foundation gaat kopen kun je de kleur niet eerst bekijken of ik lees het allemaal verkeerd en haal het door elkaar dat kan ook :+ Maar als je net zo licht als mij bent en geen een foundation matcht ga je het nog moeilijk krijgen. Bourjois Healthy Mix 51 is vrij licht samen met MAC NC15 en hebben een gele ondertoon. Verder hebben alle lichte kleuren in Nederland een roze ondertoon.. Ik heb nog geen foundation kunnen vinden die lichter zijn die van MAC en Bourjois.. De witte face&body foundation van MAC zou nog een goeie optie zijn, dan kun je iedere foundation de goeie kleur geven.

Melis_x, maybelline BB cream in light heeft een roze ondertoon.

Suus, ik heb niet naar de prijzen gekeken op de site. Ik dacht dat je schreef dat een Nars blush daar 10 euro koste. Super dat je Laguna nu hebt! Ik vind hem heel erg fijn en zal zonde twijfel een nieuwe kopen mocht hij op raken.

Deijs, ja Laguna is echt zo geweldig. Die moet je kopen :))

Loose, die lijkt me ook zo mooi!! Jammer dat mijn kleur niet bestaat.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:11

Laguna is mooi <3

Boujois is voor mij idd wel licht genoeg, maar te geel Glossi. Daarom heb ik nu de max factor, die heeft wel een rozere ondertoon. Maar je hebt gelijk, echt lichte foundations zijn in drugstore heel moeilijk te krijgen in NL. Maybelline BB is me nog wat te donker. De BB Tea Tree van de Body Shop is wel licht! En een neutrale ondertoon.

Oeh ben benieuwd Deijs! We willen wel swatches :))

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:12

Ik gebruik ook die Bourjois Healthy 51 ook. Ik heb ook nergens een lichtere gevonden en ik heb echt een extreem lichte huid.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:39

Deijs schreef:
Is Laguna echt zo geweldig als dat er wordt beweerd?

JA <3