Nu we het daarover hebben. Wat is perfecte make-up en haar voor bij een roodwit cheerleaderpakje?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suus___ schreef:Dat doe ik echt niet, koop ik liever makeup van
Twee staartjes is t eerste wat in me opkomt haha
Ik ga eigenlijk nooit/vrijwel nooit uit, ik rook niet, ik drink niet
hotsjee dat geld gaat naar makeup enzo 

Helaas is de kleur die ik heb (B20) op het moment wat te licht voor me, dus draag ik nu een andere foundation maar als die donkerdere foundation op is komt er een donkerdere Perfection Lumière Velvet voor in de plaats.
Hij ziet er supernatuurlijk uit en bij mij is afpoederen niet nodig, als je over je gezicht heengaat na het aanbrengen dan voelt je gezicht superzacht aan en alsof ie al is afgepoederd. Dus als je dan een vette huid hebt zou je misschien nog de vette zones af kunnen poederen.
]
). En nu moet ik een nieuwe cv/combiketel van bijna 2000 euro dus eigenlijk kan het er ook niet af. Maar denk ik ach, die 30 of 50 euro, wat maakt dat nou uit 

)
. Moet nu wel echt meer sparen want we willen ook een huis kopen. Even kijken of we dan een geldboom kunnen planten....
Maar als je net zo licht als mij bent en geen een foundation matcht ga je het nog moeilijk krijgen. Bourjois Healthy Mix 51 is vrij licht samen met MAC NC15 en hebben een gele ondertoon. Verder hebben alle lichte kleuren in Nederland een roze ondertoon.. Ik heb nog geen foundation kunnen vinden die lichter zijn die van MAC en Bourjois.. De witte face&body foundation van MAC zou nog een goeie optie zijn, dan kun je iedere foundation de goeie kleur geven.