Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MieLo schreef:geen taart meer etenmaar taart is wel lekker
maar ik ken het probleem
meestal is het gewoon afwachten tot het over is, liggen helpt vaak wel
Diane65 schreef:Helaas, ik denk dat er ook niets anders op zit dan het echt niet meer te eten. Ik heb met mijn verjaardag vorige week donderdag ook een gebakje gegeten, maar dan zo 1 met alleen maar fruit en een caken bodempje. Ik was benieuwd hoe het zou vallen, maar die ging gelukkig goed.
joyce2 schreef:wat is endometriose ook alweer? Houd dat verband met je menstruatie? Want dan heb ik daar laatst een artikel over gelezen...
Ik zou ook echt niet weten of k wel echt PDS heb, of dat het misschien iets anders is. Mn huisarts gooide het op PDS en dat ie er verder niets aan kan doen, dus ik heb me er ook maar bij neergelegd.
Malibu schreef:Diane65 schreef:Helaas, ik denk dat er ook niets anders op zit dan het echt niet meer te eten. Ik heb met mijn verjaardag vorige week donderdag ook een gebakje gegeten, maar dan zo 1 met alleen maar fruit en een caken bodempje. Ik was benieuwd hoe het zou vallen, maar die ging gelukkig goed.
Dat vind ik dus ook het verschrikkelijke er aan... Ik kan nou niet vinden waar het in zit. De ene keer gaat het prima, de andere keer crepeer je weg van de pijn. Heel vervelend...
Nou weer een lekker iets erbij... Uitslag.... Precies onder m'n borst. Was er net vanaf, maar volgens mij ben ik allergisch voor aardbeien geworden ofzo en wordt gek van de jeuk
Voel me wel een kneusje zo met al die klachten...