Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:33

Hmm ik kom me ook maar eens melden hier (als ik dat nog niet gedaan had :+ )
Ik heb cup 75E, en ik moet zeggen, ik ben er trots op.
Het staat goed in verhouding met de rest van mijn lichaam (1.75 lang, 69kg), en heb er ook totaal geen last van met paardrijden/sporten.
Echt opvallen doet het niet, een tijdje geleden stond ik op school met 2 vriendinnen, gingen ze raden wat voor cupmaat ik heb, zij dachten 75C... Opzich ben ik wel blij dat het niet opvalt, de enige die daar zijn aandacht op mag vestigen is toch wel mijn vriendje. Voor de rest hoef ik dat soort aandacht niet :D

Nou zat ik me wel te bedenken, ik ben nu 14. Als het goed is groeit je voorgeven door tot je 18e toch? Als ik nu in de E zit, waar eindig ik dan :P Of kan het zijn dat ze nu al uitgegroeid zijn? dat zou wel erg handig zijn...

Fairytail

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:46

Soms groeien ze niet meer soms wel. Volgens mij groei je nog wel door na je 18de. Maar het heeft ook met gewicht te maken of je sport enz. Ik eindigde in iedergeval bij de G, had ook E toen ik 14 was.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:51

ik zit op dubbel F.. toen ik 14 was had ik een B.. tegen de tijd dat ik 17 was werd het een D cup.. toen heel lang maar aangeklooid met bh's en nu (ben ik 22) bij de Bravissimo winkel in Londen erachter gekomen dat ik dus dubbel F heb, gelukkig wel bij omvang 60 (kan ook 65 enkel F dragen, maar die zijn sneller te groot) dus erg enorm zijn mijn borsten niet, prima in verhouding met mijn lijf, maar bh's kopen was een crime.. tot nu :) en echt geweldige service in die winkel :D

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:52

Het is echt Bra wonderworld om daar binnen te zijn :D
Je hebt zelf keuze :Y) als je er binnen komt vragen ze wat je mooi vind.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:59

yups.. bij mij deden we het aan de hand van het boek en de computer :P ze wist dat er op het moment nogal weinig in mijn inimini omvang was.. raadde me dus ook aan rond april de site goed in de gaten te houden voor nieuwe lichting bh's en vooral bikini's :)

mijn moeder was mee, en die keek rond en die zei.. zijn er zoveel soorten bh's in grote maten?? en achteraf was ze helemaal verbaasd over de service en de prijzen :) was echt supergrappig

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:06

Leuk joh! Maar die winkel waar jullie het over hebben is dus in Londen?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:08

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:17

yup, winkel zit o.a. in Londen (in Londen zelf zitten er 3 ;)) maar online bestellen kan ook, mits je een beetje zeker bent van je maat..
voor mij was het wel heel prettig om daar eerst ff een keer geholpen te worden en de boel live te zien.. heb nou ook een beter beeld bij veel van die merken en dus ook welke maat ik waarvan moet bestellen :)

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:53

Nou ik ben ook erg tevreden over bravissimo, heb al een aantal bh's, sportbeha's, een bikini en laatst nog een badpak omdat ik nu 1 maal in de week zwem met een vriendin.
Die hadden ze alleen net niet meer in mijn maat die ik mooi vond, maar heb gegokt op een omvang groter en dat valt niet echt op in het badpak gelukkig, wilde die gewoon. :P
http://www.bravissimo.com/products/swim ... =Chocolate

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:59

Ik draag geen bikini, maar een tankini; zo'n bikini met een topje. Dat zit heerlijk en past altijd. Met zonnen doe ik hem tot net onder mijn borsten, zodat mijn buik ook bruin wordt. Ik vind het ideaal. Ook handig voor als je niet zo heel slank (meer) bent. ;)

Pebblesther schreef:
Ik meld mij hier ook even...

Ik ben 1.67, 70 kg en heb cupmaat DD/E.
Ik zit soms ook wel aan een borstverkleining te denken.
Weten jullie ook wanneer het vergoed wordt? Moet je dan echt lichamelijke klachten hebben?

Als je minmaal D hebt, wordt het vergoed (kijk het voor de zekerheid even na in je polis). En zeker als je tegen de dokter zegt, dat je vaak nek-, schouder- en/of rugklachten hebt :j

aardbeitjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:14

Kom ik aanzetten met mijn 70A.. :+

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:17

als ik zo'n tankini topje aantrek heb ik altijd het idee dat mijn borsten halverwege m'n buik komen.. voelt gewoon niet fijn.. soms heb ik van die buien dat het me allemaal niks kan schelen, maar meestal heb ik toch liever een bh aan.. vind ik ook voor mijn figuur en houding een stuk fijner.. en op het strand er leuk uitzien kan geen kwaad toch :P

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:20

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:27

die uitverkoop is inderdaad echt met belachelijke prijzen.. vind die site wel wat minder overzichtelijk als bravissimo.. maar dat zal ook zijn omdat dat de enige site is die ik echt ken :P
als ik me morgen verveel op stage ga ik is kijken of mijn maat ertussen staat..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:29

Kathris je kunt met de zoekbalk zo alle modellen vinden die er in jou maat zijn. Je kunt dat dan verder specificeren op bijvoorbeeld alleen swimwear ;)

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:42

Even een blonde vraag, maar 75E welke maat is dit dan in het engels???

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:44

34E
30=65, 32 is 70 enz

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:46

savasan schreef:
Hmm ik kom me ook maar eens melden hier (als ik dat nog niet gedaan had :+ )
Ik heb cup 75E, en ik moet zeggen, ik ben er trots op.
Het staat goed in verhouding met de rest van mijn lichaam (1.75 lang, 69kg), en heb er ook totaal geen last van met paardrijden/sporten.
Echt opvallen doet het niet, een tijdje geleden stond ik op school met 2 vriendinnen, gingen ze raden wat voor cupmaat ik heb, zij dachten 75C... Opzich ben ik wel blij dat het niet opvalt, de enige die daar zijn aandacht op mag vestigen is toch wel mijn vriendje. Voor de rest hoef ik dat soort aandacht niet :D

Nou zat ik me wel te bedenken, ik ben nu 14. Als het goed is groeit je voorgeven door tot je 18e toch? Als ik nu in de E zit, waar eindig ik dan :P Of kan het zijn dat ze nu al uitgegroeid zijn? dat zou wel erg handig zijn...

Wowie, en dan pas 14! Wat voor kleren trek jij eigenlijk aan op normale (School) dagen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:49

Wat voor BH's dragen de meeste hier? ik die push up want wil geen hangdingen hebben :') en bied in mijn ogen ook altijd meer versteviging.

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:50

Fairytail schreef:
34E
30=65, 32 is 70 enz

Thanks, dan ga ik morgen ook eens kijken en misschien shoppen op deze sites ;)
Maaruhhhhhh hoe doe je het dan met betalen in ponden?
(Voel me nu echt vreselijk blond hoor :o )

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:51

als het een engelse site is moet je betalen (bijv) met paypal

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:53

Inderdaad met internet bankieren of creditcard afhankelijk van de winkel. Op je afschrift staat tegen welke koers er is afgeschreven.

Lifaya ik draag geen pushups, simpel weg omdat een goede BH ook prima steun geeft en een push up het in mijn ogen groter maak. Maar ook omdat ik dan maar 1 model kan kopen ofzo :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:56

Hahaha daar heb je gelijk in.. Ikl heb geluk dat ik 75D heb (als het goed is, heb al zeeer lang niks meer laten opmeten.)
ik paste gister een paar oude BH's (nouja oud, 2 jaartjes ofzo) en dat was 75C... oeeeh wat zat dat krap, gewoon niet meer lekker!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 00:05

Mijn tante heeft nu ook bikinis binnen! Erg leuke :j Ze heeft ook een nieuw merk erbij, een duits merk maar wel erg goed merk. Het begint met een L... Ik weet zo even snel niet meer hoe het merk heet. Maar die hebben ook eerruuugg leuke, stevige bikinis!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:12

en waar zit haar winkel? ook in friesland? want das wel redelijk dichtbij dan!

Ik wil nog een stevige 70E bikini die géén halter is want dat trekt m'n nek echt niet...