Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MandyR schreef:@ miracle, als je momenteel erg gestresst bent kan het ook uitblijven. Als je zeker weet dat je niet zwanger bent, gewoon even afwachten of het volgende maand wel komt. Als je twijfelt over zwangerschap, even een testje doen.
Een combinatie van pil en andere medicijnen kan ook je lichaam een beetje van slag laten raken.
MandyR schreef:Hou wel even in de gaten of het volgende maand wel komt. Anders moet je toch even met een arts overleggen hoor!! Dan kan het zijn dat er gewoon iets mis is in je lichaam (niet om je bang te maken).
Utixo schreef:Even voor de mensen die van de pil af naar de mirena zijn gegaan; Hoe snel ging het afvallen? Ik woog gisterochtend 61 (normaal ochtendgewicht is ongeveer 64) en mijn buik leek al veel platter, sowieso.
Kan dit zo snel?! Ik was eigenlijk erg verbaast, en moet ook op gaan passen, want onder de 60 wil ik niet komen.
Utixo schreef:En jij komt van een "dikmakende" pil af?
Utixo schreef:Ok. Ik ben van de microgynon in 6 jaar tijd zeker 10 kilo aangekomen. Ik heb ook meer tiet en kont gekregen, die wil ik graag houden, dus er mag niet teveel af. Alleen snap ik het niet, het duurde langer dan het eraan zat dan dat het er nu af is.
C_hristel schreef:Ik heb ff een dringende oproep.
Ik slik de pil al 5 jaar! Tevens heb ik last van afscheiding, best veel. Naja ik weet natuurlijk niet wat veel is, maar iig wel zoveel dat ik het vervelend en vies vindt. Optie is dus nu stoppen met de pil en iets anders zoeken. Me dokter zegt namelijk dat dit gerelateerd is aan de pil en dat het dus ook geen zin heeft om van pil te veranderen. Nu kan ik dus een spiraaltje ofzo nemen, maar daar zit ik ook niet echt op te wachten. De pil helpt mij ook goed bij mijn menstruatie.
C_hristel schreef:zeanine: kan jij iets over die mirena vertellen? Het is opzich niet zo heel erg dat ik menstureer, maar die afscheiding is het grootste probleem bij mij. Ik zag net dat die maandelijkse ring 15 gram hormonenen bevat, maar dat bevat mijn pil ook. Dus ik denk dat die ring dan niet echt zal helpen voor mijn afscheiding? Ik heb ook heel vaak schimmelinfectie, houd dat allemaal verband met elkaar?
Sajnne schreef:Mischien rare vrag maar hoe behandel je zo'n schimmelinfectie ?