Elke keer als ik bij de piercer ben heb ik zoiets van, jaaa, nu gaat er 'n langer staafje in! En dan durf ik het toch weer niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:@Nadia_Mocca & Dramaqueen; Ik durf er geen langere in te doen.
Elke keer als ik bij de piercer ben heb ik zoiets van, jaaa, nu gaat er 'n langer staafje in! En dan durf ik het toch weer niet.
Ketaki schreef:ja ik ook.
vind het nogal interessant.
en als bodymx een slechte zaak is, zullen ze daar ook niet filmen.
ze hebben daar een soort van artsenpraktijk achter zitten ofzoiets was het?
dat je 24 uur per dag kan komen, mocht het niet goed gaan, ontsteken ed.
hoorde zelfs van een bokker dat ze een tongpiercing zette en dat daarvoor een jongen was die zijn tong had laten splijten.
dat kun je ook niet zomaar doen.
dus denk wel dat die goed is
Nadia_Mocca schreef:Das wel een goed idee idd DQ, braaf kindje. Hier krijg je een Lolly (piercing)
Wat is tongsplijten?
xDramaQueen schreef:Anthea schreef:@Nadia_Mocca & Dramaqueen; Ik durf er geen langere in te doen.
krijg al pijn als ik eraan denk, als je slim bent, doe je t morgen tegelijk met je nieuwe piercing, zoiets van ik ga hem EERST wisselen en omdat ik zo braaf ben geweest nieuwe piercing
Nadia_Mocca schreef:Das wel een goed idee idd DQ, braaf kindje. Hier krijg je een Lolly (piercing)
Wat is tongsplijten?
Lous schreef:Nadia_Mocca schreef:Das wel een goed idee idd DQ, braaf kindje. Hier krijg je een Lolly (piercing)
Wat is tongsplijten?
Dat ze je tong dan doormidden doen en dat je dan zo'n slangentong hebt
Nadia_Mocca schreef:Anthea schreef:@Nadia_Mocca & Dramaqueen; Ik durf er geen langere in te doen.
DramaQueen: Voorheen wist ik niet eens wat een tongweb was, weet ik ook nu pas
lotteke schreef:Nadia_Mocca schreef:Das wel een goed idee idd DQ, braaf kindje. Hier krijg je een Lolly (piercing)
Wat is tongsplijten?
vrij pijnlijk volgens mij...
tong in 2en splitsen.
snake tongue idee
xDramaQueen schreef:ik wilde het al een paar jaar en toen noemde ik het nog tongfrenum, maar toen werd ik verbeterd en het bleek tongweb te zijn en nu heeft half bokt hem haha ik weet iniedergeval dat ik hem niet meer neem, je schijnt je tandplak er niet vanaf te krijgen haha
Nadia_Mocca schreef:Ketaki: Ik ken B-MX helemaal niet. Dus ik zou het echt niet weten
xDramaQueen schreef:ik wilde het al een paar jaar en toen noemde ik het nog tongfrenum, maar toen werd ik verbeterd en het bleek tongweb te zijn en nu heeft half bokt hem haha ik weet iniedergeval dat ik hem niet meer neem, je schijnt je tandplak er niet vanaf te krijgen haha
Nadia_Mocca schreef:Ja, ik ken hem niet persoonlijk. Is wel in de buurt van ons maar ben er zelf nooit geweest
Heb er wel veel over horen en zeggen
Ketaki schreef:Nadia_Mocca schreef:Ja, ik ken hem niet persoonlijk. Is wel in de buurt van ons maar ben er zelf nooit geweest
Heb er wel veel over horen en zeggen
als daar ook gefilmd word, hoe ze piercings zetten, lijkt me niet dat het een slechte zaak is.
anders laten ze het filmen ook NIET toe
Ketaki schreef:maar ik ga slapen. moet om 7 uur alweer werken