xDramaQueen schreef:of dubbel zo snel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:of dubbel zo snel
xDramaQueen schreef:én dubbel de fun down underbij een vrouw
marlies85 schreef:kun je trouwens ook meteen 2 enveloppen tegelijk dichtlikken
xDramaQueen schreef:én dubbel de fun down underbij een vrouw
Maureenn schreef:Hoi, ik heb toen ik 2 was oorbellen laten schieten maar die gingen toen helemaal zweren en het achterkantje van mij oorbellen hebben ze toen met een tang uit mijn oor moeten peuteren omdat die der helemaal in gezweerd is.
Heb toen 5 jaar ofzo geen oorbellen meer in gehad en daarna toch maar weer geprobeerd, in het begin werd mijn oor wel een beetje rood en dik maar niet meer zo erg, en nu doet het niks meer.
We hebben toen alles geprobeerd, goud zilver plastic nep maar niks hielp.
Nu wil ik graag een 2e gaatje laten schieten en een navel piercing, maar dat 2e gaatje mag ik niet omdat ons mam denkt dat die weer helemaal gaat zweren, kan dat? of zou dat nu toch kunnen. en een navel piercing mag ik wel omdat ze dat zelf ook mooi vind maar ik weet nie of die gaat zweren, want je hoord toch best vaak dat die dingen aan zweren.
B.v.d
_Charlotte schreef:xDramaQueen schreef:én dubbel de fun down underbij een vrouw
Misschien bij een man ook wel
Maureenn schreef:Hoi, ik heb toen ik 2 was oorbellen laten schieten maar die gingen toen helemaal zweren en het achterkantje van mij oorbellen hebben ze toen met een tang uit mijn oor moeten peuteren omdat die der helemaal in gezweerd is.
Heb toen 5 jaar ofzo geen oorbellen meer in gehad en daarna toch maar weer geprobeerd, in het begin werd mijn oor wel een beetje rood en dik maar niet meer zo erg, en nu doet het niks meer.
We hebben toen alles geprobeerd, goud zilver plastic nep maar niks hielp.
Nu wil ik graag een 2e gaatje laten schieten en een navel piercing, maar dat 2e gaatje mag ik niet omdat ons mam denkt dat die weer helemaal gaat zweren, kan dat? of zou dat nu toch kunnen. en een navel piercing mag ik wel omdat ze dat zelf ook mooi vind maar ik weet nie of die gaat zweren, want je hoord toch best vaak dat die dingen aan zweren.
B.v.d
xDramaQueen schreef:is makkelijker een condoom naar beneden rollen
xDramaQueen schreef:*iemand: steek je tong eens uit
*mens met tong door midden: welke kant wil je? links of rechts