iedereen een nagelbadje, voetenbadje, gezicht stomen, haar maskertje, en heel veel water drinken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura24 schreef:Iemand nog tips voor de huid onder mijn voeten, die enorm droog en gebarsten is? Heb het al met vanalles ingesmeerd, maar het wordt maar niet minderBegint pijnlijk te worden, want de opengebarsten stukjes zijn zeeeeer gevoelig...
Mareska schreef:Thanks nog brittje!
dasj_02 schreef:ik heb van die verveldende blonde haartjes boven men lip en het irriteert me acht weet iemand tips om die weg te doen
ik had ze al proberen uittrekken maar dan komen ze nog sneeler terug
ik wil er echt vanaf
iemand tips
dasj_02 schreef:maar doet harsen geen pijn
eigenlijk weet ik niet dat dat is want ik ben niet echt zo een beautyfreak
en wat moet je daarvoor kopen
dasj_02 schreef:ok ik ga aan men moeder vragen als ze eens wil gaan kopen
bedankt voor de tips en nu dat ik nog bezeg ben
ik heb een wratje op men vinger en het gaat er niet af heb al 2 wartner dingen gekocht en opgebruikt en het is nog altijd niet weg heeft iemand zo een huis tuin keuken middeltje want ik ben die vries dingen beu en het nog pijnlijk ook
dasj_02 schreef:dat doet echt pijn ik heb zo eentje laten doen en nooit meer
dit was een hele slechte ervaring
Laura24 schreef:Ik heb van die speciale hars-strips gekocht voor in het gezicht (Strep) maar als ik de aanwijzingen op de verpakking volg, blijft er alleen een enorme laag hars achter op mijn bovenlipHeb het ook al eens wat langer laten zitten, zodat het goed kon drogen, maar precies hetzelfde resultaat.. Nam geen enkel haartje mee... Wat doe ik fout???