De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:38

Ik had het kunnen weten dat dit ook verboden zou worden....Massahysterie wat echt helemaal nergens meer over gaat. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:25

Eindelijk, ik hem mijn Sedansa (pakketje was gewoon ff 2 dagen zoek bij PTT Tong uitsteken)
Nu heb ik wel een vraagje, toen ik de doos openmaakte pruttelde mijn E-sig wat, en uit nieuwsgierigheid nam ik er een trek van. Hij deed het dus gewoon meteen, met kersensmaak. Na een paar keer hijsen was het wel einde oefening en stoomde ie niet meer. Heb hem nu aan de oplader (batterij was niet opgeladen want lampje is rood).
Nu vraag ik me dus af of dit normaal is? Kan eigenlijk ook geen ampul ontdekken dus ik snap er geen *** meer van Nerd
Hoe moet ik de ampul er uberhaupt in krijgen, vind de handleiding nogal onduidelijk daarover....
Alvast bedankt voor de info Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 17:11

Hmm vreemd Snoompje...

Ampul erin :
Dat zwarte dingetje waar je aan hijst eraf halen ( trekken ) en dan de ampul erin. Zit al zo'n zwart hijs-dinkie aan, dus die andere kan je weggooien.... ( of bewaren Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:09

okeej, ik zie namelijk op het plaatje een tweede deel wat uit een buisje geschoven wordt en dus aan da zuidinges vast zit... blijf t alleen vreemd vinden da ik heel duidelijk kersensmaak proefde en er zelfs rook uit kwam, opladen duurde ook maar 3 uurtjes ofzo.... Zou ik een geretourneerd exemplaar gekregen hebben ofzo? da zou niet echt chill zijn.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:14

Kanelly schreef:
* mist dubbel-liggen-van-het-lachen-smiley *

Nee, inderdaad ik rook altijd roze peuken met een groen lampie aan de voorkant ROFL ROFL

Er zijn wel roze peuken Lachen
Dus opzich als je het lampje niet ziet zou het kunnen Schijnheilig

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:19

Snoompje schreef:
okeej, ik zie namelijk op het plaatje een tweede deel wat uit een buisje geschoven wordt en dus aan da zuidinges vast zit... blijf t alleen vreemd vinden da ik heel duidelijk kersensmaak proefde en er zelfs rook uit kwam, opladen duurde ook maar 3 uurtjes ofzo.... Zou ik een geretourneerd exemplaar gekregen hebben ofzo? da zou niet echt chill zijn.

nee hoor het is nogal gevoelige apparatuur dus die dingen worden in de fabriek in china getest Knipoog

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 02:17

ja stom he verbieden ze dat ook! en de mensen moeten nu buiten roken MAAR tarresverwarming mag ook eigenlijk niet meer...slecht voor het milieu...ach ja...

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:50

Kom ook ff buurten, ik heb vanmiddag een Sedanza Diva gekregen, bordeauxrood en hij overtreft mijn verwachtingen!
Nou ben ik eigenlijk benieuwd naar de smaken. Vraag me af wat de meest geliefde is dus wat zijn hier de ervaringen?
Ik heb er nu Flax in zitten en ik moet zeggen dat ik die lekker vind, verder hb ik om te proberen Turkisch blend en Marlboro erbij.

Iemand nog tips voor andere smaken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 16:59

Hé weer leven in dit topic Lachen
Zeg is er al iemand de kroeg of restaurant in geweest met de e-peuk inmiddels?
Heb aankomende zondag van 12 tot 24 een feestje in de HMH, neem m'n peukie wel mee, maar ben benieuwd of ik de enige ga zijn Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:02

Ik ga zaterdag testen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:24

Oh tof! Ga je uit eten of stappen? Als het de laatste is, plaats dan bitte zaterdagnacht nog even verslag, dan weet ik waar ik me op moet voorbereiden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 20:41

Hmm ik heb mijn Sedansa teruggestuurd. Hij doettet dus niet goed. Had op gegeven moment vaker geen stoom als wel en hij werd vet heet. Wazig hoor. Denk dat die stomme PTT dr mee heeft lopen gooien ofzo.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:02

Had je hem al lang?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:43

Hmm paar weken, weet ik niet precies maar niet lang dus. Hoop dat ze m fatsoenlijk kunnen maken, anders ben ik wel zwaar teleurgesteld in de Sedansa.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:59

Ik weet niet via waar je hem gekocht hebt maar als ik de verhalen mag geloven geven ze vijf jaar goeie garantie, heb al een paar mensen gesproken die hem gewoon om konden ruilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 17:17

Klopt kreeg net bericht dat ze hem getest had en dat hij het gewoon deed. Nu snap ik er echt helemaal niks meer van. Mischien rust er bij mij op e-sigaretten dezelfde vloek als op pc's: alles crashed haha.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:20

ik heb nog een e-sigaret in de aanbieding, amper gebruikt, functioneerd wel prima Ja
het is er 1 van human body....
mag voor een leuke prijs weg, inklusief lader en nieuwe reserve batterij....zitten zelfs nog ampullen bij Nagelbijten / Gniffelen

pb me maar als er iemand meer info wil Ja

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 13:59

jaa ik ben gister in verschillende kroegen geweest en was de enige met een smoker Knipoog maar ik kon lekker binnen blijven staan! Wat een uitvinding!

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 14:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:00

Hahaha tof quinzy Haha!
Ik vrees dat ik morgen ook de enige ben, nou ja... Ik hoef iig niet naar buiten Haha!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:53

quincy123 schreef:
Ik heb nog even hier op t forum gezocht... maar ik kon niks vinden over de mini green sigaret.. die is maar E35-, en ben benieuwd naar de ervaringen hiervan.. niemand die deze heeft geprobeerd? http://www.rookgezonder.nl/index.php?ma ... ucts_id=45

Ben ik eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar..

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:56

Ik als beroepsroker vroeg me af...
gebruiken jullie hem om te stoppen
of juist om door te roken?
Ik wil er ook 1, maar dan wel om door te kunnen roken eigenlijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:11

Om door te kunnen roken Haha!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:31

De mini green is een mini die toch aanzienlijk minder rook en "gier" (blijf het een rare term vinden) geeft dan de penmodellen.
Maar ik heb veel info gevonden op een forum, http://www.esigaret.nl/index.php

@DiegoWendy ik heb er een gekocht als alternatief voor gewoon roken en ik moet zeggen dat de Sedansa Diva errug goed bevalt.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 00:47

Nou ben net terug uit de HMH en heb de hele dag en avond relaxed binnen kunnen roken hoor ROFL
Dus hoezo rookverbod? Iedereen rookte gewoon binnen....