Ik vind je verhaal geen banketstaaf verhaal en ik vind het ook niet vaag. En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Je hebt ook gewoon het recht om jouw verhaal hier te plaatsen, hoe lang het ook is, dat maakt niet uit toch. Ik post ook vaak zat hele lappe met tekst, als iemand dat vervelend vindt, leest die persoon het niet. Zo simpel is dat.

anne_fury schreef:@melody: ik vind trouwens nog steeds dat jij de dingen heel goed verwoorden kunt! ,je kan wel zien dat je altijd goed nadenkt over wat je schrijft en je kan het ook nog op zo'n wijze manier brengen goed hoor! kan je mij dat ook niet eens leren ?
Ik kan het je helaas niet leren. Je moet mijn berichten eens lezen toen ik nog niet zo lang op Bokt zat. Dat liep altijd uit op een ruzie, ik betrok alles op mijzelf en gaf de meest kinderachtige reacties terug die ik maar kon bedenken. Ik kon niet tegen kritiek, zowel negatief als positief. Haha, ik was vreselijk, mensen mochten me niet en hadden echt zo iets van '' ga ergens anders zielig lopen doen''. Maar goed, ik ben heel hard aan mezelf gaan werken, voor mezelf en dit is redelijk gelukt. Als ik me nu aangevallen voel in een topic, haal ik adem en betrek ik het niet op mezelf, en als ik dat toch doe, laat ik dat niet merken en reageer ik zo nuchter mogelijk. Soms is dat erg moeilijk, maar anders zet ik mezelf nog negatiever weg.