sullebulle schreef:M_VE schreef:sullebulle: Momenteel heb ik geen gevoel in mijn kin en onderlip. Hopelijk trekt dit bij mij weg...
Dat hoop ik ook ja! Mijn verhaal ken je misschien nog wel, chirurg zei eerst dat het met enkele weken terug was. Toen controle, had ie het over enkele maanden. Weer op controle, had ie het opeens over 'als je de laatste controle hebt, een jaar na de operatie, moet het weg zijn'. En op die een-jaar-na-controle zei hij dat het wel 2 a 3 jaar weg kon blijven.![]()
De eerste weken heb ik geen gevoel gehad in mijn onderlip, dit is stukje bij beetje terug gekomen. Echter in een klein deel nog steeds niet, plus in mijn kin dus. Af en toe heb ik enorme jeuk op mijn kin, dus ik heb goede hoop dat het nog een keer terug komt. Erg vervelend hoor, vooral met soep eten en chocolade fonduen...Dan veeg je constant met je hand langs je kin, om te voelen of ie wel schoon is.
Haha, had ik vandaag ook! Ik zat constant met mijn servet te vegen.
Ik voelde me echt gehandicapt! Zo duwde ik mijn lepel een keer tegen mijn lip in plaats van in mijn mond. Ook de eerste keer met soep eten drupte het gewoon langs mijn kin naar beneden. Mijn kin tintelt wel soms een keer als de ijszak bijvoorbeeld te koud is.
Voor de rest echt een doof gevoel in lip en kin.
Nog iets. Die antibioticapilletjes (dalacin C). Bah, bah, bah! Zijn zo van die paarse grote pillen met poeder in die je normaal in 1 keer moet doorslikken. Maar ik vind ze te groot voor 1 keer dus vermeng het poeder met yoghurt. Echt vieze poeder. Achja, ik zit op de helft van mijn antibiotica.