Misschien kan je de volgende keer je pony de andere kant op laten knippen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misschien kan je de volgende keer je pony de andere kant op laten knippen.
Leentje_ schreef:Vreemd dat Wax ed ook niet helpt..
ik zou fohnen & stijltang proberen & wax

Ik mag me haar verven, en wil het ook wel weer een andere kleur. Heb al een tijdje dat de onderkant zwart is (Inmiddels bijna uitgegroeit en bruin geworden.xD) En de boven kant was bruin is nu weer blond. 

..
.
?
maar nu ff to the point
Ik ben helemaal ten radeloos, ik wil naar de kapper toe gaan maar weet niet wat ik met mijn haar moet doen? Mijn haar komt tot net boven mijn kont zoals je ziet op de foto...

Midasje schreef:meld me
Mijn haar is net zo lang als chantaldewit alleen donkerbruin en slag/krullen.
Dus vermoeiend haar dus wil ik ook wel tips voor kapsels
? Midasje schreef:nee heb geen foto in mijn profiel kun je wel de lengte zien draag ze in een staart.
En tips mss een xtje krullen zetten als dat gaat, zal wel net zo veel werk zijn als dat ik ga stijlen.
Mientjeuh schreef:Weet er iemand waar ik heel tijdelijke (als in: een paar wasbeurten) kleurspoeling/shampoo/... kan vinden?
Ik heb al in elke supermarkt gezocht, maar vind het echt nergens. Ik weet zeker dat er zoiets van L'oréal bestond, maar weet de naam niet...
:(:( Coot schreef:Mientjeuh schreef:Weet er iemand waar ik heel tijdelijke (als in: een paar wasbeurten) kleurspoeling/shampoo/... kan vinden?
Ik heb al in elke supermarkt gezocht, maar vind het echt nergens. Ik weet zeker dat er zoiets van L'oréal bestond, maar weet de naam niet...
Loreal Casting heet dat
Mijn moeder heeft beloofd dat ze een kleurtje betaalt als ik slaag voor m'n theoretisch rijbewijs
Ik wil graag iets rood/blondig, ben er alleen nog niet uit wat juist. Maar mijn schuine pony wordt wel weer een rechte, want ik ben hem alweer beu
Allemaal zwart... Maar wat bleek; de blauwe gloed kwam er na 1x uit, de rest was gewoon nog zwart...