Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicci88 schreef:Ik heb nu bij super de boer ontharingscreme gekocht van veet. moet je droog aanbrengen en dan onder de douche gaan staan 2 min. en dan eraf halen met een bijgevoegd sponsje. Ik denk probeer het voor de gein eens, maar het verbaasde mij hoe goed het werkt! heel makkelijk te gebruiken en je haalt bijna alles weg. er staat bij: niet rond genitalien mjaaa
BrittKitt schreef:Oeh tof Eva_ laat je ons wel weten of het ook echt werkt?
Snoekiej schreef:Moeilijk he, die bikinilijn.. Ik weet ook echt niet wat ik er mee aan moet. Paar keer geschoren, en van die vervelende pijnlijke bultjes :S Ook 2x met ontharingscreme (niet van Veet, maar goedkope) gedaan, 1x nat, en 1x droog (moest droog) en dat voelde ik helemaal branden en daar kreeg ik ook bultjes van! Nu wil ik wel ontharingscreme van Veet proberen, want scheren, harsen, epileren is zeker niets voor mij! Pijngrens is nogal laag
Zijn er nou nog meer mogelijkheden?
nicci88 schreef:Ik heb nu bij super de boer ontharingscreme gekocht van veet. moet je droog aanbrengen en dan onder de douche gaan staan 2 min. en dan eraf halen met een bijgevoegd sponsje. Ik denk probeer het voor de gein eens, maar het verbaasde mij hoe goed het werkt! heel makkelijk te gebruiken en je haalt bijna alles weg. er staat bij: niet rond genitalien mjaaa