Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
brigitta1987 schreef:Hoe oud waren jullie eigenlijk toen je verstandskiezen doorkwamen? Ik ben nu (nouja, volgende week) 21 jaar en mijn verstandskiezen zijn nog niet doorgekomen. Nou ben ik sowieso laat, mijn laatste "gewone" kiezen wisselde ik ook pas toen ik 16 was

brigitta1987 schreef:Hoe oud waren jullie eigenlijk toen je verstandskiezen doorkwamen? Ik ben nu (nouja, volgende week) 21 jaar en mijn verstandskiezen zijn nog niet doorgekomen. Nou ben ik sowieso laat, mijn laatste "gewone" kiezen wisselde ik ook pas toen ik 16 was
Op de rontgenfoto's zitten ze ook nog hoog, dus de kans bestaat dat ze helemaal niet doorkomen (hoera!).

)
3 van mn kiezen kan hij gewoon trekken denk ik, maar 1 ligt echt gigantisch scheef... ook de hele wortel ligt scheef (was te zien op de röntgenfoto) dus dat is wel even balen
(ik kreeg ze in een zakje mee 

Nu alleen de andere helft nog, kaakchirurg, ieeel..
) Loesje88 schreef:niks iiieeehlll (ik zet me net over mijn angst heen dat ik morgen ga bellen, dus je mag me nu niet meer bang maken)
Zucht ik wéét dat ik er vroeg of laat niet meer onderuit kom, maar het idee
Dat ziekenhuisidee bevalt me niet, als ie nou een gewone praktijk had
En ik weet niet hoe het daarna gaat, verder ben ik voor de ingreep zelf niet zo bang
Ik heb nu nauwelijks last van de kies die er vanmiddag uitgegaan is, en van de vorige ook vrijwel geen last gehad, maarja die konden ze trekken, die lagen niet plat 
Wij zijn nl onzinnig bang
Dus jij gaat morgen gewoon lekker stoer bellen toch?