Nog niet op gebeten? (dat is echt heel erg pijnlijk

misssrocky; dat is idd wel erg lang. Heb je er een nieuwe in zitten? ik had dat ook toen ik er een andere ingedaan had van chirurgisch staal, en bleek dus allergisch...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazzel-meid schreef:hoelang is je staafje, magic_lover?
Nog niet op gebeten? (dat is echt heel erg pijnlijk![]()
)
misssrocky; dat is idd wel erg lang. Heb je er een nieuwe in zitten? ik had dat ook toen ik er een andere ingedaan had van chirurgisch staal, en bleek dus allergisch...
Citaat:heb er ook nog een piercing bij gekregen... een iets kortere ofzo, hij zei die kon ik over ongeveer 3 week in doen.
nouja heb nu al niet zo superveel ruimte meer wat mijn staafje boven mijn tong uit komt,
dus hoop niet dat ie nóg dikker word
CheRel schreef:Heeft iemand een foto van de onderkant van je tongpiercing(of wil iemand die voor me maken)?
Ik zou graag willen zien hoe dat onderste balletje zit bij je tongriempje enz, want dat lijkt me echt zó vervelend zitten.
alvast bedankt
CheRel schreef:Heeft iemand een foto van de onderkant van je tongpiercing(of wil iemand die voor me maken)?
Ik zou graag willen zien hoe dat onderste balletje zit bij je tongriempje enz, want dat lijkt me echt zó vervelend zitten.
alvast bedankt