Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Inderdaad, overigens hoorde ik van mijn internist en reumataloog dat ze nu onderzoeken aan het doen zijn of het komt door een ''fout'' in de hersenen.
Ze denken nu dat de hersenen de zenuwen ''vertellen'' dat er een ontsteking zit waardoor er pijn geproduceerd wordt wat dus gelijk is aan ontstekingspijn, wat dus ook zou verklaringen waarom er geen echte ontstekingen te vinden zijn.
crazycactus schreef:Even een vraagje... zijn de mensen die een diagnose hebben van een arts ook getest op Lyme??? Een vriendin van mij wees mij er op omdat de symptonen heel erg overeen komen met Lyme.
sronnie schreef:Rosita, ik loop vanaf mijn 9e al in het ziekenhuis voor onderzoeken en ben er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat ze dat onderzocht hebben, maar bij jou hebben ze dat dus niet gedaan?
Anders ga ik het even navragen bij mijn arts.
sronnie schreef:@CC, je krijgt niet zomaar de diagnose fibromyalgie, de meeste zijn jarenlang bezig geweest met onderzoeken dus mag je er van uit gaan dat dit wel gebeurd is.
sronnie schreef:@woofie, jij bent dan misschien een uitzondering geweest, ik schrijf niet voor niet de meeste zijn jarenlang bezig met onderzoeken, lang niet iedereen.
Dan erbij, voor zo ver ik weet krijg je geen diagnose van een neuroloog en kan deze bij fibromyalgie alleen door een reumatoloog gegeven worden.
Het is heel rot voor je dat je lyme hebt maar dat betekend niet dat iedere fibro patient ook meteen lyme heeft.
Cyntje schreef:Nou uit mijn bloedonderzoek kwam dus al zoals verwacht niets uit,... geen suikerziekte, geen lyme mijn glucosegehalte en cholesterol waren prima ( want ik ben een dikker persoon ) op de botscan waren lichte ontstekingen te zien maar niet voldoende om te koppelen aan een aandoening
Wel zei hij dat mijn bindweefsel waarschijnlijk niet in orde was,... ( dus dan toch fibro? erg vermoeiend als je reumatoloog er niet in gelooft)
En de pijn in mijn arm gaat nooit meer weg,... er zit kalk in en dan wordt dus nooit meer beter, je hebt er geen medicijnen voor en opereren kan niet
Edit: ohja en nu ben ik naar huis gestuurd met 2 weken Naproxen om uit te proberen