[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

romatjuh

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:38

Ik werd ook wel ongerust ja.. Heb ze na de oparatie nog eens teruggekeken en vergeleken hihi.. Dan word je toch wel heeeeeeeel erg blij Haha! ..

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 21:43

Nou. Haha! Geen zwarte afgestorven tepels o.i.d. Knipoog

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:46

Of 3 maten cup verschil Clown .. En dan zeggen dat ze er heel blij mee zijn..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:08

en na hoeveel tijd zaten jullie weer op het paard?

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:38

Ik na 7 weken.. Omdat er nog een heel klein gaatje open was en niet het risico wilde lopen dat er iets mis zou gaan.. Wel heb ik na 5 weken mn paard zelf naar de wei gebracht en soms een drol uit de stal gehaald.. Je merkt zelf wel wanneer je teveel hebt gedaan..

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:12

Na een week of 5 zat ik weer op mijn paard, het liefst 3 keer daags om te kijken of ze echt niet meer zo dramatisch heen en weer gingen Clown

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 11:18

Na drie of vier weken ben ik weer rustig aan begonnen. Ik reed toen nog in de manegelessen mee dus dat was één keer in de week wat rustig rondhobbelen in een beschikbare bak. Wel het risico genomen gewoon op mijn vaste spring in het veld te gaan zitten omdat ik die nu eenmaal kende. Moet zeggen dat dat beter ging dan die ene keer dat ik op een beginnerspaard heb gereden omdat ze naar de hengstenboer was. (Ze hadden dus gelukkig wel door dat ik niet zomaar ieder paard kon hebben want anders hadden ze me nooit op die beginnersknol gezet).

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 10:39

vandaag over 2 weken ben ik al aan de beurt. heb alleen nog niets van de verzekering gehoord. hebben we 2 weken geleden ingeleverd. en het zou met spoed worden behandeld. dus hopen dat het nog op tijd komt. ben vandaag ook begonnen met die druppels. ik heb het gevoel dat ik nu dronken ben. het is echt vergif, puur alcohol lijkt het op. pff, echt niet lekker.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 10:46

Anders bel eens op naar je verzekeringen of ze al wat weten? Mijn PC zei mij dat hij binnen 48 uur bericht zou krijgen of het goedgekeurd was of niet. Toen ik dus na vier dagen nog niets gehoord had ben ik maar gaan bellen en bleek dat het al lang rond was. De administratieve afhandeling en het versturen van de bevestiging wil alleen soms wat langer op zich laten wachten.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 10:47

okay, dat is een goed idee ja. ik zal eens bellen. welke verzekering zat jij bij?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:04

Ik zat en zit nog steeds bij CZ.
Ik moet zeggen dat het me wel heel erg verbaasde dat het zo snel ging. Zeker omdat ik in België geholpen ben en ik via het borstenforum al vanalles had gelezen of formulier zus en formulier zo speciaal voor vergoedingen in het buitenland. In de praktijk bleek dat mijn (toch al redelijk op leeftijd zijnde) PC gewoon een mailtje stuurde naar CZ en binnen no time een reactie had. Wellicht dat het ook scheelde dat ze volgens mij in dat ziekenhuis alleen met CZ werkte.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:32

ik zit bij unive, dus ik weet niet hoe het daar is. hoe lang het normaal duurt. maar ik zal er volgende week eens achteraan bellen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 12:41

Ik zit bij Groene Land, had heel snel bericht thuis, volgens mij al na een week of 3. Ik heb behoorlijk lang naast het paard gestaan. Heb een wondinfectie gehad waardoor de genezing wat langer geduurd heeft, en ik vind het ook gewoon doodeng om weer op te stappen. Bloos

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:44

wat is handig om mee te nemen aan bh's? ik krijg een grote C / kleine D. en vanaf wanneer kan je ongeveer de bh aan?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 12:54

Beide cupmaten, dan kan je kijken welke het beste zit. Die bh gaat aan als het verband er af is.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:05

moeilijk is dat zeg... wat je allemaal mee moet nemen. maar kijk er wel helemaal naar uit. heb al wel een beetje spanning en stress. ben nu ook ineens ongesteld geworden. gewoon van spanning denk ik. maar dan heb ik er tijdens de operatie lekker geen last van.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:16

Meenemen: pyama met knoopsluiten, 2 bh's , 1 C en 1 D, tandenborstel en tandpasta, douchegel en shampoo, ondergoed, sokken en makkelijke kleding voor als je naar huis kan, walkman/mp3 speler, euh, wie vult aan?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:22

badjas? en wat voor een pyama is makkelijk? ik heb er 1 met lange mouwen. zo'n flanellen, of zou dat te warm zijn?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:27

Ik had het juist heel koud na de operatie, had ook zo'n flanellen ding aan. Clown Maar ik had ook een dunne bij me, voor de zekerheid. Idd ook een badjes en slippers meenemen. En neem een badjas van fleece, die zijn licht en warm. Ik had een badstoffen mee, die was zo zwaar dat het zeer deed om hem aan te doen. Nagelbijten / Gniffelen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:28

goed dat je het zegt! ik heb ook een badstof badjas.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:28

Ik heb een badstof- en een fleece badjas, maar die fleece variant was vies, dus die durfde ik niet mee te nemen. Bloos Slechte beslissing. Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:42

Mij werd aangeraden om een pyjama of nachthemd aan te trekken met knoopjes aan de voorkant. Dat is handig bij de controles. En sowieso voor jezelf, want iets over je hoofd aantrekken is geen pretje als je hechtingen er nog in zitten. Haha!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:46

Ik had het ook mega koud na de operatie! Maar ze zorgen wel in het ziekenhuis dat je genoeg dekens krijgt als je het koud hebt.

Zoals Karin al zegt werd mij ook aangeraden om een pyjama of nachthemd te dragen met knoopjes aan de voorkant. Bij 'hönkemuller kan je kopen, het is niet alleen makkelijk bij de controleres, maar het is ook makkelijker bij het aankleden.
Je mag namelijk het liefst zes weken lang je armen niet hoger als je hoofd optillen, nou en krijg dan maar een pyjama of trui aan Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:46

ja, die heb ik ook. leek mij ook wat fijner. zie er nu al naar uit. andere bh's kopen en bikini's. hoop dat ik na 6 weken wel weer kan rijden. ga namelijk van 2 tm 6 juli naar ermelo op instructieweken.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:47

tientjeh schreef:
wat is handig om mee te nemen aan bh's? ik krijg een grote C / kleine D. en vanaf wanneer kan je ongeveer de bh aan?

Het is handig om een D mee te nemen. Na de operatie zijn je borsten opgezwollen en zijn te groter dan dat ze uiteindelijk worden