Gelukkig vond mn vriend het niet erg dat er een andere man met zijn vingers in mij zat
hahaha.. nouja..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twellogirl83 schreef:Suzanne F. schreef:
Eeh ja ik denk dat na 6 jaar dit een andere oorzaak heeft...![]()
Wat dan wel?
Twellogirl83 schreef:Ik slik al zo'n 6 jaar microgynon 30, en nooit klachten over gehad. Maar nu heb ik het laatste jaar ongeveer zo goed als nooit meer zin in seks. Heb gelezen dat dit door de pil kan komen, maar dan had ik dat in het begin toch ook moeten hebben, of niet? Ik zou willen overstappen op de Yasmin, omdat je daar (naar het schijnt) niet zoveel van aankomt, had ik namelijk met de micro 30 wel!
poes schreef:Als je van de pil overstapt op nuvaring, hou je dus gewoon je stopweek, en begin je met de ring op het moment dat je een nieuwe strip zou begonnen zijn.
Lenn schreef:ik ben 20 en laat hem morgen plaatsen. Volgens mij staat er idd geen leeftijd voor.
Ashleytjee schreef:Ik ben nu ongeveer 2 jaar al aan de Yasmín. heb er nooit last van gehad! Heb deze voornamelijk omdat ik minder last wilde hebben van acne.. en niet wilde dat ik meteen paar kilo aan kwam. Oftwel een pil met weinig bij verschijnselen! Heb hem ook nog nooit vergeten! (knap he! haha) tot vrijdag......maar dat was de laatste, en ben toen meteen begonenn met stopweek. Waar ik nu dus ook één dag eerder mee stop. Dit klopt toch?
nirvanahorse schreef:Ik heb zaterdag, na de stopweek zoals gewoonlijk weer de eerste pil van de strip geslikt, nu heb ik zondag seks gehad. Vorige maand heb ik de pil vrij onbetrouwbaar geslikt. Heb ik nu meer kans op zwangerschap?