[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Verow

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:22

Margon schreef:
:= ik wil super graag een tongpiercing maar:

1) Ik durf niet
2) Het mag niet
3) Als ze verkeerd die naald erdoor zetten ben je verder van huis!

1> Gewoon doen Knipoog Het valt echt heel erg mee! *LOL*
2> Blijven zeiken Haha!
3> Dat zal niet zo snel gebeuren, gewoon bij een piercingzaak gaan waarvan je weet dat ze goed zijn Ja

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:49

ik mocht ook niet. idd lekker lang door zeuren.

uiteindelijk mocht ik nog niet maar heb gewoon gedaan.

als die der eenmaal inzit halen ze hem der toch niet zomaar weer uit Lachen

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:41

Hmm het gaat nog steeds niet goed met mijn piercing Verdrietig
Ik moest vandaag weer ff terugkomen om te laten controleren, nou het was dus nog steeds niet veel beter geworden en hij zei dat ie dit nog nooit meegemaakt had en dat ie ook niet weet wat het is....nou lekker geruststellend
Hij heeft het gaatje uitgespoeld en er een tavlon (?) staafje ingedaan, omdat hij dacht dat mijn huid niet tegen dat metaal kan, want mijn vel laat dus gewoon los >;) en de wond wordt steeds groter.
Nou ga ik vrijdag weer terug en als het dan nog niet beter is geworden moet ie er uit.

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:17

Sannuh schreef:
Hmm het gaat nog steeds niet goed met mijn piercing Verdrietig
Ik moest vandaag weer ff terugkomen om te laten controleren, nou het was dus nog steeds niet veel beter geworden en hij zei dat ie dit nog nooit meegemaakt had en dat ie ook niet weet wat het is....nou lekker geruststellend
Hij heeft het gaatje uitgespoeld en er een tavlon (?) staafje ingedaan, omdat hij dacht dat mijn huid niet tegen dat metaal kan, want mijn vel laat dus gewoon los >;) en de wond wordt steeds groter.
Nou ga ik vrijdag weer terug en als het dan nog niet beter is geworden moet ie er uit.

Ohww minders zeg Boos!
Heb ik idd wel iets over gelezen, zo'n teflon staafje.. flexibel geloof ik?
Gebruiken ze ook voor surface piercings meestal (nek bijv)..Omdat t ook minder snel uitgroeid e.d.

Pff, ik heb nog wel last van m'n tongpiercing. Voelt nog als erge spierpijn, vooral onder mn tong.. En met eten helemaal Tong uitsteken
Kauwen maakt niet uit, maar als ik 't wil inslikken doet t best pijn, omdat mn tong het wegduwt zeg maar. Pff, hoop dat het snel over is, en dat ik volgende week eindelijk m'n korte staafje heb *LOL*
En dat ik gewoon alles weer normaal kan eten Tong uitsteken Ik leef al 3 dagen op haast alleen water (soms wel cola e.d wat lekker koud is) en thee, en zacht voedsel Tong uitsteken
Zielige ik Ach gut

Haha!

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:34

oliebol man verow van die piercing dat t nog steeds pijn doet... ik vind een tongpiercing ook vet stoer! alleen durf ik t niet ent mag niet en ik wil het zelf ook niet maar bij een ander vind ik het wel vet!!! veel plezier ermee he!

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:55

More schreef:
oliebol man verow van die piercing dat t nog steeds pijn doet... ik vind een tongpiercing ook vet stoer! alleen durf ik t niet ent mag niet en ik wil het zelf ook niet maar bij een ander vind ik het wel vet!!! veel plezier ermee he!

haha moet lukken als ie eenmaal helemaal genezen is Knipoog Clown Haha!
Dankje Lachen

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 22:57

Haha, ik zeg al zolang van, dan en dan laat ik mn tongpiercing zetten en dan doe ik het uiteindelijk toch niet..
Nu zeg ik weer aanstaande zaterdag of 18 Feb..Maar ik durf niet eens, maar ik wil zo graag Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 23:00

Kun je de eerste dag al gewoon on opgemerkt iets eten met een tongpiercing!
Ik wil em namelijk gewoon stiekum laten zetten maar als ik dan niets eet dan hebben ze al meteen een vermoeden!

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 23:09

Margon schreef:
Ik wil em namelijk gewoon stiekum laten zetten maar als ik dan niets eet dan hebben ze al meteen een vermoeden!

Tsjaa, dat verschilt per persoon, maar de meeste iig niet
Ik ook niet.. En de dagen erna zijn helemaal een ramp moet ik je zeggen Knipoog Heb nu al 3 dagen een dikke tong, achja ik zie wel hoe lang t nog duurt. Sommige mensen hebben er een week last van. Pff erg irritant met eten Tong uitsteken Maarja, heb 't er wel voor over Ja
Dan denk ik van 'ach, alstie helemaal normaal is met een korter staafje, heb ik tenminste een tongpiercing die ik al zo lang wil Tong uitsteken '

*LOL*

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 23:23

Margon schreef:

Dat ligt eraan hoe je eet zonder tongpiercing Haha! Ik kreeg nog geen stukje brood normaal weggewerkt iig
Maar dat was met een weekje helemaal over en at ik alles weer. Heb de eerste week vooral pannenkoeken gegeten Haha!

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 23:41

Maaike schreef:
Dat ligt eraan hoe je eet zonder tongpiercing Haha! Ik kreeg nog geen stukje brood normaal weggewerkt iig
Maar dat was met een weekje helemaal over en at ik alles weer. Heb de eerste week vooral pannenkoeken gegeten Haha!

Kijk dat vind ik nou weer een ge-wel-dig idee Haha!
Pannekoeken Tong uitsteken Vingers aflikken
Lijkt me idd makkelijk eten Ja
Wat ik ook nu veel eet (in de pauze's van school, naar de Chinees Vork )
Bara's! Zijn lekker zacht enzo, echt makkelijk te eten (en nog lekker ook) Tong uitsteken
Ik heb vandaag Kentucky gegeten, dacht eerst van oooh heb ik weer kan ik 't niet eten, maar het is best gelukt, met wat moeite Knipoog
Over die twister (soort pannenkoek met kip&sla&saus enzo) heb ik erg lang gedaan Ach gut Maaaar heb toch weer lekker gegeten Haha!
Zo, als ik weer normaal kan eten. Dan ga ik vreten joh Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:25

Na een week kan je alleen geen pannenkoek meer zien Haha! Das het nadeel eraan. Maar het eet erg makkelijk en het is zacht he. Ik weet nog wel dat ik heel erg blij was toen ik een korter staafje kreeg na een week Haha!

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:20

Maaike schreef:
Na een week kan je alleen geen pannenkoek meer zien Haha! Das het nadeel eraan. Maar het eet erg makkelijk en het is zacht he. Ik weet nog wel dat ik heel erg blij was toen ik een korter staafje kreeg na een week Haha!

Ik kan dus ook niet wachten Vork

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 19:22

Het valt me op dat de tong piercing wel heel populair is, zelf wil ik er ook wel 1, maar doe het toch maar niet, mischien krijg ik het nog een keer in me hoofd dat ik er perse 1 wil en dan komt ie ook, maar nu nog niet

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:19

Iemand van stal heeft een tongpiercing genomen, heel dr tong was eerst blauw van de listerine en andere spul en later bleek dat ze sommige dingen niet meer kon onderscheiden van smaak...

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:19

Brechtje schreef:
Iemand van stal heeft een tongpiercing genomen, heel dr tong was eerst blauw van de listerine en andere spul en later bleek dat ze sommige dingen niet meer kon onderscheiden van smaak...

Dat is dus een reden waarom ik het niet durf Bloos

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:24

Brechtje schreef:

Hmm, volgens mij is dat echt gel*l hoor Tong uitsteken
Smaakpapillen zitten over je hele tong, dus dat je een bepaalde smaak of iets niet meer kan proeven is een fabeltje Clown

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 19:39

Maaike schreef:
Heb de eerste week vooral pannenkoeken gegeten Haha!

hihi op mijn advies Haha! Ik heb ook de 1e week alleen pannekoeken gegeten en dat was errug goed weg te krijgen.

Zit er nu over na te denken een labret te laten zetten. Maar vraag me af of dat niet je tanden ontzettend beschadigt... En hoe zit het met de pijn? Bloos

Twijfel nog... eerst labret of eerst mijn tattoo Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:14

Anna-Jelly schreef:
Maaike schreef:
Heb de eerste week vooral pannenkoeken gegeten Haha!

hihi op mijn advies Haha! Ik heb ook de 1e week alleen pannekoeken gegeten en dat was errug goed weg te krijgen.

Zit er nu over na te denken een labret te laten zetten. Maar vraag me af of dat niet je tanden ontzettend beschadigt... En hoe zit het met de pijn? Bloos

Twijfel nog... eerst labret of eerst mijn tattoo Haha!

hihi idd Haha!

Labret is wel leuk, alleen jammer dat het in je gezicht zit. Dat is voor mij een van de redenen om geen labret/wenkbrauw/neus piercing te nemen. Vind ze ook lang niet allemaal mooi hoor Knipoog
Maar piercings zetten is idd verslavend... Ik heb bedacht dat ik eerst nog gaatjes in mn oren erbij neem Clown Is net even wat goedkoper *arme student*

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 14:29

Ik ben gister bij de tattoo shop geweest, even wat informatie vragen over tongpiercing. Hoe duur het was, of het op afspraak moest, of het wel bij mijn tong kon, En ja dat kan Haha! . Nu moet ik het alleen nog doen Clown

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:46

Kmoet eerst afvallen en dan krijg ik een navelpiercing, of een tattoo.. Maar k vind mezelf nog zo jong voor een tatoo Haha!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:48

Ik wil een navelpiercing, lijkt me echt gaaf!

maarja, ik mag niet en ik durf niet Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 23:35

Navelpiercing doet echt geen zeer hoor!
Ze zetten die naald op je navel en dan moet je even diep in ademen en die naald gaat erdoor, je voelt het wel even maar echt pijn doet het niet!

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:32

Margon schreef:
Navelpiercing doet echt geen zeer hoor!
Ze zetten die naald op je navel en dan moet je even diep in ademen en die naald gaat erdoor, je voelt het wel even maar echt pijn doet het niet!

Idd Ja

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 01:34

Monster schreef:
@plagon.. veht Haha!
Enn hoe is die nu Tong uitsteken

sorry een beetje laat gereageerd!
Maar nu zo'n anderhalve week later heb ik er totaal geen last meer van! De blauwe plek rond me tepel was wat donkerder geworden, en uiteindelijk heeft de huid los gelaten. (het kwam dus waarschijnlijk door die koude spray, een soort van omgekeerde brandwond dus)

Maargoed die huid is er nu ook vanaf, dus nu heb ik gewoon weer een zalmroze tepeltje Haha!

Ik ben er echt nog steeds super blij mee! en het is zóóóó mooi! Haha!