Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wesco schreef:Ik lees het topic mee omdat ik overgewicht en diabetes heb. De arts in het ziekenhuis en de huisarts hebben al meerdere keren ozempic voor willen schrijven maar wil er niet mee beginnen.
Op internet kwam ik iets anders tegen. Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn huisarts kent het niet maar zegt dat er veel ontwikkelingen zijn met dat soort dingen
https://ddhope.com/products/nami?fbclid ... 8351780154
Dees schreef:Wat vindt je arts daarvan, Wesco?
Ik vraag me trouwens wel af waarom je deze vorm wel wilt gebruiken en de door de arts voorgeschreven Ozempic niet.
Er is een boel onzin te koop in deze wereld. Mijn indruk is: hoe meer uitroeptekens een verkoper gebruikt, hoe minder goed het product werkt.
Wesco schreef:Ik lees het topic mee omdat ik overgewicht en diabetes heb. De arts in het ziekenhuis en de huisarts hebben al meerdere keren ozempic voor willen schrijven maar wil er niet mee beginnen.
Op internet kwam ik iets anders tegen. Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn huisarts kent het niet maar zegt dat er veel ontwikkelingen zijn met dat soort dingen
https://ddhope.com/products/nami?fbclid ... 8351780154
fjordjes schreef:Zo de eerste spuit gezet. Was wel ff spannend maar je voelt het idd nauwelijks/niet.
Heb ook nog foto's gemaakt van mezelf met de gedachte dat dit de hopelijk de laatste keer is dat ik er zo uit zie.
Kun je een naaldencontainer zomaar bij de apotheek krijgen/kopen? Wat doen jullie met je naaldjes?
fjordjes schreef:Kun je een naaldencontainer zomaar bij de apotheek krijgen/kopen? Wat doen jullie met je naaldjes?
fjordjes schreef:Het is zo raar, normaal heb ik in de vroege ochtend altijd gierende honger en rammelt letterlijk m'n maag. Nu zit ik aan m'n ontbijt en denk echt van, nou trek heb ik amper. Heel gek.
Wat wel k*t is, ik moest mij weer wegen van de app maar dan zou ik 4,7 kg zijn aangekomen... Ben twee weken geleden bij de huisarts geweest en me daar gewogen met kleding en schoenen aan en vanmorgen thuis gewogen zonder Pyjama en naar de wc geweest maar ben gewoon bijna 5 kg zwaarder. Dus welke klopt er nu niet? Daar baal ik wel van