GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:53

https://www.trustpilot.com/review/ddhope.com
Ik vind het een beetje een rare site, ook als je kijkt naar de 'over ons' pagina.
De reviews geven aan dat het een dropshipper met producten uit China is.

Persoonlijk zou ik nooit zomaar iets gebruiken wat niet door een arts wordt voorgeschreven of waarvan ik niet weet of het gecontroleerd is.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:56

Wesco schreef:
Ik lees het topic mee omdat ik overgewicht en diabetes heb. De arts in het ziekenhuis en de huisarts hebben al meerdere keren ozempic voor willen schrijven maar wil er niet mee beginnen.
Op internet kwam ik iets anders tegen. Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn huisarts kent het niet maar zegt dat er veel ontwikkelingen zijn met dat soort dingen

https://ddhope.com/products/nami?fbclid ... 8351780154

Niet doen, dropshippers.
Klik eens op catogus op hun website.
Dit is hele enge troep die je besteld. Ik zal er even iets verder voor je induiken nog.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:00

Ik ben vooral benieuwd waar de Universiteit Medisch Centum in Nederland staat, waar dokter DeFonzo werkt.
Bovendien verbaas ik mij dat dit Nederlandse! bedrijf zoveel miljoenen tevreden klanten heeft over de hele wereld... en ik nog nooit gehoord heb van deze toko :D Ik luister toch echt bijna dagelijks naar BNR Zakendoen en zon toppertje zou daar toch wel een keertje voorbij zijn gekomen, zou je toch zeggen :D

Oftewel: onzinlink. Bedrijf bestaat niet, product is een verzinsel en site is gemaakt om mensen te misleiden hun held uit te geven.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:01

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:05

De registraties zijn onzin, nergens goedgekeurd en geregistreerd dus ( heeft iemand anders al uitgezocht) .
ingredienten zijn niet bekend - het is dus niet zeker dat er uberhaupt een stof inzit , laat staan een werkzame.
Bijwerkingen niet bekend en niet onderzocht ! gevaarlijk dus.

Hoewel ik niet perse voor het zelfstandig ( zonder begeleiding ) gebruik van ozempic ben, is dat echt heel heel veel veiliger dan deze onzin.

prompter

Re: GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:07

Als iemand reclame moet maken op facebook, dan voorspelt dat niet veel goeds voor de werking. Kijk maar hier in dit topic, de middelen die werken, verkopen zichzelf, die hebben die shady advertenties niet nodig.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:08

Dees schreef:
Wat vindt je arts daarvan, Wesco?
Ik vraag me trouwens wel af waarom je deze vorm wel wilt gebruiken en de door de arts voorgeschreven Ozempic niet.

Er is een boel onzin te koop in deze wereld. Mijn indruk is: hoe meer uitroeptekens een verkoper gebruikt, hoe minder goed het product werkt.

Ik wil helemaal niets gebruiken maar ik kwam die site tegen en werd nieuwsgierig

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:15

Gebruik je op dit moment geen enkele medicatie voor je diabetes?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:12

Zo de eerste spuit gezet. Was wel ff spannend maar je voelt het idd nauwelijks/niet.
Heb ook nog foto's gemaakt van mezelf met de gedachte dat dit de hopelijk de laatste keer is dat ik er zo uit zie.

Kun je een naaldencontainer zomaar bij de apotheek krijgen/kopen? Wat doen jullie met je naaldjes?

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 14:15

Wesco schreef:
Ik lees het topic mee omdat ik overgewicht en diabetes heb. De arts in het ziekenhuis en de huisarts hebben al meerdere keren ozempic voor willen schrijven maar wil er niet mee beginnen.
Op internet kwam ik iets anders tegen. Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn huisarts kent het niet maar zegt dat er veel ontwikkelingen zijn met dat soort dingen

https://ddhope.com/products/nami?fbclid ... 8351780154

https://nl.trustpilot.com/review/ddhope.com

Werkt dus alleen als je er in geloofd.. :')

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:26

fjordjes schreef:
Zo de eerste spuit gezet. Was wel ff spannend maar je voelt het idd nauwelijks/niet.
Heb ook nog foto's gemaakt van mezelf met de gedachte dat dit de hopelijk de laatste keer is dat ik er zo uit zie.

Kun je een naaldencontainer zomaar bij de apotheek krijgen/kopen? Wat doen jullie met je naaldjes?

Als het goed is, kun je die container ook van de leverancier van de ozempic (of mounjaro :) ) krijgen.
Ik kreeg 'm ook gewoon bij de CGRP remmers (migraine) maar anders kun je er ook 1 bij de apotheek vragen.

Ik heb besloten dat ik ook ga beginnen na mijn verhuizing 17 april. Met Ozempic. Liefst zou ik Mounjaro nemen maar dat is gewoon een stuk duurder. Ben benieuwd!

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 23:08

Vandaag voor het eerst weer honger gehad. Zondagochtend pas de 2e prik zetten. Overdag iets meer eten, zodat ik niet in de verleiding kom om te gaan snaaien.
Verder eigenlijk geen bijwerkingen, heel soms iets hoofdpijn, maar dat is met een paracetamol gauw opgelost.
Bijna 2 kg kwijt

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 23:28

fjordjes schreef:

Bij onze gemeente kun je zelfs gewoon bij de milieustraat een naaldencontainer krijgen. En ze inleveren.
Sinds AIDS kun je echt overal gratis naaldencontainers krijgen, zonder uitleg te moeten geven of moeite te hoeven doen :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 07:37

Het is zo raar, normaal heb ik in de vroege ochtend altijd gierende honger en rammelt letterlijk m'n maag. Nu zit ik aan m'n ontbijt en denk echt van, nou trek heb ik amper. Heel gek.

Wat wel k*t is, ik moest mij weer wegen van de app maar dan zou ik 4,7 kg zijn aangekomen... Ben twee weken geleden bij de huisarts geweest en me daar gewogen met kleding en schoenen aan en vanmorgen thuis gewogen zonder Pyjama en naar de wc geweest maar ben gewoon bijna 5 kg zwaarder. Dus welke klopt er nu niet? Daar baal ik wel van

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 07:43

Ik houd mijn weegschaal thuis aan.
Wanneer heb je daar voor het laatst opgestaan?
Anders gewoon je gewicht van vandaag noteren en volgende keer op dezelfde manier wegen (tijdstip, kleding enz). Dan zie je het vanzelf. Je begint immers ook nu, dus vandaag gewoon als startwaarde noteren.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 07:49

Bij de huisarts was twee weken geleden.

Ja dan ga ik maar vandaag uit

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 09:08

Vandaag bij mijn 2e spuit ook weer het 5e naaldje geprobeerd maar helaas was het maar een halve dosis.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 09:23

Met een gewone naald? Of speciale?
Heb je dan nog een keer een halve dosis uit je nieuwe spuit gezet? Scheelt in elk geval steeds een halve dosis, maar hele is natuurlijk fijner.

Annelies_VG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 09:26

fjordjes schreef:
Het is zo raar, normaal heb ik in de vroege ochtend altijd gierende honger en rammelt letterlijk m'n maag. Nu zit ik aan m'n ontbijt en denk echt van, nou trek heb ik amper. Heel gek.

Wat wel k*t is, ik moest mij weer wegen van de app maar dan zou ik 4,7 kg zijn aangekomen... Ben twee weken geleden bij de huisarts geweest en me daar gewogen met kleding en schoenen aan en vanmorgen thuis gewogen zonder Pyjama en naar de wc geweest maar ben gewoon bijna 5 kg zwaarder. Dus welke klopt er nu niet? Daar baal ik wel van

Mijn weegschaal thuis geeft ook meer aan. Maar uiteindelijk maakt het niet uit zolang ze maar consistent wegen. Ga er eens drie keer achter elkaar op staan, als hij hetzelfde aangeeft dan zal hij werken, al klopt het precieze gewicht misschien niet. Gaat er om dat je de lijn naar beneden betrouwbaar kunt meten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 11:56

Ik heb mijzelf even gewogen, 79,2 kilo! Dus ik ben een kilo afgevallen en eindelijk onder de 80 kilo *\o/* heb recept voor 0,5mg gekregen, daar begin ik dan over een week mee.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 12:10

Netjes Rennie! Zo fijn dat je onder die grens van 80 zit.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 12:16

Ja dat is wel echt top. Half jaar geleden woog ik ook 79 kilo maar daarna ziek geworden en weer aangekomen, de kunst gaat wel straks zijn dat ik ook niet meer ga snaaien. Ik eet nog wel afentoe wat ongezonds maar dat moet kunnen, dat is realistisch.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 12:58

Goede resultaten hier! Mooi. Ik weeg me alleen thuis en dan zet ik de weegschaal altijd op dezelfde plek neer. Ik weeg 1x per week zonder kleding.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 14:19

ik weeg nu nog elke dag, ben elke keer zo benieuwd of er wat af is gegaan. Ik weeg ook alleen thuis en dan ook zonder kleren (en zonder horloge en haar elastiekje :D , kan net weer iets helpen, hahaha)

Ik heb tot nu toe nog niet gesnaaid, maar merk wel dat de spuit vanaf vandaag niet echt meer wat doet. Dus ik moet echt een beetje op m'n handen gaan zitten. Vanavond wel uit eten, ik neem wel een toetje, maar daarna gewoon weer niks.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 14:24

Ik weeg ook elke dag. Iedere ochtend op gelijk als ik op sta.