Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cantodea11 schreef:Ik voel echt wel met je mee maar dit verhaal heeft natuurlijk wel twee kanten en je had inderdaad even kunnen bellen dat je niet op tijd kon komen zo kan het ook niet doorgaan maar als je dat zelf niet kunt uitleggen aan een arts welke arts dan ook zal er geen verbetering komen dus ik zal zeggen kom op meid doe er wat aan.
Marije_jiplover schreef:Cantodea11 schreef:Ik voel echt wel met je mee maar dit verhaal heeft natuurlijk wel twee kanten en je had inderdaad even kunnen bellen dat je niet op tijd kon komen zo kan het ook niet doorgaan maar als je dat zelf niet kunt uitleggen aan een arts welke arts dan ook zal er geen verbetering komen dus ik zal zeggen kom op meid doe er wat aan.
Bij mijn huisarts kan ik na 12.00 uur niet meer bellen, dan kom je op het antwoordapparaat en kun je alleen nog herhaalrecepten inspreken zo ongeveer.
Dus als ik om 14.40 een afspraak heb en ik aan zie komen tegen 14.30 dat ik die niet ga halen, heeft bellen geen zin, want dan kom ik nergens meer doorheen.
Ineke2 schreef:Charaz schreef:Als de gewone lijn niet bereikbaar is zou ik die dan toch kiezen, maar ik snap ook dat anderen dit niet zouden doen.
Absoluut niet doen! Want zo hou je de lijn bezet voor iemand die wel echt spoedeisende hulp nodig heeft.
Kies dan in zo’n geval eerder de keuze collega ofzo
Charaz schreef:Als de gewone lijn niet bereikbaar is zou ik die dan toch kiezen, maar ik snap ook dat anderen dit niet zouden doen.
Ineke2 schreef:Charaz schreef:Als de gewone lijn niet bereikbaar is zou ik die dan toch kiezen, maar ik snap ook dat anderen dit niet zouden doen.
Absoluut niet doen! Want zo hou je de lijn bezet voor iemand die wel echt spoedeisende hulp nodig heeft.
Kies dan in zo’n geval eerder de keuze collega ofzo
Love_myhorse schreef:Charaz schreef:Als de gewone lijn niet bereikbaar is zou ik die dan toch kiezen, maar ik snap ook dat anderen dit niet zouden doen.
Nee daarvoor is de spoedlijn echt niet voor bedoeld. Wat je dan eventueel kan doen is een andere waarnemende praktijk bellen ( als er meerdere huisartsen onder een dak werken)