Lukt dat niet dan schakel ik mezelf eigenlijk uit, dan komt er niks meer binnen van wat er om me heen gebeurd. Dan maak ik een muur kennelijk om me heen om gewoon even uit te gaan. Ik functioneer dan nog wel maar ook weer niet.
Wel merk ik dat oordoppen in wat lawaaierige omgeving iets helpt. Bijvoorbeeld een pretpark, leuk om mee te gaan al kom ik niet verder dan het reuzenrad en misschien de draaimolen. Maar zonder oordoppen eindig ik gegarandeerd bij de ehbo helemaal leeg vanuit het niks. Gelukkig zijn ze daar ook voor. En ik ben zeker niet de enige die zich daar terugtrekt voor even niks.
Met oordoppen werkt het gek genoeg wel aardig, mits ik op tijd naar de camper kan gaan na een uur of twee om te gaan slapen. Anders gaat het zeker mis.Een keer erg genant
je allereerste etentje met iemand die je net hebt leren kennen. Wel een vriendschappelijk etentje maar klik halverwege het hoofdgerecht ging het mis.
maar ik leek stomdronken, brabbelen met dubbele tong, lopen werd zwalken en ik moest echt begeleid worden naar de auto. Hoe leg je dat uit. Nou ja niet dus. Eenmaal soort van ok maar gezegd wat er gebeurde en dat ik daar ook weinig aan kan doen. Gelukkig werd daar relaxed op gereageerd en inmiddels zijn we al weer jaren een koppel. En ziet hij inmiddels ook aankomen voor het mis gaat en grijpt in. Pijnlijk wel hij is er vrienden door kwijtgeraakt.
Die er dus niks van begrepen en me een aansteller vinden. En ja daar is dan het onbegrip.
Hoofdpijn sucks, gelukkig weinig last meer van, lang leve de overgang.
Het is maar omdat ik dat wel vaker lees/hoor "we vinden het niet dus noem het maar fibro" dat het ook een heel negatieve bijklank heeft. Of misschien is dat enkel in mijn omgeving zo natuurlijk, dat kan ook.
en er compleet afliggen steeds.