Zijn er dingen die je helpen ontspannen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Vanacht zag ik ineens het licht.. werd wakker met hartkloppingen, zweten, angstig gevoel...
En ineens bedacht ik me dat ik vandaag een belafspraak heb met mn internist..
Dus ging mn schildklier waarden bekijken van het bloedprikken afgelopen week.
Veeeeel te hoog lijkt me...
Dat zou de klachten en alles kunnen verklaren..
Straks belafspraak..dus ben benieuwd.
Heb een halve boterham op..
JitskeJeldau schreef:Hoi meiden, ik merk dat ik het lastig vindt om bij te blijven in het topic.
Hier wisselen de goede dagen af met de slechte en dan vooral hormonaal/vermoeidheid. Met een kleine vind ik het allemaal een stuk zwaarder en heb me deze week al ziekgemeld op werk om weer even op te laden. Dinsdag de hele dag moeten huilen, was helemaal op. Onze oudste was ook lekker overprikkeld van het weekend nog, dus op een gegeven moment zaten we samen in de keuken te huilen![]()
Ik hoop dat mn hormonen wat meer stabiliseren, dit is echt geen doen.
Sorry voor de egopost.
Jolliegirl schreef:Schiet al op Hagelslag!!
Geen idee of het me medisch kan maken, wat betekend dat?
Wacht het gesprek vanmiddag wel af. Maar kan me haast niet voorstellen dat het wat anders is.
En ach..alles komt nu in ene...zal maar zo denken : we komen er sterker uit uiteindelijk.
Renee schreef:Jolliegirl schreef:Schiet al op Hagelslag!!
Geen idee of het me medisch kan maken, wat betekend dat?
Wacht het gesprek vanmiddag wel af. Maar kan me haast niet voorstellen dat het wat anders is.
En ach..alles komt nu in ene...zal maar zo denken : we komen er sterker uit uiteindelijk.
Als ik het goed begrepen wordt je medisch als je poliklinisch moet bevallen. Dit kan zijn als ingeleid moet/wilt worden, bij pijnstillingswensen maar volgens mij ook wanneer het noodzakelijk is voor kind of moeder. Dus ik vroeg me vooral af of schildklier problemen daar ook onder vallen of dat dit volledig los van de zwangerschap of de bevalling staat![]()
mylittlejoy schreef:Klopt, als je zonder medische redenen in het ziekenhuis wilt bevallen en alleen een basisverzekering hebt, betaal je een eigen bijdrage. Die was in december 2022 iets van 400 euro (ik heb deze toen moeten betalen)