Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 07:09

Volgens mij woon jij vlakbij mij Germie en als je namen wilt van trainers die met je mee kunnen denken kan ik je er zo wel 10 sturen ;-)

Ik zou dus die marathon lopen maar uiteindelijk niet gelopen. Scheurtje in de peesplaat die niet netjes heelt en dus zit er een dikke bult op. Vandaar die ondraaglijke pijn, die bult duwde op een zenuw. Uiteindelijk afgelopen donderdag van de orthopeed wel groen licht gekregen om weer te sporten! Wat is dat fijn zeg!

Nu veel oefeningen en zooltjes om de druk van de peesplaat af te halen :)

En heel rustig opbouwen, steeds kleine stukjes lopen en afwisselen met fietsen of krachttraining.

Intussen was ik hier lekker aan het meelezen met jullie :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 08:05

Heb jij de peesplaat gescheurd wat feitelijk voor 'de hielspoor' zorgt? Dat lijkt me pijnlijk. Ik weet dat 'DE hielspoor' een verkalking is, en een peesplaatprobleem wat anders, maar men heeft het dan eigenlijk altijd over een hielspoor omdat de pijn hetzelfde is, maar de meeste mensen een peesplaatprobleem hebben.

Hier voel ik hem ook weer na die afstand gisteren. Dat zakt dan meestal in een paar dagen wel weer af. Eerder niet, dan nam de pijn alleen maar toe. Helaas zal het wel nooit helemaal weg gaan. Het blijft toch een gevoelige plek. Dus sterkte er mee.

Ik heb nog nooit gegeten tijdens hardlopen. Ik vind drinken terwijl ik niet wandel al vervelend, en merk ook dat ik bijvoorbeeld misselijk word van isostar als ik de hoeveelheid per halve liter er in gooi die geadviseerd wordt, dat is me veel te zuur. Dus ik gebruik de helft van de dosis en dan gaat het wel goed, en dan krijg ik het uiteindelijk ook weg tijdens het lopen. Gelletjes ook nog niet geprobeerd, dat klinkt nog wel als een middenweg. Net als knijpfruit. Na het lopen heb ik wel bananen thuis en gisteren heb ik een beker met whey eiwit genomen na het lopen. Het nadeel van whey eiwit is dat het echt smerig is, ik ben nog geen merk tegen gekomen wat acceptabel is. Dus bij mij raakt altijd alles ook over datum (maar dat maakt natuurlijk niet uit, is gewoon droog poeder). Misschien dat het nu eens op komt. Maar kwark zou weer net zo goed zijn. Magere kwark heb ik vaak wel in huis.

Ik heb geen idee waar je woont Lies-sparkle, maar ik vind geen namen als ik zoek op iets als 'personal trainer hardlopen', dan kom ik alleen op fitnesscentra mensen uit. En op prijzen die ik echt nooit ga betalen. Het moet wel leuk blijven. Dus je mag wel een lijstje sturen, dan kan ik eens kijken of het wat kan zijn.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-24 08:39

Je kunt prima kwark eten, dat eiwitpoeder is echt geen vereiste.
Ik gebruik dat zelf nooit, ik vind het goor.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 08:45

Germie, er is ook zgn. clear whey. Dat is een soort van limonade en dat vind ik beter in te nemen dan die eiwitshakes. Die krijg ik ook niet weg. :=

Ik heb voor mijn hele marathon een gepersonaliseerd schema gevolgd. Eerst vond ik het vrij prijzig maar uiteindelijk vond ik het dubbel en dwars waard. Want ik heb niet alleen met een ontzettend leuke groep mensen het traject gevolgd maar ik weet nu ook hoe ik mijn vaste loopdagen in zo’n schema kan interpreteren. Dat neem ik weer mee naar een eventuele volgende marathon.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 08:55

Ik kom heel ff onder mn steen vandaan :wave:
Maar, germie, mbt hardlooptrainers: het is momenteel sowieso hip om jezelf te laten scholen als hardloopcoach. Zijn echt veel mensen die ook online schema's/ begeleiding op afstand bieden.
Heb zelf een poosje onder Marck de Haan getraind. Maar weet bvb ook Lizzy Bastiaansen die schema's doet maken.
En mogelijk nog honderden anderen. Je kunt vaak wel persoonlijk afspreken, maar contact via appen/bellen kan ook prima. Je krijgt dat wel een op maat gemaakt schema. :)

Qua eiwitten eten: ik gebruik geen eiwitpoeder meer. Vond alleen die van Orangefit lekker, maar die zijn ook weer vrij prijzig. En ik ben een krent in zulke dingen :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 09:17

Sherivey schreef:
Maar, germie, mbt hardlooptrainers: het is momenteel sowieso hip om jezelf te laten scholen als hardloopcoach. Zijn echt veel mensen die ook online schema's/ begeleiding op afstand bieden.
Heb zelf een poosje onder Marck de Haan getraind. Maar weet bvb ook Lizzy Bastiaansen die schema's doet maken.
En mogelijk nog honderden anderen. Je kunt vaak wel persoonlijk afspreken, maar contact via appen/bellen kan ook prima. Je krijgt dat wel een op maat gemaakt schema. :)

Qua eiwitten eten: ik gebruik geen eiwitpoeder meer. Vond alleen die van Orangefit lekker, maar die zijn ook weer vrij prijzig. En ik ben een krent in zulke dingen :+

Dat is dus het probleem. Ook ik ben hardloopcoach. Ik kan ook schema's maken. En dan werkt het of het werkt niet. Iedereen kan het op papier, maar je moet het kaf van het koren scheiden. Kijk, als ik over 10 jaar schema's ga verkopen heb ik misschien wel de ervaring, maar niet na een jaartje hardlopen. Kortom, je wilt niet een kat in de zak kopen. Ik heb ook geen idee wat zoiets kost. Maar je wilt wel waar voor elke euro die je uitgeeft. Hardloopcoach is een beetje hetzelfde als opruimcoach, of elk willekeurige coach-cursus dan ook. Ze worden op elke straathoek aangeboden, maar je krijgt als klant niet altijd waar voor je geld. Dus ik vind dat ook wel belangrijk.
Ik heb hier op zich al een aantal schema's liggen voor de halve marathon waarbij ik toch steeds weer op die van Jeff Galloway uitkom omdat die ook meteen op mijn Garmin zit en dat vind ik een enorme plus.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:41

Germie, blijkbaar heeft jou lichaam geen baat bij een algemeen geldend schema of wat garmin op jou baseert, want je lichaam geeft duidelijke signalen. Dus een daadwerkelijk persoonlijk plan, die jouw context meeneemt, lijkt mij de beste mogelijkheid om de doelen te behalen die je zo graag wil halen. En eigenlijk vraag ik me af waarom ik het advies van anderen aan het herhalen bent, want je weet het zelf allemaal zo goed. Blijkbaar ben je zelf net zo goed een hardloopcoach, zijn alle hardloopcoachen niet goed of te duur. :+
Of simpeler, blijf gewoon de afstand lopen die wel lukt in 1 keer en bouw dat telkens iets uit, dan die afstand blijven lopen tot het lukt. Nu ga je opeens een soort van 24 km rennen waarmee je jezelf niet eens alleen rennend belast, maar ook nog wandelend. Hoe is dat op dit punt een toevoeging?

Bij mij gaat er ook vanaf 15 kilometer eten mee. Gister op 23 km had ik 500 ml met tailwind, 500 ml water en nog 250 ml water met alleen elektrolyten. Qua eten had ik een fruit reepje van de decathlon (op 8 km gegeten), een nakd reepje op 12 km, een soort energie fruit kussentje met cafeïne van de decathlon als laatst op 17 km (die geven een hele chille energieboost vind ik zelf).
Na het rennen in de trein naar huis nog een nakd reep gegeten, de proteïne variant, die vult goed. Thuis uitgebreid geluncht met volkoren zadenbrood met hummus, ei en groentes.

Netjes gelopen Puera, fijn in zone 3 met een mooi tempo!

Succes met rustig aan doen Ninus!

Heerlijk Namiro! Lekker veel hoogtemeters voor zo’n stuk.

Lekker Sall, en ziet er heerlijk uit waar je je workshop gaf.

Goof, wat fijn om te lezen! Voor je het weet ren je de halve marathon met gemak :D

Supervixen, geweldige blije foto’s!

Afgelopen week relatief rustig aan gedaan om te herstellen van de Ardennen. Al ben ik eindelijk weer in mijn oude ritme van minstens 4x sporten (meestal 6) sinds de kinkhoest. 6 km gelopen op dinsdag, in de avond naar krav maga gegaan. Op donderdag 8 km gewandeld en vrijdagochtend naar de bootcamp.
Gister sloot ik de week heerlijk af door 23 km van Amersfoort naar Hollandsche Rading te rennen. :D
Dat is nu mijn 5e keer dat ik een halve marathonafstand of verder ren sinds ik in maart mijn eerste hm rende *\o/*

De eerste 6 km liep een vriendin mee waar ik nu vaker mee loop, zij is weer aan het opbouwen met/na shin splints. Dus begonnen met intervallen van 6x 5 min en 1 min wandelen. Daarna zelf rustig verder gerend (6:40) en de tweede helft sneller gaan lopen (6:00). Echt top zo vroeg in de ochtend voor de warmte en het ging heerlijk!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-24 13:05

Jij gaat lekker Suliko!
Heerlijke omgeving ook om in te lopen. Je hebt van A naar B gelopen, ben je weer met de auto teruggegaan?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 13:06

Wat een mooie route, Suliko! Fijn dat je zo goed hersteld bent van de Ardennen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 14:23

germie schreef:
Sherivey schreef:

Dat is dus het probleem. Ook ik ben hardloopcoach. Ik kan ook schema's maken. En dan werkt het of het werkt niet. Iedereen kan het op papier, maar je moet het kaf van het koren scheiden. Kijk, als ik over 10 jaar schema's ga verkopen heb ik misschien wel de ervaring, maar niet na een jaartje hardlopen. Kortom, je wilt niet een kat in de zak kopen. Ik heb ook geen idee wat zoiets kost. Maar je wilt wel waar voor elke euro die je uitgeeft. Hardloopcoach is een beetje hetzelfde als opruimcoach, of elk willekeurige coach-cursus dan ook. Ze worden op elke straathoek aangeboden, maar je krijgt als klant niet altijd waar voor je geld. Dus ik vind dat ook wel belangrijk.
Ik heb hier op zich al een aantal schema's liggen voor de halve marathon waarbij ik toch steeds weer op die van Jeff Galloway uitkom omdat die ook meteen op mijn Garmin zit en dat vind ik een enorme plus.

Je kunt natuurlijk ook wat onderzoek doen he ;)
Een beetje coach heeft iets van een website oid, met hierop diploma's, ervaring enzovoorts. En zelf eens contact opnemen om te kijken of betreffende coach aansluit op je wensen.

Ik loop nu schemaloos. Dat bevalt me prima, juist omdat ik nu per dag kan kijken hoe mijn lichaam aanvoelt en of ik me mentaal goed genoeg voel. Zo niet, dan pas ik een training aan.
Als ik wel een schema wil, dan pak ik een standaard schema. Wil ik echt resultaten/ verbetering, dan zoek ik een trainer op. Maar zo ver ben ik nog lang niet. Mentaal ben ik niet klaar voor zulk soort belasting en lichamelijk dus ook niet.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 18:21

Ik kom ook weer even binnenvallen!

Ik zie allemaal mooie plaatjes, gaaf zeg! Wat leuk die steen mannetjes
Fijne vakantie SV!

Germie, je kan elk schema in je horloge zetten hoor.
Bij mij wel in elk geval.

Ik ben nu sinds vandaag begonnen met een persoonlijk schema gemaakt door een hardloop coach. Hij doet ook loopgroepjes en 1 op 1 lopen.
Dat hoeft voor mij niet, dus we hebben iets op maat voor mij. Krijg elke 4 weken een schema, we spreken 2x af om samen te lopen, en na elke 4 weken bespreken we hoe het gaat.
Dit schema is voor 16 weken, voor marathon Amsterdam. Moet 4x per week trainen. Heb dat afgelopen weken al gedaan, om te wennen aan 4x.
Loop nu 3x per week voor werk om 6:45.

Vanaf 10 km neem ik drinken mee, vanaf 15 ongeveer ook eten.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:10

Het gaat weer hard hier zoals meestal :Y)

Wow mooi rondje Goof! Knap dat je zo alle zones kan aantikken!

Hoe ging jou 50k Ninus? En een nieuw paard <3 Dat vraagt om een foto!

Horloge al verkocht namiro? FIjn dat de nieuwe goed bevalt! en je zit daar echt prachtig <3 . beetje jammer van de bramenaanval.

Ook netjees puera om zo in 1 zone te blijven.

Sall ook lekker interval rondje.

Knap Goof! Voelt altijd zo ver he... maar als je het dan eenmaal gelopen hebt, denkje, was wel te doen.

SV ook weer op een mooie plek aan het lopen.

knappe afstand weer Suliko.

Voor eiwit gebruik ik hooguit een ESN limonade voor de dagen dat ik echt veel te weinig binnen krijg maar dat is niet zo gek vaak. Verder haal ik het gewoon uit mijn eten en dat is incl krachsport.
Eten neem ik mee vanaf ongeveer 15 km.

Momenteel loop ik ook schemaloos omdat ik pas in september weer runs heb staan en slecht in mijn energie zit. Ik loop zoals ik me voel.
Gister nog een kort rondje gedaan na de bootcamp van zaterdag.
3x400m versnellen in de hele km. Altijd even zoeken hoeveel je dan extra kan doen :Y)
Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:29

Suliko schreef:
Germie, blijkbaar heeft jou lichaam geen baat bij een algemeen geldend schema of wat garmin op jou baseert, want je lichaam geeft duidelijke signalen. Dus een daadwerkelijk persoonlijk plan, die jouw context meeneemt, lijkt mij de beste mogelijkheid om de doelen te behalen die je zo graag wil halen. En eigenlijk vraag ik me af waarom ik het advies van anderen aan het herhalen bent, want je weet het zelf allemaal zo goed. Blijkbaar ben je zelf net zo goed een hardloopcoach, zijn alle hardloopcoachen niet goed of te duur. :+
Of simpeler, blijf gewoon de afstand lopen die wel lukt in 1 keer en bouw dat telkens iets uit, dan die afstand blijven lopen tot het lukt. Nu ga je opeens een soort van 24 km rennen waarmee je jezelf niet eens alleen rennend belast, maar ook nog wandelend. Hoe is dat op dit punt een toevoeging?

Dit is een trainingsschema volgen en dus een toevoeging. Ik heb nog helemaal geen coach gevonden of wat dan ook. Maar niet elk bedrag is voor iedereen op te brengen. Ik weet iemand die 250 euro uitgeeft per maand aan een personal coach, tja, dat geld heb ik niet. Niet iedereen kan zulke bedragen missen of heeft dat geld. Ik heb overigens geen idee wat de prijzen zijn voor een hardloopcoach.

Verder lees je denk ik niet goed, want dat van een hardloopcoach is ook spottend bedoelt. Iedereen is immers tegenwoordig coach, net als chiropractor en osteopaat en cranio sacraal therapeut. Dus je moet wel goed uitkijken met wie of wat je in zee gaat om je zuurverdiende centen aan uit te geven.

Zolang ik dus niets beters gevonden heb blijf ik de Garmin Coach volgen waar dat gaat en pas dus af en toe wat aan zoals gisteren net niet helemaal de afstand gelopen.

De afstand van gisteren was dus zoals gezegd hoe het moest maar 2-2.5km te kort ongeveer, zo ver mogelijk lopen en dan wandelen als het niet meer gaat. Dat is dus ook uitbouwen van afstand. Dat heb ik gedaan, niet meer en niet minder. Lijkt mij dus niets verkeerds aan.
Ik kom niet eens aan 10% per week qua toename, sterker nog, ik zit al een week of 5 op hetzelfde. Verder had ik mezelf dus opties gegeven: minimale afstand 12km (dat is de ronde die niet korter kan dan, maar ik wilde eigenlijk minimaal 10 hardlopen, en als dat niet zou lukken de rest naar huis wandelen), en als 10 zou lukken dan voorbij de 107 minuten en 13km. Ik ben met opzet niet voorbij de 2 uur gegaan, terwijl ik er best nog 600-700m bij had kunnen doen om de 15km te lopen. Maar op dat moment zat ik dus op de ronde van 22km en die moest ik sowieso uitwandelen om weer thuis te komen. Dus afhankelijk van hoe het voelde of zou gaan werd het 12, 15, 22 of 24km. Ik heb niet het idee dat ik te veel gedaan heb. Ik heb wel spierpijn en morgen weet ik hoe erg het is, maar de pees voelt behoorlijk goed. EN die zou anders nu al wel mij aan de pijnstillers gejaagd hebben.

Jeff Galloway is dus een trainer die vindt dat je iets voorbij de afstand moet gaan af en toe waarvoor je traint, ook al is de afstand aan 1 stuk door rennen nog te ver. Ik denk dat ik daar meer aan heb dan een schema van 12 weken met 2 keer 16km hardlopen er in en dan de overige 5 op karakter (dat schema ligt hier ook, die hou ik naast wat Garmin als suggesties geeft).

Ik heb nog 10 weken te gaan voordat ik 21km binnen 2.5 uur zou moeten kunnen lopen. Ik ben heel benieuwd of dat gaat lukken, ik twijfel zeker op de snelheid, maar zolang de trainingen redelijk te doen zijn ga ik wel door. De lange runs heb ik tot nu toe meestal wel ingekort. Ik heb het meeste moeite met de intervallen, 6 keer 800m gaat wel, maar vaker lukt me gewoon niet. Maar dat heb je natuurlijk weer nodig voor meer snelheid. Ik zit qua betrouwbaarheid bij Jeff in het paars, maar zal deze week de interval skippen en inruilen voor een gebouwenrun van 10km. De heuveltraining kan ik denk ik wel doen.

Maar wat ik dus zoek in een trainer weet ik niet precies. Ik heb dus verder nog geen namen gevonden. Er is natuurlijk ook een verschil tussen iemand die een training meeloopt of iemand die alleen een schema maakt qua prijs. En misschien moet ik wel eens kijken naar een uitgebreide loopanalyse (kost ook 100-130 euro zie ik). Daar ben ik ook nog niet over uit.

Dat ik moet gaan eten tijdens zo'n lange loop is iets waar ik dus ook rekening mee moet gaan houden. Dat hoeft nog niet bij 10km en 90 minuten. Ik ga mee eens verdiepen in gelletjes, en de hierboven genoemde merknamen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik kom niet verder dan Isostar zeg maar. :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:37

Ik lees wat over schema's. Ik heb een algemeen schema gepakt voor de marathon. Deze hier en daar wat aangepast naar hoe het uitkwam. Soms een weekje dubbel gedaan, of de kms aangepast.

Ik heb eindelijk weer groen licht om te mogen lopen! Inmiddels 3x geweest. De fysio zei; ik zal je geen schema geven, want je weet het zelf beter en hebt er meer verstand van dan ik! 2x een interval gedaan en afgelopen vrijdag een "wedstrijd" gedaan!

Het was bij Hoek van Holland. De start/finish was bij de metrohalte Haven. Mijn man liep de halve marathon, ik de 6km. Beide routes gingen voor een deel over het strand. Mijn moeder was na de start met de metro doorgereisd naar het strand.

Klein verslag; Na een maand niet mogen hardlopen, mocht ik weer! Omdat ik weer net mocht beginnen uiteraard wel rustig aangedaan. Met mezelf afgesproken dat ik niet sneller dan 6:00min/km mocht rennen. Dat ging heel goed! Op 3,8km stond mijn moeder met mijn zoon om mij aan te moedigen. Hier heb ik dus even een momentje rust gepakt. Daarna weer door! Uiteindelijk de (iets meer dan) 6km kunnen uitlopen in 38 minuten. Heel trots en blij dat ik eindelijk weer mocht en dat ik me ook nog heb kunnen inhouden! Al het niet mogen is het waard geweest. Een mooie loop en een hele mooie medaille aan over gehouden!

Na mijn loop was het even snel de metro in om me bij mijn moeder en zoon te voegen. Om erna op mijn man te wachten, die liep de 21,1km. Die kwam voorbij, snel weer de metro in en hem zien finishen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:48

Het gaat weer razendsnel hier!! :D

Suliko, mooie foto’s! Fijn dat je goed herstelt bent!
Mijn horloge is verkocht :j

Goed bezig Iris! Leuk zo met je moeder en zoon als support!

Ik heb morgenvroeg voor het eerst afgesproken om voor het werk te gaan rennen.. we vertrekken hier om 7 uur.. ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
De hardlooptraining werd vanwege het voetbal verzet naar 21.00 uur ipv afgelast zoals vorige week.. maar dat vind ik echt te laat.. dan lig ik daarna te stuiteren in bed..

Is er nog animo om een keer met een groepje van hier te gaan trailen??

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:52

Wat goed Iris, top gelopen!
Ik ga zondag de 10 van Noordwijk lopen, ben benieuwd. Had na de halve van Utrecht de 2 zondagen erna ook een wedstrijd loopke maar dat vond ik toch best heftig, zo 3 weekenden achter elkaar.
Nu even rust gepakt en deze zondag weer knallen.
Alhoewel, rust, heb zaterdag de hele dag op Defqon staan stampen. :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-24 22:25

Namiro ik sta ervoor open om een keer samen te trailen met degenen die het leuk vinden.
Ik heb wel wat lopen staan voor het najaar, dus dat is wel passen en meten.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 22:33

@namiro; zeker! Als het mooi weer/droog is, zijn ze er eigenlijk altijd bij!

@samantha; succes zondag!

Trailen met een groepje lijkt me ook leuk! Heb de Caubergtrail gedaan in maart en smaakte wel naar meer!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 08:08

Ik post momenteel niet zo actief mee, maar een keer met een groepje trailen lijkt me zeker leuk :j

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 08:41

Leuk idee! Ik wacht even af waar jullie afspreken ivm reistijd. Maar ik gooi graag de Sallandse heuvelrug als suggestie erin. O:)

Wat gaaf dat je Amsterdam gaat lopen, Samantha! Veel plezier met de Halve van Noordwijk komende zondag.

Mooie kammetjes, Leonie. Wat een tempo had je!

Superleuke foto’s, Iris! Mooie rentree!

Geloof dat mijn hardlooptraining wel doorgaat vanavond. Zou ook echt niet blij zijn als die voor zoiets wordt afgelast.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 08:51

Reistijd is voor mij hoe dan ook meer dan een uur. :')

Maar bvb Utrechtse Heuvelrug/ Amerongen oid ligt volgens mij redelijk centraal?

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 08:58

Ja leuk ik wil ook wel mee.

Er zijn bij mij in de buurt veel routes, o.a. Austerlitz.
Daar is in augustus een trailrun, maar die is volgens mij al uitverkocht

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 09:24

Leuk dat er iig animo is!! Plannen wordt denk ik nog wel een dingetje ivm aankomende vakanties, geplande runs en locatie :=
Hebben we een organisatietalent in het topic??? :o

Vanmorgen al een fijn rondje gemaakt.. in de stromende regen.

Afbeelding

Ik mis nog steeds de rondjes bij Garmin… -O-

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 09:36

Lijkt me erg leuk om met zijn alle te gaan lopen!!
Denk alleen dat het bijna niet te realiseren is. Datum en locatie is wel te doen (centraal nederland zodat het voor iedereen aan te rijden is) maar we zijn allemaal zo verschillend in tempo en afstand. Zie niet helemaal hoe we dat samen zouden kunnen brengen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 09:59

Lijkt me ook superleuk!
Ik loop wel in een lager tempo dan veel anderen in dit topic. Of dat leuk is voor iedereen weet ik niet.

Ik bivakkeer dalijk 6 weken op de Veluwe, dus mochten er mensen zijn die daar willen lopen vind ik dat leuk!