Hier ook nachten dat ik slechter slaap, al wordt ik momenteel veel wakker omdat ik gewoon niet zo makkelijk meer draai met mijn buik, dus kip of ei weet ik niet hihi
Kwa wegen sluit ik me aan bij Noeps, je hoeft niet te wegen, probeer het te laten als je het moeilijk vind. Heb hier de vk ook aangegeven dat ik echt niet aan wegen ging doen, zij kunnen op oog ook wel zien als het ineens de verkeerde kant op gaat. Weeg nu enkel thuis als mijn hoofd ernaar staat
@Linoleum fijn dat je even hebt kunnen spieken bij de baby! En succes vast morgen met de 13 weken echo

@Yippie dat de hele dag misselijk is al slopend genoeg! Of je nu braakt of niet is in mijn ogen eigenlijk bijzaak want het is vermoeiend en zorgt dat je minder binnen krijgt. Voel je nooit bezwaard bij de dokter naar medicatie te vragen, het kan zo'n wereld van verschil maken! Vaak beginnen ze dan met Suprimal, werkt voor velen heel goed (wordt er alleen eerste dagen even flink suf van), maar weet dat als die niet werkt, er een ander is die bij eigenlijk alle andere mensen wel aanslaat. Je gaat goed op de ene of de ander vertelde mijn arts. Let goed op jezelf meid, ziekmelding is echt geen schande, je lijf is zo druk bezig nu! Ik heb me wel ziek moeten melden, ik heb droge HG en functioneerde gewoon totaal niet. Spannend de echo morgen, hopelijk alles goed en kan ik je veel plezier vast met het bekend maken aan jullie ouders wensen

@Doubtless fijn dat de controle goed was

@Emptywords fijn dat alles goed gaat tot nu toe!
@Yonker fijn dat je het hebt kunnen vertellen op het werk. Moest wel even gniffelen om de opmerking van je collega

@Dustinlover wat fijn dat de fysio heeft geholpen, opluchting zal dat zijn inderdaad