Viruswaanzin #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muze

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:04

Ik vraag me dan altijd af of die mensen dan alle producten laten staan? Karig leven.
( al weet ik zelf t antwoord wel. Zeker na t zien van de vriendin van de salsa leraar.)

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:40

CharleyT schreef:
Dinopino schreef:
Bigone schreef dat ze mensen van twitter weert die in chemtrails geloven. En Prince valt daar onder. Daarnaast hebben meerdere politici dat allang toegegeven. Zou zeggen don t look up:-)

bigone tip zoek eens op google naar prince en tavis smiley. Zijn liedje Dreamer is er op gebaseerd.

Meerdere politici?? Hebben die ook een namen?

We zijn een paar weken later en nog geen reactie/antwoord gekregen. Tsja, dan neem ik het helemaal niet meer serieus.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:50

IMANDRA schreef:
Ik vraag me dan af of dit ooit is begonnen als grap om de wappie mentaliteit op de hak te nemen, maar vervolgens serieus wordt opgepakt :))

Volgens mij is het meer het idee van de blonde, gezonde ariër, die met een gezonde geest in een gezond lichaam één is met de natuur en dus niks hoeft te vrezen van de zon. Er zit een behoorlijk rechts extremistisch gedachtengoed achter.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:57

Dat zie ik ook zo ja. Niet fijn.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:02

Karl66 schreef:
Volgens mij is het meer het idee van de blonde, gezonde ariër, die met een gezonde geest in een gezond lichaam één is met de natuur en dus niks hoeft te vrezen van de zon. Er zit een behoorlijk rechts extremistisch gedachtengoed achter.

Nou.. ik heb juist bij Ariers niet perse het gevoel dat die nou zo dicht bij de natuur staan ..ofzo..

En ik heb bij de mensen die het nu beweren niet meteen de associatie met een gezonde geest.. eigenlijk...

:')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:05

Deze blonde, blauwogige en gezonde ariër verbrandt binnen no time in de zon, dus hier wordt gesmeerd :D

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 19:16

Cer schreef:
Karl66 schreef:

Nou.. ik heb juist bij Ariers niet perse het gevoel dat die nou zo dicht bij de natuur staan ..ofzo..

En ik heb bij de mensen die het nu beweren niet meteen de associatie met een gezonde geest.. eigenlijk...

:')

Daar dachten ze in Duitsland in de jaren 30 van de vorige eeuw toch echt anders over.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 19:57

Ja, Himmler en Göring vooral. Al zei Göring achteraf dat maar weinig van hen (nog) in die rassentheorie geloofden.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 20:08

prompter schreef:
Deze blonde, blauwogige en gezonde ariër verbrandt binnen no time in de zon, dus hier wordt gesmeerd :D

+1 :')
Factor 50 heb ik echt wel nodig. :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 20:12

Karl66 schreef:
Daar dachten ze in Duitsland in de jaren 30 van de vorige eeuw toch echt anders over.

I know, maar dan ben ik het evengoed niet met ze eens :+

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 21:11

Ik denk dat die Eva Vlaardingerbroek ook niet zoveel met de natuur heeft, maar meer met dat gedachtengoed.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:47

Karl66 schreef:
Ik denk dat die Eva Vlaardingerbroek ook niet zoveel met de natuur heeft, maar meer met dat gedachtengoed.

Ze wil naar een Lebensborn-kliniek? :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 23:52

Ze is druk aan het oefenen , maar de goede nog niet gevonden. Ze heeft Thierry al geprobeerd , daarna Julien Rochedy en nu een Amerikaan , Will Witt. Dus wie weet.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 13-05-22 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 23:53

bigone schreef:
Ze is druk aan het oefenen , maar de goede nog niet gevonden. Ze heeft Thierry al geprobeerd , daarna Julien Rochedy en nu een Amerikaan , Wil Witt. Dus wie weet.

De naam Witt helpt in ieder geval dan…. :roll: de gast had ook Joe Black, Leroy Brown of Mellow Yellow kunnen heten. Was ze in haar beleving wellicht een stuk slechter af geweest.

Terzijde: ze heeft Thierry gedaan?! Vrijwillig?! Onbetaald?!

Terzijde 2: ze heeft in elk geval haar voornaam mee.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 10:39

Ze hebben inderdaad een korte relatie gehad. Al even geleden.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 16:51

Als er niet zoveel onzin uit zou komen, was het echt een leuke vent geweest. Qua uiterlijk echt absoluut het type waar ik zou vallen!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 18:10

Liezel1 schreef:
Als er niet zoveel onzin uit zou komen, was het echt een leuke vent geweest. Qua uiterlijk echt absoluut het type waar ik zou vallen!

Dit doet mij denken aan zo'n app gesprek dat een dochter aan haar moeder vraagt of ze serieus is dat ze Donald Trump een knappe vent vindt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 21:29

Maar Donald en Wil lijken op zich niet heel erg op elkaar ?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 21:35

Cer schreef:
Maar Donald en Wil lijken op zich niet heel erg op elkaar ?

Het ging toch over Thierry :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 21:39

Ja.. nu ben ik in de war :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:45

karuna schreef:
Nou ja hoe idioot en krankzinnig het is, goddank is huidkanker niet besmettelijk en hebben ze alleen zichzelf en hun naasten er maar mee.Dan moeten ze ook maar eens naar tandpasta kijken, en lippenstift en deodorant. En wie weet hun voedsel of drinken ook wel. :oo :list: er zullen vast nanobots (die zich door je maagwand heeneten en in je bloedbaan gaan zitten waardoor je gevolgd kunt worden) worden toegevoegd aan het kraanwater of bier denk ik :))

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Het is dan wel niet besmettelijk, maar ze doen dan wel een beroep op de zorg en zorgen zo voor medische kosten, die wij allemaal met onze zorgpremie moeten ophoesten. En die wellicht niet nodig waren geweest als ze gewoon een beetje factor 30 of 50 hadden gesmeerd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:21

Nu doe je wel alsof de 99% van de mensen zich wel insmeert. Ik denk dat nog niet eens 20% van de mensen zich gisteren heeft ingesmeerd toen ze naar buiten gingen. Ik iig niet (alleen dagcreme),

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:07

Hier ook niet. Smeer me eigenlijk alleen in als ik weet dat ik de hele dag in de zon ben. Zoals naar het strand of naar de dierentuin ofiets.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:58

Roodvos schreef:
karuna schreef:
Nou ja hoe idioot en krankzinnig het is, goddank is huidkanker niet besmettelijk en hebben ze alleen zichzelf en hun naasten er maar mee.Dan moeten ze ook maar eens naar tandpasta kijken, en lippenstift en deodorant. En wie weet hun voedsel of drinken ook wel. :oo :list: er zullen vast nanobots (die zich door je maagwand heeneten en in je bloedbaan gaan zitten waardoor je gevolgd kunt worden) worden toegevoegd aan het kraanwater of bier denk ik :))

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Het is dan wel niet besmettelijk, maar ze doen dan wel een beroep op de zorg en zorgen zo voor medische kosten, die wij allemaal met onze zorgpremie moeten ophoesten. En die wellicht niet nodig waren geweest als ze gewoon een beetje factor 30 of 50 hadden gesmeerd.

Het argument ''weet je wat dat ons? kost' gaat voor van alles op. Neem rokers, stevige drinkers, te zware mensen, gevaarlijke sporten, slecht rij gedrag in de auto. De gevolgen betalen we inderdaad met zijn allen, gelukkig maar eigenlijk. Daardoor is de gezondheidszorg zeer bereikbaar voor nagenoeg iedereen.
In tegenstelling met bijv. de USA, daar bepaald je inkomen de mogelijkheden in de gezondheidszorg.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 20:17

Mee eens, CharleyT. Het argument wordt verkeerd gebruik. Maar ik snap het wel. ik merk bij mezelf dat ik het heel irritant vind dat bepaalde mensen van alles beweren en daarbij ook de wetenschap in twijfel trekken. Maar als het zover is, er wel gebruik van willen maken.
En dat is, denk ik, het grote verschil met de anderen. Rokers, drinkers, te dikke mensen, gevaarlijke sporters weten allemaal wel dat wat ze doen voor een ziekenhuisopname kan zorgen. Maar zij zeggen over het algemeen niet dat wetenschap ook maar een mening is.