Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:Dinopino schreef:Bigone schreef dat ze mensen van twitter weert die in chemtrails geloven. En Prince valt daar onder. Daarnaast hebben meerdere politici dat allang toegegeven. Zou zeggen don t look up:-)
bigone tip zoek eens op google naar prince en tavis smiley. Zijn liedje Dreamer is er op gebaseerd.
Meerdere politici?? Hebben die ook een namen?
IMANDRA schreef:Ik vraag me dan af of dit ooit is begonnen als grap om de wappie mentaliteit op de hak te nemen, maar vervolgens serieus wordt opgepakt
Karl66 schreef:Volgens mij is het meer het idee van de blonde, gezonde ariër, die met een gezonde geest in een gezond lichaam één is met de natuur en dus niks hoeft te vrezen van de zon. Er zit een behoorlijk rechts extremistisch gedachtengoed achter.
Cer schreef:Karl66 schreef:Volgens mij is het meer het idee van de blonde, gezonde ariër, die met een gezonde geest in een gezond lichaam één is met de natuur en dus niks hoeft te vrezen van de zon. Er zit een behoorlijk rechts extremistisch gedachtengoed achter.
Nou.. ik heb juist bij Ariers niet perse het gevoel dat die nou zo dicht bij de natuur staan ..ofzo..
En ik heb bij de mensen die het nu beweren niet meteen de associatie met een gezonde geest.. eigenlijk...
bigone schreef:Ze is druk aan het oefenen , maar de goede nog niet gevonden. Ze heeft Thierry al geprobeerd , daarna Julien Rochedy en nu een Amerikaan , Wil Witt. Dus wie weet.
karuna schreef:Nou ja hoe idioot en krankzinnig het is, goddank is huidkanker niet besmettelijk en hebben ze alleen zichzelf en hun naasten er maar mee.Dan moeten ze ook maar eens naar tandpasta kijken, en lippenstift en deodorant. En wie weet hun voedsel of drinken ook wel.![]()
er zullen vast nanobots (die zich door je maagwand heeneten en in je bloedbaan gaan zitten waardoor je gevolgd kunt worden) worden toegevoegd aan het kraanwater of bier denk ik
Roodvos schreef:karuna schreef:Nou ja hoe idioot en krankzinnig het is, goddank is huidkanker niet besmettelijk en hebben ze alleen zichzelf en hun naasten er maar mee.Dan moeten ze ook maar eens naar tandpasta kijken, en lippenstift en deodorant. En wie weet hun voedsel of drinken ook wel.![]()
er zullen vast nanobots (die zich door je maagwand heeneten en in je bloedbaan gaan zitten waardoor je gevolgd kunt worden) worden toegevoegd aan het kraanwater of bier denk ik
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Het is dan wel niet besmettelijk, maar ze doen dan wel een beroep op de zorg en zorgen zo voor medische kosten, die wij allemaal met onze zorgpremie moeten ophoesten. En die wellicht niet nodig waren geweest als ze gewoon een beetje factor 30 of 50 hadden gesmeerd.